Ihmisten katseet yleensä vaihtelevat säälin ja naurun rajamailla ....huippu oli kerran kun kaksi naista käveli tien reunaa ja siinä mun kohdalla sitten oikein pysähtyivät ja otsa kurtussa työntelivät sormia korviinsa
Ovatko moottoripyörät/pyöräilijät seksikkäitä??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kyllä toi kotariki näyttää ulkopuolisten silmissä lähinnä Derbin enduromopolta
ihmiset kattoo, että aikunen mies ja viittii ajella mopolla!
Ihmisten katseet yleensä vaihtelevat säälin ja naurun rajamailla ....huippu oli kerran kun kaksi naista käveli tien reunaa ja siinä mun kohdalla sitten oikein pysähtyivät ja otsa kurtussa työntelivät sormia korviinsa
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör, 450MT
Samanlaisia tuntemuksia Dominaattorin kanssa. Mutta yleensä väärinkäsitykset karisevat kun lähtee vedättämään...Miki kirjoitti:Kyllä toi kotariki näyttää ulkopuolisten silmissä lähinnä Derbin enduromopoltaihmiset kattoo, että aikunen mies ja viittii ajella mopolla!
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
Joo, näin on käyny mullekkin. Paras on ollut tää. Oltiin isännän kaa ajeltu Syötteen maisematie ja kurvattiin kaupan ohi. Pysähdyttiin seuraavalle levikkeelle tarkistaan ajosuunnitelmaa. Kaupan pihalta ampas miljoonaa yx paikallinen nuorisojäsen omalla mopollaan. Ihan tosissaan virkkoi mulle "Lähdetään viivalle, viivalle!!!" Mulla meni hetki ku edes tajusin mitä poju tarkoittaa, ku en oo viivaillu koskaanMiki kirjoitti:Kyllä toi kotariki näyttää ulkopuolisten silmissä lähinnä Derbin enduromopoltaihmiset kattoo, että aikunen mies ja viittii ajella mopolla!
Niih, aiemmin ku ajelin mustalla aina puunatulla Erkillä, ni teinityttäret vilkutti millon mistäkin. Mitähän nuo olis tuumannu ku olisin ajanu viereen ja kysyny että "Mitäs tytöt, lähdettekö kyytiin" Olis ne varmaan vajonneet maan rakoon. Tuo olis kyllä ihan oikeesti pitäny joskus tehdä pikkuilkeyksissään. No, hyi mua.
Kotari kääntää päät...on niin meluisakin. Ruma taikka kaunis, riippuu katsojasta. Joskus joku autoilija piruuttaan imuuttaa ihan perään kii sillon ku lähden vinhaan liikkeelle. Ärsyttävää tuommonen ja tietty mä jatkan samaan tahtiin tai sit seuraavissa valoissa hituroin todella. Tällä kyllä on tympee ajaa hitaasti, joten kaupunginläpiajo on yleensä kitumista. Siispä harvemmin hitaasti.
Ainaski perässä pysytään 
omia kokemuksia jonon jatkoksi
Tämähän on mielenkiintoinen keskustelu!
Itse olen huomannut sen, että aika susein nimenomaan naiset ovat huolissaan turvallisuudestani. En kai minäkään sieltä ihan rumimmasta päästä ole, mutta aika usein tämän ikäryhmän edustajat muistuttavat että ajahan varovasti (Enkä muuten perkele aja
. Miehet muistuttaa tästä hyvin harvoin. En ole aiemmin ajatellut tätä seksistiseksi kommentiksi mutta olisko niin että naiset pitävät meitä jonkin sortin sotureina?
Anssi
Itse olen huomannut sen, että aika susein nimenomaan naiset ovat huolissaan turvallisuudestani. En kai minäkään sieltä ihan rumimmasta päästä ole, mutta aika usein tämän ikäryhmän edustajat muistuttavat että ajahan varovasti (Enkä muuten perkele aja
Anssi
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Re: omia kokemuksia jonon jatkoksi
Hmm.. Tuolla logiikalla olen veljeni mielestä melko seksikäs ja äitini mielestä todella seksikäs. Emäntäni ei mulle kyllä kovinkaan usein sano, että pitäisi varovasti ajaa...Anssi kirjoitti:Tämähän on mielenkiintoinen keskustelu!
