BMW GS Meeting VII Summassaari 7.-9.6.2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: BMW GS Meeting VII Summassaari 7.-9.6.2013
Juu suurkiitokset minunki puolesta kun otitte yhden vääräuskoisen ja alitehoisenkin joukkoon mukaan! Punainen reitti oli todella hyvä ja mukavaa oli muutenkin, vaikka tummempi punainen jäi ajamatta toisten kuskien rengasvalinnan takia
Suurkiitokset järjestäjille!! Ja enköhän minä joskus olen sitte oikeallakin pyörällä mukana 
- JyskänRiku
- Pyörä: BMW F800GS -10
Minäkin näytän olevan yhdessä kuvassa pissillä!JyskänRiku kirjoitti:Hyvä että kaikilla oli hauskaa ja jäi hyvä fiilis. Käyttäkää harkintaa julkaistavissa videoissa ja kuvissa..
Kiitos hyvinjärjestetystä viikonlopusta mukavasta ajelusta
Ensi vuonna aika on 13.-15.6.2014 ja paikka on Summassaari.jmw kirjoitti: Niin tai näin kivaa oli - ja ensi vuonna uusiksi. Paikkakin saa pysyä mun puolestani samana.
Laittakaa kalenteriin.
Toi myöhäisempi aika sopii todennäköisesti paremmin ulkomaalaisille kanssa.
Viime vuonna vähän meni paikan päättäminen ja sopiminen myöhäiseksi, joten ollaan kerrankin ajoissa.
Perjantain ruoka vaihtuu kinkkukiusaukseen ja vastaaviin vegejuttuihin ihan vaihteen vuoksi.
Menee muuten vanhan toistamiseksi.
Pekka
- JyskänRiku
Mitä!!! Eikö jauhelihakeittoa saakaan enää ensi vuonna???? 
- JyskänRiku
Ilmoittaudun!!!! Varmasti olin eka!!! Enkö ollutkin?? Sano että olin!!! Voin paukutella henkseleitä koko vuoden . JESSSSS!!!Pekkavee kirjoitti:Ensi vuonna aika on 13.-15.6.2014 ja paikka on Summassaari.jmw kirjoitti: Niin tai näin kivaa oli - ja ensi vuonna uusiksi. Paikkakin saa pysyä mun puolestani samana.
Laittakaa kalenteriin.
Viime vuonna vähän meni paikan päättäminen ja sopiminen myöhäiseksi, joten ollaan kerrankin ajoissa.![]()
Perjantain ruoka vaihtuu kinkkukiusaukseen ja vastaaviin vegejuttuihin ihan vaihteen vuoksi.
Pekka
![]()
![]()
No sanon. Olit eka! Hurraa, henkseleitä paukuttelemaan.JyskänRiku kirjoitti: Ilmoittaudun!!!! Varmasti olin eka!!! Enkö ollutkin?? Sano että olin!!! Voin paukutella henkseleitä koko vuoden . JESSSSS!!!
Vaikka ilmoittautumissivuja ei ole vielä edes avattu.
No noteeraan tuon kyllä, mutta muut saavat kyllä ilmoittautua virallisen ilmoittautumissivun kautta, joka aukeaa joskus.
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, Ma Kesä 10, 2013 7:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- JyskänRiku
Tisseihin sattuu jo.. splats-splats-splats... Onneks on kuitenkin Bemari-henkselit.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Lupaan yrittää reittien suhteen taas jotain saada aikaan.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Voi olla että joudun ilmoittautumaan ensi vuonna uudestaan. Todella mahtava viikonloppu kaikenkaikkiaan! Vaikka olinkin vähän sellainen ulkopaikkakuntalainen sellaisella vanhalla hontalla
Punaisella seiskalla meni kyllä ihan kovaa 
treriksrøysare
No tuo vaatii vähän luonnetta ja uskallusta, että kehtaa tulla BMW kekkereihin muilla pyörillä.Kampi kirjoitti:Voi olla että joudun ilmoittautumaan ensi vuonna uudestaan. Todella mahtava viikonloppu kaikenkaikkiaan! Vaikka olinkin vähän sellainen ulkopaikkakuntalainen sellaisella vanhalla hontallaPunaisella seiskalla meni kyllä ihan kovaa
Sitä sinulta näköjään löytyy. Hyvä homma.
Niin löytyi Virpi ja Pasi Kapaseltakin, jotka ilmoittautuivat viime vuonna Kotareilla ja olivat tänäkin vuonna mukana.
Ja ilmeisesti nauttivat kokemastaan
Tervetuloa muutkin, joilta löytyy tuota luonnetta ja uskallusta tulla BMW Meetingiin muilla merkeillä.
Pekka
-
Birdie
- Pyörä: KTM 690 R EVO 3-13, KTM 250 EXC-F -16
Kyllä totta vie nautittiin joka ikinen hetki, jopa silloin kun Mustan Reitin "The Mäessä" pyöriä yksi kerrallaan vedettiin ja työnnettiin hien valuessa valtoimenaan ja sykkeiden ollessa siinä 200 lyöntiä per minuutti. Tiestä tai sen sijainista ei silloin näkynyt jälkeäkään ja jopa vetäjämme Garminkin näytti olevan päästä pyörällään... Mutta sen paremmalta tuntui tuntia myöhemmin kun pikkutielle lopulta pääsimme ja sai antaa raanaa oikein sydämensä kyllyydestä... Kummasti oppi jontkassa ryynäämisen jälkeen vielä tavallistakin enemmän arvostamaan pientä, mutta routaista mökkitietä renkaitten alla.
Terv. Birdie (Pasi) ja Pikku Hukka (Virpi) Kapanen
PS. Ei se Jyskän Riku mitään ensimmäisenä ehtinyt toimimaan ensi vuoden suhteen. Me varattiin sama viekko ensi vuodeksi jo avainten luovutusten yhteydessä, ru ha haa...
Terv. Birdie (Pasi) ja Pikku Hukka (Virpi) Kapanen
PS. Ei se Jyskän Riku mitään ensimmäisenä ehtinyt toimimaan ensi vuoden suhteen. Me varattiin sama viekko ensi vuodeksi jo avainten luovutusten yhteydessä, ru ha haa...
Enska ensin - muut hommat joutavat kyllä odottamaan...
Merkitty kalenteriin, kiitos taas ja jälleen sinulle Pekka + reittimestareille.Pekkavee kirjoitti:Ensi vuonna aika on 13.-15.6.2014 ja paikka on Summassaari.jmw kirjoitti: Niin tai näin kivaa oli - ja ensi vuonna uusiksi. Paikkakin saa pysyä mun puolestani samana.
Laittakaa kalenteriin.
Viime vuonna vähän meni paikan päättäminen ja sopiminen myöhäiseksi, joten ollaan kerrankin ajoissa.![]()
Pekka
![]()
![]()
Samat toisin päin kierrettynä kelpaa mainiostigixxerman kirjoitti:Lupaan yrittää reittien suhteen taas jotain saada aikaan.
- JyskänRiku
Ja tuossa vielä muistutukseksi ja evääksi tuleville reissuille:
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =2&t=28321
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =2&t=28321