Kohta sitä lähdetään juhanuksen viettoon eli hyvää juhanusta koko kura kansalle ei sit hukuta jussina
On juhannus juhlan aika, mut muista silti taika. 24 kaljaa saunan taa ja 2 kossua aitan taa, sieltähän sitä sitten saa, kun alkaa janottaa. Hyvää Juhannusta!
Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti pillulle hyvää iltaa. Tuijotti taivaan tähteä, tahtoi naimaan lähteä. Tutki rahapussia, ei ollut varaa nussia. Hyvää Jussia!
Tänään mökille 300km. 4 aikuista ja 2 lasta ei mahdu viiden hengen autoon.
Lupasin uhrautua ja mennä kotarilla. Mitä sitä nyt ei ystävien eteen tekisi.
Voi olla, että minun reitti oikaisee hiekkateitä ja on 500km pitkä.
Voin sitten olut kädessä ihailla ja kiillottaa mopoa koko jussin.
Hyvää Juhannusta Kaikille!!
Aivan tiettömälläkin tiellä, minun tuulessani soi.....
tikru kirjoitti:Tänään mökille 300km. 4 aikuista ja 2 lasta ei mahdu viiden hengen autoon.
Lupasin uhrautua ja mennä kotarilla. Mitä sitä nyt ei ystävien eteen tekisi.
Voi olla, että minun reitti oikaisee hiekkateitä ja on 500km pitkä.
Voin sitten olut kädessä ihailla ja kiillottaa mopoa koko jussin.
Hyvää Juhannusta Kaikille!!
Kylläpä huonon osan valitsit, sillä täyteen ahdetussa laatikossa on aina niin mukava matkustaa
Itellä on pari päivää ajokieltoa, joten suraavan kerran ajellaan vasta sunnuntaina
Jusseja vaan kaikille, perhe lähtee mökille minä jään kaupunkiin töitä tekemään No josko ees töiden päälle joku päivä pääsis pikku mopo lenkin heittään..
Jusseja kaikille, toivottavasti edes vähän kosteammissa ja viileämmissä maisemissa!! Täällä nousi tie pystyyn edessä, mutta koska suomalainen ei peräänny koskaan, tein 180 asteen käännöksen ja etenen jälleen. ∘
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."