pekkas kirjoitti: Ei taida lisä potkua tulla noilla vaahtomuovi suodattimilla,yhtä 990 advea penkissä ajettu vakio/vaahtomuovi filtterillä..
Omistaja sanoi jo pers tuntumasta että yläpään veto heikkenee..palasi takaisin vakioboxiin niin veto palautui.
Penkkikäppyröitä minulla ei tästä ole..kommentoikoon omistaja lisää mikäli haluaa.
(.)
Sikäli mielenkiintoista koska lyhyempi imusarja pitäisi nimenomaan huipputehoon auttaa matalampien kierrosten kustannuksella. Pyörää oli ilmeisesti kuitenkin säädetty molemmille suodattimille? Mun perstuntuma väitti ihan samaa ennen kun laitoin reilusti enemmän aukinaisen kartan.