x-mean kirjoitti:Talvella suht hiljaista tällä palstalla
Olisko ollut foorumilaisia tapaninpäivä-ajelulla porvoon Ilolassa?
Ehdin niukasti nostaa lapasta,tuli niin yllättäen "puun takaa" vastaan.
Matka-varusteltu peli oli kyseessä,mutta mikä,se jäi hämärän peittoon.
Terve terve
Olin menossa stadiin duuniin.
En kerinnä tehdä mitään kun
tottunna että ykssilmäset on normaalisti
autoja tähän aikaan.
Transalppiin pitäs vaihtaa
kyllä nastat alle pikkuhiljaa
Enskertaan
t. Juupeli
Heh,hyvä "esittäytyminen" samalla .
Näin talvisaikaan porukalla lienee muutenkin paremmin aikaa foorumia selailla.
Empä tiedä kuinka transu "luikertelee" ilman nastoja,mutta ite en hirviä nastattomana dominaattorilla ajella.
Tuoreilla renkailla lienee kohtuu pito ilmankin nastoja vähä-uraisella tiellä,mutta se on kyllä hyvinkin rengaskohtainen juttu.
Joo,onhan se mukava vähän ulkoiluttaa mopoa talvellakin,kesällä sit vähän enempi.
Porukka ajelukin olis ok...
Jaa mulla oli ohjelmanmukainen ajo kaakosta stadiin tänään.
Joku muu TA kuski oli .
Motaria piti tulla kun meinas tehä tiukkaa mukamas.
Joo kyllä se pikkasen hakee Kenda takana ja Anakee eessä.
Tänään ei hakenna kun abc:lla.
Keskiviikkona tulee nastat alle.
Tulis ny polannetta sitte mutta
suojaa lupas.
Juupeli kirjoitti:Jaa mulla oli ohjelmanmukainen ajo kaakosta stadiin tänään.
Joku muu TA kuski oli .
Motaria piti tulla kun meinas tehä tiukkaa mukamas.
Joo kyllä se pikkasen hakee Kenda takana ja Anakee eessä.
Tänään ei hakenna kun abc:lla.
Keskiviikkona tulee nastat alle.
Tulis ny polannetta sitte mutta
suojaa lupas.
t. Juupeli
No jokos kerkesit perjantain 2.1 loviisaankin lounasaikaan?
Vai kuka lie ollut punaisella transalpilla tihkussa liikenteessä?...vai oisko ollut eräs muu "porvoon poeka"
Itse olin myös kakspyöräsellä,tällä kertaa fillarilla.
Mä ja vaimoni kaa tänään kävellyt kallantiellä, Näin joku (puna/musta takki) kuski ajoi KTM:llä (690 ?) tänään klo noin 14.55 Pihlajalaakson ohi kallatiellä päivärannan päin.
Pakkohan tämäkin havainto vastaantulijasta on tänne laittaa kun on sen verran harvinaista meikeläisen ajoreiteillä; perjantaina 6.2. eli toissapäivänä tuli Ämmänsaarella Raatteentien suunnasta ABBM:n kevytosasto Sawoa vastaan kotarimies (poika oli tunnistavinaan SE:ksi ), kukahan mahtoi olla? Vähän odottelimme että ilmaantuisi Suorajärvelle illalla mutta eipä sinne yhtään kottaraista ilmaantunut...
Sora/lumipyöräilijä
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
Nähty 27.02 klo 22 kurapyöräilijä Euran kohalla. Pisti silmään kookas pohjapanssari ja harmaa ajotakki. Ite ajoin valkoisella transporterilla Raumalle päin. Terveisiä vaan.
Eilen tuli pikkugessu sivulaukuilla vastaan Pirkkalan ABC:n kohdalla. Morjesteltiin komeesti, nostin vasemman käden päähineeseen (eli vedin lippaan) Vastasit tervehdykseen asiaankuuluvalla tavalla. Itse olin liikkeellä Tummalla pikkugesulla.