LAHTI
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: LAHTI
Kiitokset vielä PantseK:lle kyydityksestä. Runsas kolme tuntia
vaihtelevaa sorastelua ajoittan varsin kaposilla urilla teki kyllä
terää. Ilmatkin suosi joten eipä iltalenkit tuosta paljon enää
parane. Kelpaisi joskus toistekin....
T Esa
vaihtelevaa sorastelua ajoittan varsin kaposilla urilla teki kyllä
terää. Ilmatkin suosi joten eipä iltalenkit tuosta paljon enää
parane. Kelpaisi joskus toistekin....
T Esa
Maxiracing peltopäivä la. 3.9.2011 klo 12-16 Käikäläntie129 Hämeenkoski. http://www.maxiracing.fi/.
Hämeenkoskella ja siinä ympäristössä on mielettömän hienoja pieniä sorateitä, mistä saisi varmasti hyvän ajelureitin aamupäiväksi ja loppupäivä taas peltoradalla ja makkaransyönnissä.
En ehdi järjestellä, mutta peltopäivässä yritän päästä käymään.
Hämeenkoskella ja siinä ympäristössä on mielettömän hienoja pieniä sorateitä, mistä saisi varmasti hyvän ajelureitin aamupäiväksi ja loppupäivä taas peltoradalla ja makkaransyönnissä.
En ehdi järjestellä, mutta peltopäivässä yritän päästä käymään.
- PantseK
- Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC
Sunnuntaiksi luvassa hyvä ajeluilma, joten olisiko innokkaita reitinvetäjiä? Voisin jonon perälle liittyä. Mulla on jotain vanhoja Evonreittejä navissa, mutta mieluusti jotain uusia pätkiä lähtisi ajelemaan.
Anyone???
Anyone???
Sunnuntaina aattelein johokin lähtee, miks ei sit vaikka Evolle...
Navissa ei tällä hetkellä reittejä ole mutta muutama mukava tienpätkä löytyy ehkä omasta muistista...
Navissa ei tällä hetkellä reittejä ole mutta muutama mukava tienpätkä löytyy ehkä omasta muistista...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Voisin kanssa lähteä mukaan. Evolla on takuuvarmasti hirviporukoita tähänaikaan, joten reittejä voi joutua soveltamaan sen mukaan ja punaiset myssyt kypärän päälle
Palataan lähempänä asiaan.
Palataan lähempänä asiaan.
Ei pitäis vielä olla hirviporukoita liikkeellä, kausi alkaa etelässä 24.9. Ja jos en oo väärin kuullu niin mielellään eivät lähde metsälle ennen kun lehdet putoo puista...?
No niin onkin 24.9, joteski muistin että alkaa samaan aikaan kuin jäniksen metsästys 1.9.
Muutamana syksynä ollaan ajettu suoraan passimiesten eteen, eikä oo kiva olla häiritsemässä muitten harrastuksia. Tosin kerran motojyskyn endurosafarilla hirvimiehet kiittelivät meitä, että oli hätyytelty pörinällä hirvet liikkeelle ja saivat yhden siitä "ajosta" ammuttua.
Pistä Pantse aikataulua näytteille jossain vaiheessa kun kerran oot kokoonkutsuja.
Muutamana syksynä ollaan ajettu suoraan passimiesten eteen, eikä oo kiva olla häiritsemässä muitten harrastuksia. Tosin kerran motojyskyn endurosafarilla hirvimiehet kiittelivät meitä, että oli hätyytelty pörinällä hirvet liikkeelle ja saivat yhden siitä "ajosta" ammuttua.
Pistä Pantse aikataulua näytteille jossain vaiheessa kun kerran oot kokoonkutsuja.
- PantseK
No täytyykö mun nyt sitten jotain reitintynkää jalostaa.
Olisiko Holman Neste Taukotuuli sopiva kokoontumispaikka taas ja siis Sunnuntaina klo 11:00
Könyämisistä en tiedä noiden sliksejen kanssa jos postipate ei tuo tänään Saksanmaalta rengaspakettia.
Makkarat voitaisiin paistella taas vaikka siellä Niemisjärvellä, tai jossain muualla.
Olisiko Holman Neste Taukotuuli sopiva kokoontumispaikka taas ja siis Sunnuntaina klo 11:00
Könyämisistä en tiedä noiden sliksejen kanssa jos postipate ei tuo tänään Saksanmaalta rengaspakettia.
Makkarat voitaisiin paistella taas vaikka siellä Niemisjärvellä, tai jossain muualla.
-
mkorhone73
- Pyörä: Dr-z 400
Jos Vaimo myöntää vapaata ja kanuuna ei pidä miestä sängyssä, niin voisinpa lähteä mukaan.
Mitäs kautta Evoa kohti tulette? Mä voisin jossain sopivassa kohdassa liittyä joukkoon...
Mä yritän kans välttää noiden hirvestäjien häirintää, sen takia oon noi metsästysajat ottanu selville. Tutuissa maisemissa kun muistaa tiet missä on hirvitorneja ja yrittää pysyä pois niiltä niin kohtuu mukavasti pärjää.
Mä yritän kans välttää noiden hirvestäjien häirintää, sen takia oon noi metsästysajat ottanu selville. Tutuissa maisemissa kun muistaa tiet missä on hirvitorneja ja yrittää pysyä pois niiltä niin kohtuu mukavasti pärjää.
- PantseK
Eikun mukaan vaan.KN76 kirjoitti:Mitäs kautta Evoa kohti tulette? Mä voisin jossain sopivassa kohdassa liittyä joukkoon...
Ajattelin että suht suoraan mentäisiin Kurhilaan, josta sitten siirrytään soralle. Eli Kurhilantien ja Viitailantien risteyksessä olemme about varttia vaille 12.
Kuinka pienelle polulle mennää, että tarviiko kammeta nappula kumi alle vai pärjääkö Heidenaulla.
Otanko nokipannun matkaan jos makkaran kanssa maistuisi nuotio kahvit?
Otanko nokipannun matkaan jos makkaran kanssa maistuisi nuotio kahvit?
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.