Mika TA-91 kirjoitti:Tämän keskustelun jälkeen on varmaankin hyvä todeta, että ilmeisesti olen ainoa, jota tuo uusi KLR650 jopa hieman kiinnostaa ja on se ainakin tarkasti MP-messuilla läpi katsottava ----
Kävin heti MP-messujen sivuilla ja muutama tieto pisti ihmettelemään. Lähetin kyselyn ja minulle vastattiin että
Kyllä toki lippuja saa myös ovelta, mutta innokkaimmille niitä on myynnissä myös Lippupalvelussa marraskuun alusta lähtien. Täytyypä korjata tuo teksti nettisivuille. Varsinaiset MP 07 -messujen promosivut avautuva vasta joulukuussa (15.12. näillä näkymin) ja silloin julkaistaan myös näytteilleasettajat. ---
Veijo kirjoitti:Jos vain mahdollista, niin voisimme pitää jossain kurapyörätapaamisen. Kävisikö esim lauantai klo 14.00 KTM:n osastolla?
Höh. Miksi juuri KTM:n osastolla? Kawasakin osasto on varmasti yhtä kestävä ja luotettava. Ja sisäpaisti (yhteen kirjoitettuna) perjantai on parempi päivä käydä, jos haluaa nähdä muutakin kuin kännisiä örveltäjiä (ellei sitten itsekin liity porukkaan...)
Veijo kirjoitti:Jos vain mahdollista, niin voisimme pitää jossain kurapyörätapaamisen. Kävisikö esim lauantai klo 14.00 KTM:n osastolla?
Höh. Miksi juuri KTM:n osastolla? Kawasakin osasto on varmasti yhtä kestävä ja luotettava. Ja sisäpaisti (yhteen kirjoitettuna) perjantai on parempi päivä käydä, jos haluaa nähdä muutakin kuin kännisiä örveltäjiä (ellei sitten itsekin liity porukkaan...)
Kipa
tähän laittaisin hyppyläpsyhymiön jos osaisin
Kawasaki alkaa k:lla, jote se täyttää K-kriteerin. Perjantaipäivä on tosiaakin parempi päivä, joten käännän ehdotukseni siihen.
en pääse ens kerralla... armeijan harmaat kutsuu tammikuun alus ja on melkoisen todennäköistä et olen kiinni silloin jos vanhat merkit vähäkin paikkaansa pitää.