Korvaava lopetti toiminnan samalla tavalla ku toi edellinen ja just ennen reissua, onneksi oli nuvi 500 varalla, sillä mentiin reissu läpi, tänään 17.7.14 uusi tilalle. Edelleen hyvää palvelua, Montana 600 kyllä kiinnostaa hiukan enemmän.uti kirjoitti:Posti toi uuden 660:sen tänään, 0e. Hyvää palvelua garminilta. Nyt pitää vaan taas vääntää kartat kohilleen, vaan kun ei muista mitä ja miten tuli tehtyä, eiku lukemaan taas osm ketjua ym.
Garmin 660
Valvoja: Moderaattorit
-
uti
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
Re: Garmin 660
Eilen illalla sain väläyksen, notta päivitetäänpäs kartat naviin. Navi kiinni koneeseen, mapupdaterilla kartat tietokoneelle ja mapinstallerilla halutut kartat naviin. Homma toimi OK. Eli ainakin mulla vielä toi mapupdater toimi.juvander kirjoitti:On näköjään MapUpdater lopettanut toimintansa ja päivitykset tehdään sitten jatkossa Garmin Expressin kautta.
Nyt tyhmä kysymys: Miten olisi pitänyt toimia "oikein" että vanha CityNavigator kartta 13.4 olisi navista poistunut.. nyt siellä näytti navin karttavalintaikkunan perusteella olevan CN 13.4 ja CN14.4?? Mielestäni molemmat on ajettu laitteen muistiin, eikä muistikortille, kortilla pitäisi olla maastokartat?
Minulla on 660 ollut Turhatecin lukittavassa telineessä sillä Garminin omalla kiinnikkeellä ja johtosarjalla siitä bemarin etuosan liittimestä josta virta sammuu min päästä. Hyvin on toiminut ja ei mitään katkoksia tai muuta mystistä. Ainoastaan tämä 660:n nykyistä edellinen firmis pätki musiikkia, päivitin sen vanhempaan firmikseen. Nyt täytyisi kokeilla tuota uusinta.ikibemaristi kirjoitti:Viuh kirjoitti:Mitenkäs 660 on kestänyt porukalla käyttöä?
Lähinnä teline ja virransyöttö mietityttää.
Vissiin Tompan vehkeissä on nastat kuluneet niin että virrat alkavat pätkimään, onko näissä tuommoista ilmiötä ollut?
ikibemaristi
Otan navin telineestä pois jos pyörä seisoo pidemmän aikaa ja laitan sen suojan siihen liittimeen. Myös pyörän pesun ajaksi otan navin pois. Muutoin käyttö ollut ihan normaalia tieliikennekäyttöä sorateineen, offroadia en harrasta (vielä).
Hyvä peli (ainakin minulla ollut), voin suositella.
660:ppi alkoi vähän kiukuttelemaan.. Soitto tukeen ja ilmoitus että 153€ ja uusi laite tulee tilalle. Vaan se jäi hiukan epäselväksi mikä sieltä tulee. Kellä kokemuksia laittavatko vielä 660 laitetta maailmalle? Takuukin loppui juuri sopivasti kesäkuussa.
Ja jatkokyssäri, onko se nyt niin että noi uudemmat ei kestäisi kotarin tärinää?
Moro
Sieltä tulee uusi laite. Ei muuta.
Kokemuksia on parikin käynnistin nappin irtaantumisen verran. Hoitui samalla tavalla. Hinta on hiukan korkeampi kuin -14 kesällä
Tärinästä / KTM
Nimerkki Dominaattori tehnyt aiheesta selkeän esityksen johonkin säikeeseen. Tein saman tapaisen vuosi sitten roiskeläppäkumista. Toimii hyvin ainakin 690 ssä.
ptr
Sieltä tulee uusi laite. Ei muuta.
Kokemuksia on parikin käynnistin nappin irtaantumisen verran. Hoitui samalla tavalla. Hinta on hiukan korkeampi kuin -14 kesällä
Tärinästä / KTM
Nimerkki Dominaattori tehnyt aiheesta selkeän esityksen johonkin säikeeseen. Tein saman tapaisen vuosi sitten roiskeläppäkumista. Toimii hyvin ainakin 690 ssä.
ptr
Laittelin sitten 660:in huoltoreissulle, samanlainen sieltä sitten taitaa tulla tilalle.
660:ppi on kestänyt 690:in tärinät omissa vähäisissä ajoissa ihan hyvin, ajattelin että
jatketaan sillä sitten jatkossakin ja tätä puoltaa sekin että mulla on jo telineet kahdessa pyörässä.
660:ppi on kestänyt 690:in tärinät omissa vähäisissä ajoissa ihan hyvin, ajattelin että
jatketaan sillä sitten jatkossakin ja tätä puoltaa sekin että mulla on jo telineet kahdessa pyörässä.
-
tapsam
- Pyörä: BMW R 1200 GS Adventure
Jos laitan Zumoon 32 gigan sd-kortin, niin onnistuuko sille kopioimaan kartat esim. Venäjä...Suomitopo jne Olisi helpompaa toimia jos vaihtuu kartta-alue
Adventuren jälkeen seuraa dementia.
Muuten hieno idea, mutta isoin kortti on 16GB. Kyllä siihenkin jo mahtuu nuo mainitsemasi ihan hienosti.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
-
tapsam
- Pyörä: BMW R 1200 GS Adventure
Miten sen onnistuu kopioimaan niin että se toimii?
Adventuren jälkeen seuraa dementia.
Kaikki tarpeellinen ja tarpeeton sinne Garmin hakemistoon. Muistikortilla taisi olla jotain rajoitteita noiden tiedostojen nimien kanssa, mutta kokeilemalla se selviää.
Minä olen käyttänyt myös sellaista metodia, että Android puhelimessa nimennyt noita img filejä niin on päässyt eroon noista nimi rajoituksista.
Minä olen käyttänyt myös sellaista metodia, että Android puhelimessa nimennyt noita img filejä niin on päässyt eroon noista nimi rajoituksista.
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Selitä lisää, miten Androidissa nimeäminen poistaa nimirajoituksia?juvander kirjoitti:Kaikki tarpeellinen ja tarpeeton sinne Garmin hakemistoon. Muistikortilla taisi olla jotain rajoitteita noiden tiedostojen nimien kanssa, mutta kokeilemalla se selviää.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Poistaa siinä mielessä, että voit pitää noita karttoja omissa img tiedostoissa siellä muistikortissa ilman 660:sen nimeämiskäytäntöjen rajoituksia. Sitten kun tarve ilmenee, kortti irti Garminista ja Androidiin jossa tiedoston vaan nimeää sopivaksi jotta 660:nen sen löytää ja kortti takaisin Garminiin.
Säästyy siis vain läppärin mukana kantamiselta.
Säästyy siis vain läppärin mukana kantamiselta.
660:ppi sieltä tuli takaisin.. Tuntuu aikas rivakalta ja herkältä uusi. Saapa nähdä muuttuuko miksikään kun saa kartat ym sisäänsä.Viuh kirjoitti:Laittelin sitten 660:in huoltoreissulle, samanlainen sieltä sitten taitaa tulla tilalle.