Hawke oiler

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

veirta
Pyörä: v-storm

Hawke oiler

Viesti Kirjoittaja veirta »

Kuka tietäisi mistä saisi hankiruksi Hawke oiler ketju rasvarin, toimii pumpulla nappia painamalla.
veirta
Pyörä: v-storm

Re: Hawke oiler

Viesti Kirjoittaja veirta »

Amerikassa on mut ei kannata tilata, ottavat rahat mut tavara ei tule, onkohan EU maissa.
vanhakääpä
Pyörä: suzuki

Viesti Kirjoittaja vanhakääpä »

Katsele pro oil, (muistaakseni).
Ei tarvii painaa nappiakaan.
Ohjelmoit vaan haluamasi km matkan, niin ruiskaisee öljyt kättinkille.
Ilipo
Pyörä: KTM 990 Adventure

Viesti Kirjoittaja Ilipo »

Moi,

Mulla on tuo Pro-Oiler ja se on toiminut ihan kohtuullisesti. Bemarissa ei vaan saa varastettua nopeussignaalia kovin helposti, eli piti viritellä se magneettihässäkkä... Nykyään ton saa tosin GPS:llä varustettuna...
Viuh
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Mulla on Pro-oiler nyt kolmannessa pyörässä. Kahdessa viimeisessä en ole nopeussignaalia käyttänyt / löytänyt vaan rasvannut aikaperustaisella kartalla. Tämä toimii kura käytössä ihan hyvin varsinkin kun ei ole ihan niin justiinsa tarkkaa onko öljyä roiskunut reilummin. Öljyn syötön olen tehnyt eturattaalle, takarattaalta leviäisi tehokkaammin mutta tuo on kestävämpi. Öljysäiliönä on puolenlitran lennokin pa-säiliö. Kaikkia osia tuohon saa varaosana ja hyvin on pumpannut kaikki rasvat niin helteillä kuin pakkasillakin.

Vaikea kuvitella enää ketjupyörää ilman rasvaria.
pauli
Pyörä: cf moto 450MT

Viesti Kirjoittaja pauli »

Mulla on ollut vuoden käytössä tämä http://www.tutorochainoiler.com/index.p ... sic-detail
joka perustuu pyörän tärinään ja annostelua voi säätää säiliön kyljestä säätöruuvista. Annostelu loppuu kun pyörä pysähtyy!
Toimii ihan ok! Ebaystä tilasin!
Vastaa Viestiin