Mahtuu, laita meili RBC@elisanet.fi nimi, sähköposti, puhelin, niin lisään sinut postituslistalle josta saat tuoreinta tietoa tapahtumasta.mti kirjoitti:Jos mahtuu vielä mukaan niin osallistutaan kun kalenteri varmistui.
-Miki
Roadbook Challenge 13.8.2016 Jyväskylä
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Re: Roadbook Challenge 13.8.2016 Jyväskylä
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- tmstr
- Pyörä: KTM 250 EXC & KTM 790 Adventure
Kiinnostaisi osallistua tähän, mutta roadbook-välineitä ei ole. Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräisenä lainata? 
Eikös tuolla myyntiosiossa ole paritkin vehkeet myynnissä? Osta pois kun kuitenkin innostut aiheesta yhden kerran jälkeen!tmstr kirjoitti:Kiinnostaisi osallistua tähän, mutta roadbook-välineitä ei ole. Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräisenä lainata?
- tmstr
No onhan siellä, mutta piru kun on kalliita ne setit! Jos sitä pääsis kokeilemaan niin sitten olisi helpompi perustella taas uusi rahareikäJulle81 kirjoitti:Eikös tuolla myyntiosiossa ole paritkin vehkeet myynnissä? Osta pois kun kuitenkin innostut aiheesta yhden kerran jälkeen!tmstr kirjoitti:Kiinnostaisi osallistua tähän, mutta roadbook-välineitä ei ole. Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräisenä lainata?Kokemusta on...
- tmstr
No onhan siellä, mutta piru kun on kalliita ne setit! Jos sitä pääsis kokeilemaan niin sitten olisi helpompi perustella taas uusi rahareikäJulle81 kirjoitti:Eikös tuolla myyntiosiossa ole paritkin vehkeet myynnissä? Osta pois kun kuitenkin innostut aiheesta yhden kerran jälkeen!tmstr kirjoitti:Kiinnostaisi osallistua tähän, mutta roadbook-välineitä ei ole. Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräisenä lainata?Kokemusta on...
- CapoSakke
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Viesti:
Mulla olis yksi setti myynnissä 600€
F2R RB750 Rally
TripMaster XL²
RNS Compass XL² GPS kompassi joka tarvitsee vain 12V

MultiSwitch 3
RMS Universal Navigation Clamps
Lisäksi paljon muuta Rally tavaraa ja KTM osaa...
KTM Trip switch
Tripin antureita
Öhlings Steering Damper 2.1
Acrapovic
Rattaita
Pyörän laakereita
jne...
F2R RB750 Rally
TripMaster XL²
RNS Compass XL² GPS kompassi joka tarvitsee vain 12V

MultiSwitch 3
RMS Universal Navigation Clamps
Lisäksi paljon muuta Rally tavaraa ja KTM osaa...
KTM Trip switch
Tripin antureita
Öhlings Steering Damper 2.1
Acrapovic
Rattaita
Pyörän laakereita
jne...
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
- tmstr
Voi juma! Tekisi mieli mutta ei kyllä lompakko nyt kestä. Kiitos tarjoamasta. En siis uskalla vielä ilmoittautua. Kiinnostunut olen toki, mutta pitää katsoa jos varusteet saisin tuohon mennessäCapoSakke kirjoitti:Mulla olis yksi setti myynnissä 600€
No vuokraatko 300e tuon setin jos minä ostan sen?tmstr kirjoitti:Voi juma! Tekisi mieli mutta ei kyllä lompakko nyt kestä. Kiitos tarjoamasta. En siis uskalla vielä ilmoittautua. Kiinnostunut olen toki, mutta pitää katsoa jos varusteet saisin tuohon mennessäCapoSakke kirjoitti:Mulla olis yksi setti myynnissä 600€
- tmstr
Taidan jättää välin tämän tarjouksenGilera kirjoitti:No vuokraatko 300e tuon setin jos minä ostan sen?tmstr kirjoitti:Voi juma! Tekisi mieli mutta ei kyllä lompakko nyt kestä. Kiitos tarjoamasta. En siis uskalla vielä ilmoittautua. Kiinnostunut olen toki, mutta pitää katsoa jos varusteet saisin tuohon mennessäCapoSakke kirjoitti:Mulla olis yksi setti myynnissä 600€
Ainakin minun suuntaan on ollut hiljaista, tosin sähköpostinikaan ei ole ammattilaistasoa. Lyhyt kysymys: eteneekö homma ja onko tähän mennessä lähetetty tietoja annettuun sähköpostiin?juhan kirjoitti:Mahtuu, laita meili RBC@elisanet.fi nimi, sähköposti, puhelin, niin lisään sinut postituslistalle josta saat tuoreinta tietoa tapahtumasta.mti kirjoitti:Jos mahtuu vielä mukaan niin osallistutaan kun kalenteri varmistui.
