URAA 2013

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Oiskohan osallistujia, jos ottais yhtenä päivänä jossain soppelissa paikassa kuten Hautainmaa semmosen ajoleirin, että tekis pikku radan ja opettelis ottamaan vauhtia siinä yhessä paikkaa koko päivän?
Eli reenais kisoja varten, myös punakilvelliset?
Avatar
jylppy
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 3:47 pm
Pyörä: Husaberg 390
Paikkakunta: Lahti

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja jylppy »

No mikä ettei, samanlaisia ajatuksia ollut tälläisestä PKP Racing tapahtumasta.
meikä
Viestit: 1192
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 1:56 am
Pyörä: 610 "crate" exc
Paikkakunta: hki

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja meikä »

Jukka kirjoitti:Oiskohan osallistujia, jos ottais yhtenä päivänä jossain soppelissa paikassa kuten Hautainmaa semmosen ajoleirin, että tekis pikku radan ja opettelis ottamaan vauhtia siinä yhessä paikkaa koko päivän?
Eli reenais kisoja varten, myös punakilvelliset?
Täytyy olla vehkeet ja ukot tikissä ettei heti leviä jos kisavauhteja ruvetaan hakemaan :D
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja ceevu »

onko kellään tietoa mistä saa lisää aikaa? viimekin kesänä oli kauhea kuume lähteä,aikaa vaan puuttuu.
Avatar
needforspeed
Viestit: 339
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 11:40 am
Pyörä: KTM 990 Adventure
Paikkakunta: Konnevesi

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja needforspeed »

Jukka kirjoitti:Oiskohan osallistujia, jos ottais yhtenä päivänä jossain soppelissa paikassa kuten Hautainmaa semmosen ajoleirin, että tekis pikku radan ja opettelis ottamaan vauhtia siinä yhessä paikkaa koko päivän?
Eli reenais kisoja varten, myös punakilvelliset?
Hautainmaahan sais sopivasti kyllä tehtyä jonkinmittaisen radan, jos homma toteutuu täytyy crossipyörä ottaa myös pakuun mukaan.
Lippusiimaa olisi ehkä syytä varata reilusti mukaan radan merkkaamiseen, kun siellä tapahtuman aikaan risteilee partioita sinne tänne, ettei Saarenkoski/Eriksson-tyyppistä vahinkoa pääse sattumaan.
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja Pasi »

ceevu kirjoitti:onko kellään tietoa mistä saa lisää aikaa? viimekin kesänä oli kauhea kuume lähteä,aikaa vaan puuttuu.
Jalavasta saa ihan mitä vaan

http://www.jalavankauppa.net/
Avatar
AMa
Viestit: 410
Liittynyt: Ma Syys 19, 2011 10:21 pm
Pyörä: Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 300 EXC
Paikkakunta: RVN

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja AMa »

Jukka kirjoitti:Oiskohan osallistujia, jos ottais yhtenä päivänä jossain soppelissa paikassa kuten Hautainmaa semmosen ajoleirin, että tekis pikku radan ja opettelis ottamaan vauhtia siinä yhessä paikkaa koko päivän?
Eli reenais kisoja varten, myös punakilvelliset?
Jukka kirjoitti:Siellä on näköjään isot kisat samaan aikaan, liekö tuottaa hankaluuksia?
http://www.youtube.com/watch?v=bXUDzwrUdYs
Lerssi kirjoitti:Jättää siihen toverin hyökkäyvaunun päälle ison jallun, niin näistä pojista ei ole haittaa.
Tosin jos poro-ossit saavat siitä vainun, niin hiasseja on paikalla jonoksi asti!
Jos se * ilmestyy tuohon, niin lupaan tulla katsomaan Hautainmaan yleisö-EeKoota.

Kuva
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Avatar
Seppo Honkanen
Viestit: 705
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja Seppo Honkanen »

Työnantaja vahvisti kesälomat! Nimi on listalla kahdeksatta kertaa. Ja osallistun tietenkin V2:sella :wink:

T. Sepi
Avatar
jarip
Viestit: 213
Liittynyt: La Loka 14, 2006 9:59 am
Pyörä: Husqvarna Norden 901
Paikkakunta: Kuopio

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja jarip »

Mites nuo varausmaksut? Onko tuo tilimumero edelleen sama kuin tuossa linkissä joka on vuodelta 2011?
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja romu »

Kyllä on URAA sivulla hiljaista :roll: Laittakaa joku fiilistely kuva männä vuosilta.
Avatar
MiikaM
Viestit: 269
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:05 am
Pyörä: XR600R
Paikkakunta: Vantaa

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja MiikaM »

romu kirjoitti:Kyllä on URAA sivulla hiljaista :roll: Laittakaa joku fiilistely kuva männä vuosilta.
Mikä sen kivempaa ku jalat märkänä ja Honda päällä

Kuva
Avatar
jarip
Viestit: 213
Liittynyt: La Loka 14, 2006 9:59 am
Pyörä: Husqvarna Norden 901
Paikkakunta: Kuopio

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja jarip »

Makkaran paistoa 2011
Liitteet
P1000717.JPG
Avatar
akubee
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 11:18 pm
Pyörä: KTM 500 EXC SIXDAYS
Paikkakunta: Joroinen

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja akubee »

"Täysillä mukana" :shock:
Kierojen savolaisten sakissa !!!
Ajokausi ei lopu!
turtman
Viestit: 163
Liittynyt: La Syys 04, 2010 11:09 pm
Pyörä: 690 er
Paikkakunta: KETVELE

Re: URAA 2013

Viesti Kirjoittaja turtman »

no niin varausmaksut maksettu
nyt kun tässä ollaan ensikertalaisia niin hyvät neuvot olisi kalliita ja varsinkin kun on tuo uraan "luotettavin" pyörä mukana eli 690.
mihin kannattaa varautua? muuhun kuin teknisiin ongelmiin :x ?
mitä kanttaa ottaa mukaan? olutta :o ?
Vastaa Viestiin