Itse olen huomannut sen, että aika susein nimenomaan naiset ovat huolissaan turvallisuudestani. En kai minäkään sieltä ihan rumimmasta päästä ole, mutta aika usein tämän ikäryhmän edustajat muistuttavat että ajahan varovasti (Enkä muuten perkele aja. Miehet muistuttaa tästä hyvin harvoin. En ole aiemmin ajatellut tätä seksistiseksi kommentiksi mutta olisko niin että naiset pitävät meitä jonkin sortin sotureina?
Anssi
mielestäni asiassa on monta puolta.
-tottakai katsotaan, jos ajelet jossain maaseudulla, kun eihän siellä autolla kukaan ulkopaikkakuntalainen pyöri?
-moni nainenkin haaveilee moottoripyörän ostosta, ja voi olla ihan sen takia kiinnostunut siitä.
-ehkä hommassa on jotain gladiaattorimeininkiä, dokumentissa katselin kuin roomassa ns gladiaattoreita pidettiin seksisymbooleina, koska he ovat urheilullisia yms.
-ehkä yksi syy on, se, että varsinkin aikanaan moottoripyöräilijä oli varakas, juuri toimeentuleva tai muu bummi ei pyörällä aja.
-hauska juttu oli kanssa kerran kun joku sanoi, että hän tykkää miehistä, jotka on intohimoisia, tarkoitti siis, että miehellä on intohimo jotain asiaa kohtaan, ei väliä mitä, kunhan on jotain. ehkä moottoripyöräily on tämmöinen asia.
homma on kuitenkin mennyt alamäkeä, kun nykyään kaikilla on moottoripyörä ja se on yleisesti hyväksyttävää ja jopa johtotason harrastukseksi luettu. Ennen motoristit oli pahiksia.
ehkä siinä on jotain vapautta myös, moottoripyörä ilmentää sitä vapautta lähteä minne vain, yht äkkiä olla jossain maakunnassa tai toisessa kaupungissa. moottoripyörän puuttuminen taas on helpommin yhdistettävissä elämän pieneen piiriin(työ->koti->työ)
itseäni mp ei ole juuri naisasioissa auttanut, paitsi ehkä joskus baarissa tuntuu mp puheet innostavan joitain. muuten mp:lyn idea on mielestäni yksilösuorituksessa, eikä missään massaliikehdinnässä. siksi esim mp messuilla ei pysty käymään.
-tottakai katsotaan, jos ajelet jossain maaseudulla, kun eihän siellä autolla kukaan ulkopaikkakuntalainen pyöri?
-moni nainenkin haaveilee moottoripyörän ostosta, ja voi olla ihan sen takia kiinnostunut siitä.
-ehkä hommassa on jotain gladiaattorimeininkiä, dokumentissa katselin kuin roomassa ns gladiaattoreita pidettiin seksisymbooleina, koska he ovat urheilullisia yms.
-ehkä yksi syy on, se, että varsinkin aikanaan moottoripyöräilijä oli varakas, juuri toimeentuleva tai muu bummi ei pyörällä aja.
-hauska juttu oli kanssa kerran kun joku sanoi, että hän tykkää miehistä, jotka on intohimoisia, tarkoitti siis, että miehellä on intohimo jotain asiaa kohtaan, ei väliä mitä, kunhan on jotain. ehkä moottoripyöräily on tämmöinen asia.
homma on kuitenkin mennyt alamäkeä, kun nykyään kaikilla on moottoripyörä ja se on yleisesti hyväksyttävää ja jopa johtotason harrastukseksi luettu. Ennen motoristit oli pahiksia.
ehkä siinä on jotain vapautta myös, moottoripyörä ilmentää sitä vapautta lähteä minne vain, yht äkkiä olla jossain maakunnassa tai toisessa kaupungissa. moottoripyörän puuttuminen taas on helpommin yhdistettävissä elämän pieneen piiriin(työ->koti->työ)
itseäni mp ei ole juuri naisasioissa auttanut, paitsi ehkä joskus baarissa tuntuu mp puheet innostavan joitain. muuten mp:lyn idea on mielestäni yksilösuorituksessa, eikä missään massaliikehdinnässä. siksi esim mp messuilla ei pysty käymään.
