[/quote]Ensimmäiseksi tulee Wanhalla mieleen että tingi pikkaisen tuosta hintakatosta ja pähkäile
tätä, maksaa pikkaisen enemmän mutta sillä sitten saa reilusti enemmän ( uudenkarhee ja huoleton).[quote]
Hei, kiitos. Jostain syystä en ole ko. pyörää huomannut vaikka nettimotoa olen aika ahkerasti kollannut. Ihan varteenotettava peli. Mietinkin, että mitään kovin vanhaa ei ehkä kannata hommata, koska roplaamisen määrä saattaa olla silloin suurempi. Ja tuskailun

.
Mulla ehkä on ongelmana, etten ihan tarkkaan itsekään tiedä mitä haen. Metsässä ajo luultavasti on sitä, että pääsen kalalle/makkaran paistoon sellaiseen paikkaan, minne autolla ei ole asiaa, mutta sen kummempaa extremeä ei ole mielessä (ainakaan vielä).
Ja pyörän korkeudesta on sellainen muistikuva, että 780mm korkuisen päältä yltää jalat suht hyvin maahan. Ja tuo keveys siitä syystä, että jos/kun satun sen jonnekin pusikkoon kaatamaan, niin olisi edes joku mahdollisuus, että jaksan sen sieltä itse repiä ylös.
Ja painoa itselläni on n 50kg, eli kaiketi pienempikin kuutioinen pyörä jaksaa viedä.
Jossain vaiheessa ihastuin siihen 660 yamahan tenereen, mutta ensinnäkin hinta tulee vastaan, ja taitaa olla kaukana kevyestä ja matalasta