Salon seudun suraukset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jjs76

Re: Salon seudun suraukset

Viesti Kirjoittaja jjs76 »

-
Viimeksi muokannut jjs76, Pe Helmi 21, 2014 11:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Minä ajoin kartta kuvan osoittamalla alueella maanantaina ja tiistaina.
Metriäkään en ajanut muuta kun tietä tai metsätraktorin uraa myöten.
Ja ettei mene suoli24 tasoiseksi tämä keskustelu, lie paikallaan lopettaa tähän
(Joskin alotusviesti aiheesta olikin kuin suoraan sieltä)
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Onko tuolla alueella mitään varoituskylttejä , tauluja yms. varoitteita/kieltoja joissa lukee esimerkiksi , että " tällä alueella moottoripyörällä ,mönkijällä ajaminen kielletty " ? Kyllä ainakin mulla on juur senverran lukutaitoa , että tollaisen kiellon osaan tulkita oikein enkä varmasti aja tolla alueella .
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Pate05
Pyörä: Felt

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

En halua provosoida ketään tällä seuraavalla mutta maastoliikennelaki kieltää kaiken maastoajon moottoriajoneuvolla ilman maanomistajan lupaa. Se koskee polkuja ja metsäkoneenuria myös. Eikä niille maatilojen sisäisille teillekkään olisi mitään asiaa, ne eivät kuulu yksityistielain piiriin. Ymmärrän erittäin hyvin JJS76 huolen luvallisesta ajopaikan menetyksestä, niitä ei ole helppo saada uusia jos yhden menettää, sana kulkee hyvinkin kauas maanomistajien keskuudessa.

Maastoliikennelaki
jjs76

Viesti Kirjoittaja jjs76 »

-
Viimeksi muokannut jjs76, Pe Helmi 21, 2014 11:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
repa
Pyörä: Tigru

Viesti Kirjoittaja repa »

Tuo superenduro nousi esille ketjussa aikaisemmin, minä se en ainakaan ole ollut, koska pyöräkin on myyty aikoja sitten. Eikä olkapään kunto olisi muutenkaan antanut mahdollisuuksia ajamiseen muualla kuin maantiellä, joten se siitä.

Repa
garbonaare

aargh!
Vaihtuis edes sivu ettei tarvis joka kerta menettää hermoja kun katsoo aiheen uudet viestit...
Maikki_S
Pyörä: KTM 690R evo2

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Olen siirtynyt näihin katumotoristiporukoiden leireihin kesän ajaksi.
Ehdotan katuhenkistä ajelua ensi viikolle.
Lähtö salon abc:ltä. Mentäisiin torin kautta jäätelöt syöden piihovin abc:lle. Voitais nojailla mopoja vasten puoli tuntia joka paikassa ja esitellä näiden kierrosherkkyyttä. Jos joku haluaa kurastaa moponsa , niin mun kotiin voi tulla läästimään kuravettä moponsa kylkeen.

No garbonaare, joko sivu vaihtui.
Ana
Pyörä: SE+ muut

Viesti Kirjoittaja Ana »

Maikki_S kirjoitti:Olen siirtynyt näihin katumotoristiporukoiden leireihin kesän ajaksi.
Lähtö salon abc:ltä. Mentäisiin torin kautta jäätelöt syöden piihovin abc:lle. Voitais nojailla mopoja vasten puoli tuntia joka paikassa ja esitellä näiden kierrosherkkyyttä. Jos joku haluaa kurastaa moponsa , niin mun kotiin voi tulla läästimään kuravettä moponsa kylkeen.

No nyt on menny Maikil toi lääkitys iha poskelleen, käys Garbo hoitaa asiat kohilleen.
Ana.
Ana

Viesti Kirjoittaja Ana »

Voi rähmän rähmä! Ettei vaa ois ollu joku akitaatoori siel saunal näyttämäs jotai pamppers viteoi?
Ana.
Maikki_S
Pyörä: KTM 690R evo2

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Ana kirjoitti:
Maikki_S kirjoitti:Olen siirtynyt näihin katumotoristiporukoiden leireihin kesän ajaksi.

No nyt on menny Maikil toi lääkitys iha poskelleen, käys Garbo hoitaa asiat kohilleen.
No Ana kiinnostaako toinen vaihtoehto, eli lähteä luvattomille hiekkakuopille ruovittelemaan taimikkoja nurin. Saunaporukan mukaan reitin varrella taitaa myös olla muutama virallinen enduropolkukin. kajoh:kin lupasi maalata moponsa oranssiksi , jotta häntä voidaan täällä foorumilla kutsua jatkossa "ktm möhköenduron" kuljettajana.
Ana

Viesti Kirjoittaja Ana »

Maikki_S kirjoitti:
Ana kirjoitti:

No Ana kiinnostaako toinen vaihtoehto, eli lähteä luvattomille hiekkakuopille ruovittelemaan taimikkoja nurin. Saunaporukan mukaan reitin varrella taitaa myös olla muutama virallinen enduropolkukin. kajoh:kin lupasi maalata moponsa oranssiksi , jotta häntä voidaan täällä foorumilla kutsua jatkossa "ktm möhköenduron" kuljettajana.
Noo eihän me olla koskaan oltu missään luvattomis paikos mitä ny jotain pikku maanäytteitä kerätty sivukatteisiin myöhempää tarkasteluu varten. Ja jotta kajohin vehkeen saa luokiteltuu möhköenturoks tarttis siihen vaihtaa vähintää akerpiksen möhkötankki ja tupakkikartokiteline tuulilasiin :shock:
Ana.
garbonaare

Noi kaikki kuulostaa hyviltä vaihtoehdoilta. Harmi kun teiltä lienee ajatusaine loppunut kesken illasn.
Noita ois mielellään lukenut useamman. :lol:
Ana

Viesti Kirjoittaja Ana »

garbonaare kirjoitti:Noi kaikki kuulostaa hyviltä vaihtoehdoilta. Harmi kun teiltä lienee ajatusaine loppunut kesken illasn.
Noita ois mielellään lukenut useamman. :lol:
Pitää nääs huilaa välil ku tänää oli varhanen nousu.
Ana.
kajoh
Pyörä: DR650SE, EXC200, TDM900, ntv650m

Viesti Kirjoittaja kajoh »

Ana kirjoitti:jotta kajohin vehkeen saa luokiteltuu möhköenturoks tarttis siihen vaihtaa vähintää akerpiksen möhkötankki ja tupakkikartokiteline tuulilasiin :shock:
Safarimaskin taakse sais kyllä komeen navipatterin..
Vastaa Viestiin