Mä totesin muuten sinä iltana kun meille ostettiin eka pärrä että nythän mä voin mennä ihan mihin vaan. No joo.. niinhän autollakin pääsee. Nyt kun hommasin itelle ton Tohtorin tuli todettu sama uudestaa, tosin vaan lisäyksellä "mihin vaan uskaltaa".jaket kirjoitti:ehkä siinä on jotain vapautta myös, moottoripyörä ilmentää sitä vapautta lähteä minne vain,
Ehkä se seksikkyys ei olekaan niin siitä kuskista kiinni vaan siitä pyörästä. Taitaakin olla niin että moottoripyörät on seksikkäitä.. tosin on aika monet kuskitkin
Joo, mut mistäs mie hölmö mies tiedän että tuijotetaanko minnuu vai miun pyörää kun ei oikeen kehtaa mennä kysyynAnu kirjoitti:
Ehkä se seksikkyys ei olekaan niin siitä kuskista kiinni vaan siitä pyörästä. Taitaakin olla niin että moottoripyörät on seksikkäitä.. tosin on aika monet kuskitkin
Mun vaimo nauro paskasesti ja sanoi, että olehan tarkkana kumman kyytiin hyppäät ku lähet päristeleen....(pihasta löytyy toinenkin oranssi)napese kirjoitti:"Minkä helkutin teinimopon sä oot menny ostaan?" sanoi vaimo kun Domin ensimmäisen kerran näki.Miki kirjoitti:Kyllä toi kotariki näyttää ulkopuolisten silmissä lähinnä Derbin enduromopoltaihmiset kattoo, että aikunen mies ja viittii ajella mopolla!
klik
Kysyi vielä, että vaihdoitko työpaikkaas postiin ku sait työsuhdemopon
Viimeksi muokannut miki., Ti Syys 12, 2006 8:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sitä en ihmettele mikin kohdalla tuota sormet korviin juttua, on meinaan kylän komeimmat äänet
Minä olen pannut merkille jotta jos minun mopot ovat seksikkäitä niin sitten taidan olla miesten mieleen, kyllähän ne kaihoisimmat katseet ehdottomasti tulee perään noin 30-40v miehiltä jonka vieressä kävelee tai istuu tms. tiukan näköinen rouva ja joka jo pelkällä katseellaan sanoo miehelleen "älä edes kuvittele haaveilevasikaan tuollaisesta", niin ja uskon ja toivon että tuolloin kuolataan pyörän eikä minun perään (vaimo on joskus väittänyt että olen xenofoobikko
, pitää paikkansa)
Täytyy kyllä sanoa että naisissa pyörän sarvissa on jotain kiehtovaa omalla tavallaan
Minä olen pannut merkille jotta jos minun mopot ovat seksikkäitä niin sitten taidan olla miesten mieleen, kyllähän ne kaihoisimmat katseet ehdottomasti tulee perään noin 30-40v miehiltä jonka vieressä kävelee tai istuu tms. tiukan näköinen rouva ja joka jo pelkällä katseellaan sanoo miehelleen "älä edes kuvittele haaveilevasikaan tuollaisesta", niin ja uskon ja toivon että tuolloin kuolataan pyörän eikä minun perään (vaimo on joskus väittänyt että olen xenofoobikko
Täytyy kyllä sanoa että naisissa pyörän sarvissa on jotain kiehtovaa omalla tavallaan
antti
-
Agitheosis
- Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
- Viesti:
Itekki oon huomannu et liikentees suhtaudutaan niinku oisin enskamopolla liikkeellä. Isä kyl puhuu hirviöpyörästä ku hällä on kaxpyöräsistä kokemusta niinki paljo ku pappatuna kuuskytluvun puolivälissä.. Eli riippuu keneltä kysyy. Yx mitä ohikulkijat ihmettelee on ku laittaa kypärähupun päähän. Ei ehkä kannata pankkiin mennä kommandopipon näkönen päähine päässä. Jos raaputtelis tankin kyljestä tarrat pois ja kyselis satunnaisilta kadulla kävelijöiltä minkä kokonen toi on, mahtais siinä varmaan tulla mielenkiintosia arvauksia....napese kirjoitti:"Minkä helkutin teinimopon sä oot menny ostaan?" sanoi vaimo kun Domin ensimmäisen kerran näki.Miki kirjoitti:Kyllä toi kotariki näyttää ulkopuolisten silmissä lähinnä Derbin enduromopoltaihmiset kattoo, että aikunen mies ja viittii ajella mopolla!
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Miksi ajan moottoripyörällä
Joku (en minä) on miettinyt syitä mopoiluunsa:
Syitä löytyy! Keski-ikäinen (yli 40 v. perverssi) on mennyt syvälle itseensä ja miettinyt miksi ajaa moottoripyörällä.
