KTM 250 EXC-F - vinkit ym. - apuja pakokäyrään
Valvoja: Moderaattorit
KTM 250 EXC-F - vinkit ym. - apuja pakokäyrään
Kuvan mukaan tiiviste (nro 31) olisi termostaatin alla, mutta tällöin yläpuolen liitos vuotaa eli kova kovaa vasten. Kun laittaa tiivisteen termostaatin yläpuolelle, pitää hyvin. Onko kuvassa virhe tai muistaako joku kokoamisjärjestystä? tyhmä keltanokka kyselee.
Viimeksi muokannut HarriI, Ma Elo 06, 2012 6:04 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: KTM 250 EXC-F termostaatin tiiviste
tiiveste tulee termarin päälle.HarriI kirjoitti:Kuvan mukaan tiiviste (nro 31) olisi termostaatin alla, mutta tällöin yläpuolen liitos vuotaa eli kova kovaa vasten. Kun laittaa tiivisteen termostaatin yläpuolelle, pitää hyvin. Onko kuvassa virhe tai muistaako joku kokoamisjärjestystä? tyhmä keltanokka kyselee.
Re: KTM 250 EXC-F termostaatin tiiviste
nyt pitäis löytää vilkkurele, joka pitäis eliminoida pois. tyhjensi akun vaikka vilkut irroitettu. eli mistä löytää?
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
Kyllä sen pitäisi olla maskin takana edessä mittarin alla. Jos nyt 250ähvä ei ole ihan eri sähköillä ole kuin muut.
http://65.57.254.60/shoponline/catalog/ ... 1111%2Egif
Jostain syystä linkki ei toimi mutta siellä se on kuva jossa olisi vilkun rele
http://65.57.254.60/shoponline/catalog/ ... 1111%2Egif
Jostain syystä linkki ei toimi mutta siellä se on kuva jossa olisi vilkun rele
antti
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
Päitsihuoltoa viimestellessä tarkistin vielä pakarin villat, jotka 10h sitten uusittu.
Mitäs ihmettä, miltei kaikki villat poissa? Pakoputken sivussa yksi kiinnitysreikä, jossa ei ollut pulttia ja mutteria (halk. n. 5-6mm), olisiko tuosta reijästä tulleet ulos? Villa oli muistaakseni Dilo tms. merkkistä mattovillaa. Edellisen kerran laitoin villoiksi sellaista narumaista ja se oli vuoden miltei muuttumattomana. Ihme juttu.
Mitäs ihmettä, miltei kaikki villat poissa? Pakoputken sivussa yksi kiinnitysreikä, jossa ei ollut pulttia ja mutteria (halk. n. 5-6mm), olisiko tuosta reijästä tulleet ulos? Villa oli muistaakseni Dilo tms. merkkistä mattovillaa. Edellisen kerran laitoin villoiksi sellaista narumaista ja se oli vuoden miltei muuttumattomana. Ihme juttu.
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
Villoissa on eroa.
Parasta on sellainen narumainen, koska se kestää hyvin laitettuna kymmeniä tunteja.
Parasta on sellainen narumainen, koska se kestää hyvin laitettuna kymmeniä tunteja.
Keep calm and love fossil fuels.
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
Enpä meinannut tähän kommentoida vaan laitoin Harrille YV:n, mutta nyt on pakko: nelariin paras villa on Moose Racing 3-kerrossetti, ensin teräsverkko, sitten teräsvilla ja päälle se levyvilla. Naruvilla on parasta vaimennuskyvyltään, mutta useimmat niistä ei nelareissa kestä. Naruvillan pakkaaminen niin että sitä on tasaisesti ja sopivasti on myös kertaluokkaa haastavampaa kuin levytavaran, jonka saa pyörittää huilun ympärille rautalangat vieressä valmiudessa ja heti kiinni, aina tulee just sopiva.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
Kotarin oma nopeusmittari sanoi sopimuksensa irti ja muutenkin meni "jumiin". Uudet aivan järkyttävän hintaisia ja käytettyjä ei tahdo löytyä. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä mistä voisi kysellä?
Trail Techistä kenelläkään kokemuksia?
http://www.mp-racing.fi/vapor-2000-p-321.html
Trail Techistä kenelläkään kokemuksia?
http://www.mp-racing.fi/vapor-2000-p-321.html
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
Joskus ruuvailin tommosen johonkin pyörääni ja ihan toimiva oli. Oli silloin kylläkin tarjouksessa...
http://www.louis.de/_10bc507c720faf6167 ... r=10034835
http://www.louis.de/_10bc507c720faf6167 ... r=10034835
My way is not the highway...
