Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Rukan maisemissa tulee surauteltua tuolloin. Jos sitten seuraavan kerran...
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja romu »

Työt sotkee harrastuksia. siis en pääse.
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja srbg »

Vaimon työt sotkee harrastuksia, siis en pääse.
Sami
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja aka »

Ei sotke työ eikä vaimon työt, mutta oikea käsi on eri mieltä.

-a
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

aka kirjoitti:Ei sotke työ eikä vaimon työt, mutta oikea käsi on eri mieltä.

-a
Kysy Vasemmalta
Aina kiireinen mansikanviljelijä
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

srbg kirjoitti:Vaimon työt sotkee harrastuksia, siis en pääse.
Onnittelut uudelle pyörälle.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

420km tuli lenkille pituutta ja eipä ollu muita Pentin perässä vikisiöitä kuin minä. Rautavaaran suunnalla on satanut huomattavasti vähempi vettä kuin täällä sen verran hienosti tiet pölisi. Jospa seuraavalle ajelulle saataisiin lisää pölyn nielijöitä. Kiitokset Penalle vielä kerran hienosta reitistä.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja srbg »

Ens lauantain olen varannut mopoiluun, että sillon porukkaa kasaan?
Sami
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja romu »

Kävin iltalenkin kurvailemassa parisatkua ja monta umpiperää. :lol:
Ens viikonloppu menee metsästys harrastuksen pariss siis ei ehdi mopoilemaan. Hieno homma että SE lisääntyy meidän seudulla...
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

srbg kirjoitti:Ens lauantain olen varannut mopoiluun, että sillon porukkaa kasaan?
No laita paikkaa ja aikaa kehiin. Oisko keski-suomen suunta jotain, esim. pöntöt Pönttövuorella?
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja srbg »

jussimh kirjoitti:
srbg kirjoitti:Ens lauantain olen varannut mopoiluun, että sillon porukkaa kasaan?
No laita paikkaa ja aikaa kehiin. Oisko keski-suomen suunta jotain, esim. pöntöt Pönttövuorella?
Käy!
Sami
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

srbg kirjoitti:
jussimh kirjoitti:
srbg kirjoitti:Ens lauantain olen varannut mopoiluun, että sillon porukkaa kasaan?
No laita paikkaa ja aikaa kehiin. Oisko keski-suomen suunta jotain, esim. pöntöt Pönttövuorella?
Käy!
perutaampas mun ajelut lauantailta.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja srbg »

No onkos huomena kukaan lähdössä pöristelemään vai??
Sami
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

srbg kirjoitti:No onkos huomena kukaan lähdössä pöristelemään vai??
Klo 16 meidän pihasta onnistuu, ajellaan vaikka sinne teillepäin.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja srbg »

Ok. Lähden aikaisemmin liikenteeseen, mut tuun klo16 nurkilla sun plantaasille.
Sami
Vastaa Viestiin