-Miki
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Ensimmäinen osallistujapostitus on nyt lähetetty. Jos olet ilmoittautunut, etkä tänään 14.6. saa postia, laita varmuuden vuoksi ilmoittautumisesi uudelleen ja varmista, että laitoit meiliin osoitteen johon nämä postit haluat. Kuulumisiin ...
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- tmstr
Nyt kyllä rupes houkuttelemaan tämä niin paljon, että onhan tänne tultava. Mutta laitteet ensin. Pahoitteluni offtopikista, mutta osaako joku sanoa, että onko tämä laitos sopiva rb-rullalle kokonsa puolesta? http://www.touratech-usa.com/Store/3177 ... art-Holder
Ei ole meinaa hinnalla pilattu.
- Salemanteri
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Äkkisistään silmäillen näyttää kaposalle, en tässä just kerenny tuumia muuntelemaan mut roadbook rullat on noin 150-160mm leveitä.tmstr kirjoitti:Nyt kyllä rupes houkuttelemaan tämä niin paljon, että onhan tänne tultava. Mutta laitteet ensin. Pahoitteluni offtopikista, mutta osaako joku sanoa, että onko tämä laitos sopiva rb-rullalle kokonsa puolesta? http://www.touratech-usa.com/Store/3177 ... art-Holder
Mittasin että F2R:n ikkuna on 160mm leveä.
Siitä sitten muuntelemaan.
- tmstr
Kiitos infosta. Näyttäisi olevan 13,33cm leveä eli leikkuuhommiksi taitaa mennä.Salemanteri kirjoitti:
Äkkisistään silmäillen näyttää kaposalle, en tässä just kerenny tuumia muuntelemaan mut roadbook rullat on noin 150-160mm leveitä.
Mittasin että F2R:n ikkuna on 160mm leveä.
Siitä sitten muuntelemaan.
Minkälaisen rullan itse järjestäjä toimittaa? Kuinka leveällä alueella sisältö on?
- Salemanteri
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Kaappasin kuvan tuolta bittilästä.
Tälläsiä ne yleensä on ei niistä pahemmin ole kavennettaviksi.
Ja kun vaikka 500 km rullan saat käteen niin siinä on useita metrejä paprua eli saksihommat menee kyl...joo ei.
Toi boksi varmaan suunniteltu itse itselleen reitin tekijöille.
Halpa ja ihan toimiva peli on ollut Biltemasta sellasella on moni reitin kulkenut.
Pääsee testaamaan.
Tiiveyshän kohtuu tärkee jos sattuu sadekeli niin ei papru puuroudu.
Biltsuja kait pikkasen tiivistelleet.
Tälläsiä ne yleensä on ei niistä pahemmin ole kavennettaviksi.
Ja kun vaikka 500 km rullan saat käteen niin siinä on useita metrejä paprua eli saksihommat menee kyl...joo ei.
Toi boksi varmaan suunniteltu itse itselleen reitin tekijöille.
Halpa ja ihan toimiva peli on ollut Biltemasta sellasella on moni reitin kulkenut.
Pääsee testaamaan.
Tiiveyshän kohtuu tärkee jos sattuu sadekeli niin ei papru puuroudu.
Biltsuja kait pikkasen tiivistelleet.