Teininä siksi että tytöt huomais ja niitä sais kyytsättyä sopivaan paikkaan jossa vois muodostaa intiimin suhteen. Onnistui harvoin.
Parikymppisenä ajoin mp:llä että olisin erilainen ja hiukan macho verrattuna muihin kavereihin. Ja että sais iskettyä lyylin baarin kulmilta ja kyytsättyä sopivaan paikkaan jossa vois muodostaa intiimin suhteen. Ei onnistunut kovin hyvin mutta poikuus meni kuitenkin.
Puoltaväliä kolmekymppisenä tein reissua prätkällä pitkin Suomea ja pysähtelin mielenkiintoisissa paikoissa kuten la. iltaisin tanssilavan kulmilla. Mimmit tuli katsomaan prätkää ja koetin houkutella niistä jotakuta mukaan että sais sen kyytsättyä jne. Joskus onnistui kun oli teltta mukana.
Kolmikymppisenä matkustelin prätkällä ympäri Eurooppaa ja katselin paikkoja ja nähtävyyksiä. Yövyin hotelleissa yrittäen tehdä motoristi-imagolla vaikutusta paikallisiin misuihin. Viedäkseni hotellihuoneeseen jossa vois jne. Onnistui kohtalaisen hyvin paitsi katolisissa maissa. Niissäkin joskus.
Nelikymppisenä ajelin prätkällä pitkin maailmaa ja katselin nähtävyyksiä ja tutustuin paikalliseen kulttuuriin. Majoittauduin tasokkaisiin hotelleihin ja baarin puolella ikäistään nuoremman näköisiksi paklatut yksinhuoltajaäidit ja vanhatpiiat piirittivät meikäläistä viedäkseen sopivaan paikkaan jossa vois jne.
Nykyisin, päästäkseni kierteestä eroon tai sopeutuakseni, valitsin niistä vanhoistapiioista mukavimman ja annoin sen kyytsätä sopivaan paikkaan jne. Joskus hän haluaa itsekin reissulle mukaan mutta ei onneksi kovin usein.
Nykyään olen alkanut jo nauttimaan moottoripyörällä ajamisesta
Syitä löytyy! Keski-ikäinen (yli 40 v. perverssi) on mennyt syvälle itseensä ja miettinyt miksi ajaa moottoripyörällä.
Teininä siksi että tytöt huomais ja niitä sais kyytsättyä sopivaan paikkaan jossa vois muodostaa intiimin suhteen. Onnistui harvoin.
Parikymppisenä ajoin mp:llä että olisin erilainen ja hiukan macho verrattuna muihin kavereihin. Ja että sais iskettyä lyylin baarin kulmilta ja kyytsättyä sopivaan paikkaan jossa vois muodostaa intiimin suhteen. Ei onnistunut kovin hyvin mutta poikuus meni kuitenkin.
Puoltaväliä kolmekymppisenä tein reissua prätkällä pitkin Suomea ja pysähtelin mielenkiintoisissa paikoissa kuten la. iltaisin tanssilavan kulmilla. Mimmit tuli katsomaan prätkää ja koetin houkutella niistä jotakuta mukaan että sais sen kyytsättyä jne. Joskus onnistui kun oli teltta mukana.
Kolmikymppisenä matkustelin prätkällä ympäri Eurooppaa ja katselin paikkoja ja nähtävyyksiä. Yövyin hotelleissa yrittäen tehdä motoristi-imagolla vaikutusta paikallisiin misuihin. Viedäkseni hotellihuoneeseen jossa vois jne. Onnistui kohtalaisen hyvin paitsi katolisissa maissa. Niissäkin joskus.
Nelikymppisenä ajelin prätkällä pitkin maailmaa ja katselin nähtävyyksiä ja tutustuin paikalliseen kulttuuriin. Majoittauduin tasokkaisiin hotelleihin ja baarin puolella ikäistään nuoremman näköisiksi paklatut yksinhuoltajaäidit ja vanhatpiiat piirittivät meikäläistä viedäkseen sopivaan paikkaan jossa vois jne.
Nykyisin, päästäkseni kierteestä eroon tai sopeutuakseni, valitsin niistä vanhoistapiioista mukavimman ja annoin sen kyytsätä sopivaan paikkaan jne. Joskus hän haluaa itsekin reissulle mukaan mutta ei onneksi kovin usein.
Nykyään olen alkanut jo nauttimaan moottoripyörällä ajamisesta
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)