Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

Rampe kirjoitti:Tänään bongasin kaksi enskamiestä Niinisalon sodessa klo 14.30 aikoihin. Juteltiinkin, mutta jäi kysymättä, että ketä tapasin
Meikäläinen (se kortsupukuinen) siellä pörräs kaverin kanssa. Kotiin päästiin, vaikka kaverin AT rupeskin vähän kiukutteleen.
Kai se Rukan uusi puku vettä piti. Mulla tosin jalat kastu, mutta kai ne kuivuu TA-kokkareihin mennessä.

Happi
alepos
Pyörä: Wee-Strom

Viesti Kirjoittaja alepos »

Happi kirjoitti:
Meikäläinen (se kortsupukuinen) siellä pörräs kaverin kanssa. Kotiin päästiin, vaikka kaverin AT rupeskin vähän kiukutteleen.
Kai se Rukan uusi puku vettä piti. Mulla tosin jalat kastu, mutta kai ne kuivuu TA-kokkareihin mennessä.

Happi
Onkos tällä kaverilla 650 afrikaano Allroad tour-teipein ja musta ajotakki? Juttelin vaan tänään työpaikan pihassa (Raumalla) yhden kaverin kanssa joka juuri kertoi käyneensä noihin aikoihin niinisalossa ajelemassa.
Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

Onkos tällä kaverilla 650 afrikaano Allroad tour-teipein ja musta ajotakki?
Kyllä varmaan sama kaveri.
AT:n CDI-boksi kypsyi vähitellen. Onneksi multa löytyi korjattu tilalle ja kaveri pääsi tänään reissuun Jyväskylän suunnalle.
Happi
Agitheosis
Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agitheosis »

Satuin oleen tallis just sillon (300606/2130 paikkeilla) ku alko kuuluun ison tohtorin jytinää. Kävelin tien reunaan ja ojensin käpälää, ja mulle vastattiin. Joskus ku tallin ovet o levällään ni sopii poiketa ihmettelemään.... by the way; en muist nähneeni Shline'n kirjotelleen tääl, mites on?
Kurahousu
Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Näin Shlinen viikonloppuna Luvialla kun pidettiin omat "TUSKA" bileet, kerto et oli iltavuorosta tullessaan nähny teikäläisen moikkailemassa. Pistä sille YV:tä, kyl se täällä foorumissa juttuja lueskelee mut on niin ujo et ei uskalla kirjottaa :oops: :lol: Tottelee muuten kutsumanimeä Tumppi ....
Agitheosis
Viesti:

Kurahousu kirjoitti:---kyl se täällä foorumissa juttuja lueskelee mut on niin ujo et ei uskalla kirjottaa---
Jahans, no ei kyl oo tarkotus kenenkään reviirille väkisin änkee, katellaan kuinka äijien käy.... ja uuteen asiaan;

Bongattu seiskapuolikas musta/puna/valko/hopea Africa Twin Eurajoella TVO Olkiluodon parkkirivissä. Tuntomerkkeinä tuplalevy edessä, tuplavalot, Krauserin laukku, Ortliebin känny(tai GPS)teline/kotelo ja tumma (mit.tod.näk) orkkista korkeempi pleksi.

EDIT: kirjotusasua modasin
Viimeksi muokannut Agitheosis, La Heinä 08, 2006 9:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Eilen siinä noin 21:30-22:00 kangasalan jetin liikenneympyrästä kurvasi eteen yamaha xtz tenere puna/valkoinen. Rek oli joku bg-8?? itse olin myös liikenteessä omalla pyörällä. Tuli ajettua perässä kaukajärven nesteelle saakka ja siitä sit ohitin ja jatkoin matkaan eteen päin ( kaupungille ) näköyhteys katosi tampereella lähellä linja-auto asemaa ( poliisilaitosta vastapäättä ) olisiko mahdollisesti ollut joku täällä palstalla pyörivä :roll: henkilö kyseessä.?
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
AriK
Pyörä: KTM 950 adv. S
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AriK »

Bongattu valkonen bemu ( 80 ?? ) Kokkolassa puhelinlaitoksen kulmalla tänään k. 16:30. ajeli näköjään kirkonmäelle päin.
Agitheosis
Viesti:

Tosa muutama viesti takaperin kuuluttelin AT'tä ja tänään parkkiksella vaihdoin kaverin kans pari sanaa. Kysyin onx tällanen foorumi tuttu, mut ei ollu koskaa kuullukkaa. Sano tarkistavansa asian, eli kohta varmaan saadaan uutta verta kentälle. "Hanki uusi jäsen ja saat...." - pörssissä meikkiksellä yx ehkä kohta....
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Tuliko kukaan vastaan viikonloppuna Itävallassa / etelä Saksassa. Pyöriä oli liikkeellä aivan sanoin kuvaamattoman hirvittävän kammottavasti :shock:

Viikonloppunahan oli Garmishissa vuosittaiset kokkarit (olikos nuo puimuri kokkarit ?) Itse ei perskeles tuonne päässyt kun appiukko on kylässä ja piti olla liikenteessä nelirenkaisella kulkuneuvolla... :? :(
Vaimolle lupasin että ens vuonna jos on vieraita niin saavat olla tuon viikonlopun päineen kämpillä, koska itse ainakin käyn kuuntelemassa eri putkien soundeja tuolla :D
AnttiL
Pyörä: exc

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Käväisin viikonloppuna mutkan nuorgamissa/utsjoella, pyöriä tuli vastaan sellainen liuta ettei uskoisi maasta löytyvän niin paljoa. Varsinkin AT:t ja gs-bemarit näkyivät olevan sankoin joukoin enskoista liikenteessä mutta myös muuta isohkoa enduroa oli paljon. Muuten pyöräkanta oli vahvasti custom painotteinen !?
antti
PilcQ
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

roiala kirjoitti:Käväisin viikonloppuna mutkan nuorgamissa/utsjoella, pyöriä tuli vastaan sellainen liuta ettei uskoisi maasta löytyvän niin paljoa. Varsinkin AT:t ja gs-bemarit näkyivät olevan sankoin joukoin enskoista liikenteessä mutta myös muuta isohkoa enduroa oli paljon. Muuten pyöräkanta oli vahvasti custom painotteinen !?
Itse laskettelin Inarista etelää (Raahea) kohti perjantaina ja joskus 12-13 aikoihin lähdin Saariselältä ajelemaan. Joten jos silloin pohjoiseen menit, niin vastakkain varmaan tultiin...

-J-
-
Jukka Talja & XRV750
Mika TA-91
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Moi,

Tänään keskiviikkona 12.8. noin klo 11:45 tuli väriä myöten omaani vastaava Transalp vastaan Turun motarilla (siis väärässä ympäristössä) Kilon ja Tuomarilan liittymiem välissä matkalla Turun suuntaan. Itse olin autolla (koska ympäristö oli edelleenkin väärä).

Eli onko tuon jalon ja hienon pyörän omistaja tämän sivuston lukijoita?

Terveisin
Mika TA-91
miki.
Pyörä: KTM 525 exc

Viesti Kirjoittaja miki. »

Keskiviikkona 12.8. Rovaniemellä ajelin sattumoisin jumalattomassa kaatosateessa (autolla :lol: ) tuontitarrakilpisen TA:n perässä nelostien sillalta aina Ylikylän suuntaan.

Sillä kertaa ihan tyytyväinen olo kuivassa autossa :lol: :lol:
Viimeksi muokannut miki., Ke Heinä 12, 2006 6:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Karisa
Pyörä: DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja Karisa »

Marko Hemmilä kirjoitti:Tuliko kukaan vastaan viikonloppuna Itävallassa / etelä Saksassa. Pyöriä oli liikkeellä aivan sanoin kuvaamattoman hirvittävän kammottavasti :shock:
Jaa, sielläkö ne on olleet kaikki. Pyörähdin itse tuossa männäviikolla työreissulla Dusseldorffissa + ympäristössä (mm Dortmund) ja olin hämmästynyt siitä, kuinka vähän katukuvassa/teillä ylipäätään näkyi pyöriä. Ilmeisesti olin liian pohjoisessa :)
Vastaa Viestiin