Itse pitää rekisteröidä eli ei saa ostettua liikkesstä verot maksettuna ja rekisteröitynä vaan jokainen joka haluaa pelin rekisteriin tekee em. hommat itse, ja arvelivat veron olevan 2-2,500 luokkaa
Aprilia RXV tulee myyntiin.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Saa nähdä miten kauppa käy kun eivät anna takuuta ollenkaan ja huoltoväli on kyllä ruhtinaalliset 100h ja sit isompi huolto on mäntien vaihto ym
Itse pitää rekisteröidä eli ei saa ostettua liikkesstä verot maksettuna ja rekisteröitynä vaan jokainen joka haluaa pelin rekisteriin tekee em. hommat itse, ja arvelivat veron olevan 2-2,500 luokkaa
-
Agitheosis
- Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
- Viesti:
-
Agitheosis
- Viesti:
-
Agitheosis
- Viesti:
Ja minkähän suuruinen lukema oli hintalappuun rustattu? Olihan tuo siis ihan tavallisen jälleenmyyjäliikkeen kautta vai jotain erikoisjärjestelyjä takana? Entäs kun JAMPPERI tuossa kirjotti veroista ja rekisteröinnistä niin mites oli tuossa tapauksessa?sskog kirjoitti:Suomen Kotkassa, ja pyörä on myynnissä, jos kiinnostaa.
- sskog
- Pyörä: AT RD07x2, DR650SE
Aprilia dealerilta ratakäyttöön hankittu peli, nyt yksityinen myy yksityiselle, 9750€, ei rekisteriin, siis tarkoitettu ratakäyttöön.Agitheosis kirjoitti:Ja minkähän suuruinen lukema oli hintalappuun rustattu? Olihan tuo siis ihan tavallisen jälleenmyyjäliikkeen kautta vai jotain erikoisjärjestelyjä takana? Entäs kun JAMPPERI tuossa kirjotti veroista ja rekisteröinnistä niin mites oli tuossa tapauksessa?sskog kirjoitti:Suomen Kotkassa, ja pyörä on myynnissä, jos kiinnostaa.
Pyörä EU-malli, eli jos joku haluaa yrittää kilpiin voi toki yrittää, veroista tai muista maksuista + paperisodasta vastaa ostaja yksin.
Tarkalleen:kwak750 kirjoitti:12donaa lähtee ee-speediltä kilvellinen laite! Saatana että kyllä himottais....................... huhuhuh
APRILIA SXV 550 2006 11500€
APRILIA SXV 550 SM 2006 11690€
Nämä on tosiaan kilvellisenä. Speksien perusteella mielenkiintoinen laite. Onhan tossa liikkuvia osia enemmän kuin yksipyttyisessä. Mielelläni kuulisin kokemuksia esim. koneen kestävyydestä jne.
Siihen voisi laittaa kaksi turboakwak750 kirjoitti:Siinä olis nykyaikanen moto missä kaikki valmiina, mitään ei tarvis tehdä!
Viimeksi muokannut VAK, To Loka 19, 2006 11:28 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Agitheosis
- Viesti:
kotarilta oli se smc 660 vai mikä nyt onkaan. kirjastossa kävin lueskelemassa niin aprillia oli kyllä tehokkain mutta alusta ja jarrut olivat husaa huonommat joka ei ollut kovin kaukana tehoissa ja voitti täten testin. ktm oli vähän liian möhkö tuohon seuraan eikä täten pärjännyt mutta taitaa pysyä parhaiten kasassa tuosta porukastaAgitheosis kirjoitti:Uusimmassa Bike'ssa (ilmestyny lokakuu 2006) oli juttua. Mukana testissä olivat muistaakseni myös Husa ja... ei muista sitä toista...
pärrästä fotoja ----> http://www.motot.net/galleria/5065
Kävin kirjastossa lukemassa tuon jutun. Kotarilta oli tosiaan 660 SMC Husabergin ja Aprilian kanssa. Ehkä 560 SMR olisi sopinut paremmin joukkoon. Bergin moottoria ja jarruja kehuttiin. 660 SMC sai kehuja mm. vääntävästä ja tärinättömästä LC4 moottorista! Aprilia on tehokkain, mutta ruiskun aiheuttama kulmikkuus tehon tuotossa sai moitteita.