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
20e lähes Sigman perusmalli pyöriny mulla temmissä lk. 6tkm ongelmitta. Biltsun mittarit ja ne Uimosen halppikset ei oo edes fillareissa montaa kuukautta toiminu oikein pl. rakas puolisoni ajanu 3 kesää semmosella, mutta se ajaakin vaan kuivalla kelillä assulla. Toi 20e Sigma näyttää kaiken sen minkä Shercon orkkis mittarikin pl. kierrosluvun, siinä vaiheessa kun ajan sen orkkiksen päreiks puuhun tms. niin sigma tulee tilalle, on yhtä kallis kun kotarinkin orkkis.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
Jos noihin "kalliisiin" päätyy niin kannattaa varmaan harkita ja miettiä mitä tietoja haluaa ja tarvitsee!?
Esim traitech:illä on muitakin malleja ja jos ei tarvitse kierroslukua niin esim volttimäärä (akun riittävyys eri valoilla ja lämmittimillä) voi olla mielenkiintoinen tieto?
Myös on kaupan erityisesti enduroon tarkoitettuja tietokoneita, siis jotta avustaa noissa laskelmissa ja sen sellaisissa...kisa hommia siis.
Esim traitech:illä on muitakin malleja ja jos ei tarvitse kierroslukua niin esim volttimäärä (akun riittävyys eri valoilla ja lämmittimillä) voi olla mielenkiintoinen tieto?
Myös on kaupan erityisesti enduroon tarkoitettuja tietokoneita, siis jotta avustaa noissa laskelmissa ja sen sellaisissa...kisa hommia siis.
antti
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
http://www.ebay.com/itm/New-Vector-Trai ... 1c24887275
Trail techiä ebaystä. Tuurilla menee verot tai sitten ei. Taitaa nykyään käydä kotarin virtapiuhat ja nopeusanturit suoraan trail techeihin noihin kun ovat samoilla liittimillä. Periaatteessa siis ei tarvitsisi kuin pelkän mittarin siis, mutta lämpötila-anturi jäisi silloin puuttumaan.
Trail techiä ebaystä. Tuurilla menee verot tai sitten ei. Taitaa nykyään käydä kotarin virtapiuhat ja nopeusanturit suoraan trail techeihin noihin kun ovat samoilla liittimillä. Periaatteessa siis ei tarvitsisi kuin pelkän mittarin siis, mutta lämpötila-anturi jäisi silloin puuttumaan.
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
Kiitos! Tämä vaikuttaisi mielenkiintoiselta ratkaisulta.
meikä kirjoitti:http://www.ebay.com/itm/New-Vector-Trai ... 1c24887275
Trail techiä ebaystä. Tuurilla menee verot tai sitten ei. Taitaa nykyään käydä kotarin virtapiuhat ja nopeusanturit suoraan trail techeihin noihin kun ovat samoilla liittimillä. Periaatteessa siis ei tarvitsisi kuin pelkän mittarin siis, mutta lämpötila-anturi jäisi silloin puuttumaan.
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
Kannattaa toki miettiä millaisen lämpöanturin ottaa, tuo letkuun asennettava toimii kaikissa ja on tarkka, mutta taitaa noissa uudemmissa kotareissa olla paikka syylärissäkin. Tosin en sitten tiedä tuleeko se syylärin anturi tuossa sarjassa mukana. Trail Techin sivuilta näkee mitä mikäkin kitti sisältää, sillä numerolla tietää mitä ebaystä saa.
Re: KTM 250 EXC-F - vinkit ym.
Crossiradalla alustan säädöt on tullut vastaan ja katsoin mitkä asetukset on ollut. Yritin etuputkin yläpäästä jousen esijännitystä säätää ensin aivan auki, muttei tullut "auki" asento vastaan. Tuntui kun vaan pyörisi tyhjää loputtomiin, sitten yritin kiinnipäin ja sama juttu. Yritin muistella kierrosmäärät ja jätin siihen. Tosiasia on, etten myöskään ymmärrä mihin se esijännitys vaikuttaa, mutta ajatttelin kokeilla mielenkiinnosta.
Kysymys: onko normaalia, ettei etuputkijousien esijännityksiä voi säätää?
Kysymys: onko normaalia, ettei etuputkijousien esijännityksiä voi säätää?