R1200GS
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Re: R1200GS
Kiitokset. Tuo tappi ainakin on liian matalalla, joten se pitää säätää kohdalleen. Teen myös tuon advriderin tempun.
Kura lentää...
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Saksasta löytyi Variolaukkuun uusi kansi 110€ toimitettuna. Laukku vauhdista tippumisen seurauksena pysyi siis muuten ehjänä, mutta alumiini kansi meni ruman näköiseksi että pitää uusia.
Kura lentää...
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
Toissapäivänä pyörähti mittariin 300 000km.
Nyt olen jälleen Californiassa ja odottelen osia pyörään. Vaihtoon menee kaikki jarrulevyt, kardaani (nykyisessä muutama jäykkä kohta), ABS lähtee mäkeen nyt myös edestä, vaihtelen vähän laakereita ja perämurikkaan pitää ainakin kardaaninpuoleinen stefa vaihtaa (voi olla että menee myös laakeri uusiksi).
Nyt olen jälleen Californiassa ja odottelen osia pyörään. Vaihtoon menee kaikki jarrulevyt, kardaani (nykyisessä muutama jäykkä kohta), ABS lähtee mäkeen nyt myös edestä, vaihtelen vähän laakereita ja perämurikkaan pitää ainakin kardaaninpuoleinen stefa vaihtaa (voi olla että menee myös laakeri uusiksi).
Tämähän alkaa kuulostaa todelliselta kestotestiltä. Saako sen verran udella, että oletko tehnyt satulalle mitään? Ajatko noita pitkiä siivuja alkuperäisellä?Marko Hemmilä kirjoitti:Toissapäivänä pyörähti mittariin 300 000km.
Nyt olen ....
Nyt alkaa itseäkin kiinnostaa. Onko aikeita tehdä jotain tiivistettyä tarinaa miten pyörä on toiminut ja mitä sille on noiden kilometrien aikana tehty?
Mopot: Yamaha XTZ 900 Projekti Projektikuvia
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
Touratechin korotettu sportti karvapäällisellä oli aiemmin, onko valinta säilynyt samana?juhhyto kirjoitti:Tämähän alkaa kuulostaa todelliselta kestotestiltä. Saako sen verran udella, että oletko tehnyt satulalle mitään? Ajatko noita pitkiä siivuja alkuperäisellä?Marko Hemmilä kirjoitti:Toissapäivänä pyörähti mittariin 300 000km.
Nyt olen ....
Eikä saada koskaan tietää rakastiko Hannu piparia vai Kerttua.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viesti:
Mulla on pyörässä ollut Touratechin korkein satula jo varmaan noin 250 000km. Alkuperäinen oli todella hirveä.juhhyto kirjoitti:Tämähän alkaa kuulostaa todelliselta kestotestiltä. Saako sen verran udella, että oletko tehnyt satulalle mitään? Ajatko noita pitkiä siivuja alkuperäisellä?Marko Hemmilä kirjoitti:Toissapäivänä pyörähti mittariin 300 000km.
Nyt olen ....
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viesti:
Ehkä juttua tulee kunhan reissu on loppu joskus tulevaisuudessa.Jiibee kirjoitti:Nyt alkaa itseäkin kiinnostaa. Onko aikeita tehdä jotain tiivistettyä tarinaa miten pyörä on toiminut ja mitä sille on noiden kilometrien aikana tehty?
Sen verran mainittakoon että esim koneelle ei ole tehty mitään muuta kuin normaalit öljynvaihdot ja venttiilinvälysten säädöt (ja lohkoa hitsattu Indonesiassa).
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viesti:
Edelleen sama penkkiAyrtono kirjoitti:Touratechin korotettu sportti karvapäällisellä oli aiemmin, onko valinta säilynyt samana?juhhyto kirjoitti:Tämähän alkaa kuulostaa todelliselta kestotestiltä. Saako sen verran udella, että oletko tehnyt satulalle mitään? Ajatko noita pitkiä siivuja alkuperäisellä?Marko Hemmilä kirjoitti:Toissapäivänä pyörähti mittariin 300 000km.
Nyt olen ....
-
Blackbird
- Pyörä: R1200GS -13 & XX -04
Penkeistä puheenollen, mitä aftermarket penkkejä olette laittaneet normigessuun, kun tuo vakiojakkara puuduttaa ainakin minulla persauksen viimeistään 100km istunnon jälkeen. Onko toi vakiopenkki liian pehmeä vai mitä? Onko joku tilannut esim. noita Top Sellerien geelipenkkejä?
- PELTILELU
- Pyörä: R1200GSa, g650Xcountry
Wunderlich Ergo on toiminut ainakin itselläni mukavasti 
Aivan liian pehmeä on vakiopenkki, Wunderlichin Ergo täälläkin - mielestäni oikein hyväBlackbird kirjoitti:Penkeistä puheenollen, mitä aftermarket penkkejä olette laittaneet normigessuun, kun tuo vakiojakkara puuduttaa ainakin minulla persauksen viimeistään 100km istunnon jälkeen. Onko toi vakiopenkki liian pehmeä vai mitä? Onko joku tilannut esim. noita Top Sellerien geelipenkkejä?
Mulla on toista kautta Kahedolla "erikoisilauksena" teetetty Turhatekin Kahedo line. Penkki on erikois korkea +6 cm Touratekin vakio korkeudesta ja myös hiukan leveämpi.
Hehän eivät Turhatekin malliston penkkejä sieltä ulos muuten myy, mutta laitoin viestiä, että pitäis saada vielä korkeampaa ja leveämpää niin he innostuivat tekemään ja hyvä tuli.
Oma penkki piti lähettää pohjaksi mihin he rakensivat penkin minun mitoilla.
Hehän eivät Turhatekin malliston penkkejä sieltä ulos muuten myy, mutta laitoin viestiä, että pitäis saada vielä korkeampaa ja leveämpää niin he innostuivat tekemään ja hyvä tuli.
Oma penkki piti lähettää pohjaksi mihin he rakensivat penkin minun mitoilla.
Sylinen
Moi. Mistähän sais järkevään hintaan -08 gessuun toiset aluvanteet ? Sais laittaa kunnon nappulat maastoon kun välillä mentävä...
Minä vaihtaisin nyt allaolevat erittäin hyväkuntoiset aluvanteet pinnavanteisiin. Tykkään, että on paremman näköiset ne pinnat, vaikkakin työläämmät hoitaa. 08 on vuosimalli.