Niin sitä alkukäyrää juurikin. Toki alkuperäiset suojat istuu, mutta ne vakioputkessa olevat alkukäyrän rautatankosuojat puuttuu. Jotain sen tyylistä vois miettiä. Onhan Koheltaja hitsannut tuohon minun orginelliin putkeen yhden lisätangonkin suojaksi. Ihan siististi näkyy saavan tehtyäKylänmies kirjoitti:Siis meinaatko Spin nyt ihan sitä ekaa mutkaa putkessa vai mitä? Eikö FMF putkessa ole kiinnikkeitä orkkis lämpösuojille?
KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Ei ne näköjään mahdottimissa hinnoissa ole. Mut pitää eka katsella miten vakiovanteilla ajelee, ja sit jos tuntuu että pitoa tarvii lisää asvaltille, niin menee hankintaan.Koheltaja kirjoitti:Tuolla olisi motot myynnissä, ei tarvii kun jarrulevyt ja takarattaan niin sen jälkeen on nopea vaihtaa alle: http://www.nettivaraosa.com/moottoripyo ... et/1808042Jani_rr kirjoitti:Laitetaan vielä kyssäri, vaikkei ajankohtainen välttämättä tule koskaan olemaankaan. Paljon about maksaa motovanteet? ja tarviiko erilaisia jarrulevyjä? jotain linkkejä luotettavista verkkokaupoista saapi myös laitella jos porukka on ulkomailta tilpehööriä tilaillut.
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
Pirellin MT21 on pyörinyt takarenkaana nyt tuhannen kilometriä, ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Ei juurikaan suurta kulumista havaittavissa (paineet n.1,5bar). Seuraavaksi asennusta odottelee Michelin T63.Draconis kirjoitti:millaiset renkaat olis 690 enskaan hyvät kun ajelee sorarallia ja maastossa? edelleen noi vakio twindurot alla. mukavat ne on kadulla mut sutii ja heittelee perse soralla/maastossa niin helvetisti
Mitaksen E07 harkitsen alle jos lähtee pidemmälle reissulle.
Melkein pääset helpommalla kun hommat ajohousuiksi semmoiset joissa on kapea lahje. Vaikka originellissä on ne raudat, niin usemman lahkeen onnistuin tuhoamaan ennen kuin hommasin pökät joissa on kunnolliset kiristykset lahkeissa. Kesäkelin Shift enduro housuissa vedän vaan lahkeen ympäri semmosen snadin remmin ni ei lepata putkeen. Se siihen myytävä lisävaruste suojakilpi on mun mielestä niin älyttömästi hinnoiteltu etten pitänyt sitä edes vaihtoehtona.Spin kirjoitti:Niin sitä alkukäyrää juurikin. Toki alkuperäiset suojat istuu, mutta ne vakioputkessa olevat alkukäyrän rautatankosuojat puuttuu. Jotain sen tyylistä vois miettiä. Onhan Koheltaja hitsannut tuohon minun orginelliin putkeen yhden lisätangonkin suojaksi. Ihan siististi näkyy saavan tehtyä.
-
eero1989
- Pyörä: Purettuna leikkimökin takana
Tuollainen on FMF powerbomb käärästynä 25mm nauhalla(musta ollut joskus)
niin ja 4.1kösessä tulee muistaakseni liekkilukko ja 94db killeri liekkilukolla mukana..
tuossa mun mopossa powercore vaimennin..
niin ja 4.1kösessä tulee muistaakseni liekkilukko ja 94db killeri liekkilukolla mukana..
tuossa mun mopossa powercore vaimennin..
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Siinä kuva alkuperäisestä putkesta missä on kolme suojarautaa, helppo homma ja lahkeet pysyy ehjänä.
Jos sileään putkeen pitää laittaa lämpösuojia niin mä hitsaisin siihen pari mutteria kiinni ja tekisin lämpösuojan vaikka alumiinista.
Jos sileään putkeen pitää laittaa lämpösuojia niin mä hitsaisin siihen pari mutteria kiinni ja tekisin lämpösuojan vaikka alumiinista.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
gff-3
- Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
SMC:ssä ei ole noita rautoja alunperin alkukäyrässä laisinkaan. Siihen käypänen Akran sikakallis hiilikuitulämpösuoja on toteutettu niinkin monimutkaisella kiinnityksellä kuin impletoimalla kaksi letkuklemmaria tähän lämpösuojaan, kts. havainnoiva kuva http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 0599000049
Onhan tuohon vaihtoehtoja. Käytäntö näyttää sitten mitä tuon kans tekee
.
