Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Rukan maisemissa tulee surauteltua tuolloin. Jos sitten seuraavan kerran...
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Työt sotkee harrastuksia. siis en pääse.
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Vaimon työt sotkee harrastuksia, siis en pääse.
Sami
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Ei sotke työ eikä vaimon työt, mutta oikea käsi on eri mieltä.
-a
-a
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Kysy Vasemmaltaaka kirjoitti:Ei sotke työ eikä vaimon työt, mutta oikea käsi on eri mieltä.
-a
Aina kiireinen mansikanviljelijä
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Onnittelut uudelle pyörälle.srbg kirjoitti:Vaimon työt sotkee harrastuksia, siis en pääse.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
420km tuli lenkille pituutta ja eipä ollu muita Pentin perässä vikisiöitä kuin minä. Rautavaaran suunnalla on satanut huomattavasti vähempi vettä kuin täällä sen verran hienosti tiet pölisi. Jospa seuraavalle ajelulle saataisiin lisää pölyn nielijöitä. Kiitokset Penalle vielä kerran hienosta reitistä.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Ens lauantain olen varannut mopoiluun, että sillon porukkaa kasaan?
Sami
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Kävin iltalenkin kurvailemassa parisatkua ja monta umpiperää.
Ens viikonloppu menee metsästys harrastuksen pariss siis ei ehdi mopoilemaan. Hieno homma että SE lisääntyy meidän seudulla...
Ens viikonloppu menee metsästys harrastuksen pariss siis ei ehdi mopoilemaan. Hieno homma että SE lisääntyy meidän seudulla...
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
No laita paikkaa ja aikaa kehiin. Oisko keski-suomen suunta jotain, esim. pöntöt Pönttövuorella?srbg kirjoitti:Ens lauantain olen varannut mopoiluun, että sillon porukkaa kasaan?
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Käy!jussimh kirjoitti:No laita paikkaa ja aikaa kehiin. Oisko keski-suomen suunta jotain, esim. pöntöt Pönttövuorella?srbg kirjoitti:Ens lauantain olen varannut mopoiluun, että sillon porukkaa kasaan?
Sami
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
perutaampas mun ajelut lauantailta.srbg kirjoitti:Käy!jussimh kirjoitti:No laita paikkaa ja aikaa kehiin. Oisko keski-suomen suunta jotain, esim. pöntöt Pönttövuorella?srbg kirjoitti:Ens lauantain olen varannut mopoiluun, että sillon porukkaa kasaan?
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
No onkos huomena kukaan lähdössä pöristelemään vai??
Sami
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Klo 16 meidän pihasta onnistuu, ajellaan vaikka sinne teillepäin.srbg kirjoitti:No onkos huomena kukaan lähdössä pöristelemään vai??
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Ok. Lähden aikaisemmin liikenteeseen, mut tuun klo16 nurkilla sun plantaasille.
Sami