- bisti
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
Saikos näistä uudemmista jotenkin vaihdettua mittarin näyttöä km -> h? Vai onnistuuko vain testerillä/ tuneECU:lla? Olisi kiva tietää miten tunnit/km suhtautuu omissa ajoissa.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Tarkennetaanpa. Viime hetkellä puskista tuli vielä tarjous uuteen 2013 malliin, ja ei siinä mikään enään auttanut. Väliraha vaihdokkiin reilu, ja säästöllä mikä syntyy 2014 malliin, ostaa jo kummasti evosettiä, yms mukavaa tilpehööriä. Käsirahatkin tuli maksettua ja ensiviikolla uutta mopoa alle. Tätä mä alun perin olin hakemassakin. Vaikka mietteet kyllä vähän vaihteli suuntaan ja toiseen.. Enää ei tarvii miettii päätä puhki että kumpikampi... Toivottavasti tein oikean ratkaisun. Ratkaisun 2013 hyväksi teki, raha, ecun säätömahdollisuus itse, ei abs (tää nyt oli vähän siinä ja siinä) ei sähköistä kaasua. Voi toki olla hyväkin. Joten 2014 omistajat, jotka ovat ajaneet myös 2013mallia, niin nyt saa sivaltaa.Jani_rr kirjoitti:No niin siinä sitten taisi päästä käymään, ja 690 Enskaa tilailtu. 2014 malliin päätysin. Saas nähän miten äijän käy. Soratiet kiehtonut jo vuosia, ja nyt mää pääsen sitten niitä oikein kunnolla rassaamaan.Jani_rr kirjoitti:Saako tuohon 2014 malliin Akran sliparia? Ja onko äänimaailma minkälainen killerin kanssa?
Nyt pitäisi tehdä päätös että ostaako uuden 2013, vai 2014 mallin.. Ei oo helppoo.. Tarjoukset sitä luokkaa,(eli hyvät vaihtotarjoukset) ettei tota vanhaa kotaria ees kannata myydä yksityiselle, vaan viedä suoraan vaihtoon.
Ois Nettimotossa yksi 2012 malli wingsin sliparilla 8k ajettu n9k hintaan, mut sitten pitäisi myyädä kotari yksityiselle, ja tän vuoden malliin hintaeroa on se n3k,€ joten näyttääpi että uusi olisi fiksuin vaihtoehto. Ei ainakaan het vähään aikaan tarviis mitään kulutusosia vaihdella, ja uuden takuu painaa aika paljon vaa-assa..
Kiitos kaikille jotka ovat olleet "mukana" aloittelevan enskakuskin auttamisessa, ja tälle foorumille josta olen ammentanut tietoa paljon! Tyhmiä kysymyksiä tulee todnäköisesti jatkossakin..
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
Ei se nyt kovin reisille mene vaikka minkä vuosimallin 690:n hommais. 
Joo ei varmasti.Kylänmies kirjoitti:Ei se nyt kovin reisille mene vaikka minkä vuosimallin 690:n hommais.
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
Eikait siinä rajoita muutakun kuskin ajotaito
. Kovasti himottais ajeleen, kun viikolla on jääny melko vähiin ajot. Vaan vettähän tuo alko viikonloppua vasten satelemaan. Jospa tuota viimestään sunnuntaina säät ois sellaiset, että sais taas pahimpia ajohimoja tyydytettyä
.
Niin, tänään tuli viesti, että on powerbomb + slipari lähteny vantaalta kohti Kemiä. Luultavasti maanantaina sais hakea, viimeistään tiistaina.
Niin, tänään tuli viesti, että on powerbomb + slipari lähteny vantaalta kohti Kemiä. Luultavasti maanantaina sais hakea, viimeistään tiistaina.
Viimeksi muokannut Spin, Pe Touko 09, 2014 8:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sepä se.Spin kirjoitti:Eikait siinä rajoita muutakun kuskin ajotaito. Kovasti himottais ajeleen, kun viikolla on jääny melko vähiin ajot. Vaan vettähän tuo alko viikonloppua vasten satelemaan. Jospa tuota viimestään sunnuntaina säät ois sellaiset, että sais taas pahimpia ajohimoja tyydytettyä
.
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
- PirateDoctor
- Pyörä: Ktm 690 Enduro/SM
Pitääkö paikkansa että evo 1 kartat poistaa sen 2 ja 3 vaihteen gear restrictionin??
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk