Infoo mun puolelta yrittäjänä, ei tarkotus astuuNiamolan varpaille:
- juomareppuja löytyi vielä 3kpl, myyn samaan 15e/kpl hintaan kuin viime vuonnakin. Ja nää on siis viimesistä viimeset, ekaa erää ja OK-hinta liki 20e/kpl
- mulla on gallonan pullo K&N putsariöljyä, ajatus ollu myydä semmonen aina seuduittain ajoporukalle kimppaan kun hinta on murto-osa pikkupulloista ja kaiken lisäks saa aina sitä pesuainetta piuhdata että riittäs - pesuainetta saa myös n. 1l. pakkauksissa erikseen. Mutta jos joku haluaa "re-fill" omaan settiinsä niin onnistus mikäli kiinnostaa? Saa toki mihin pulloon vaan
- otin C-02:n (130/80-17") Valmerilta itsellenikin kun MP-reisinki myi ei-oota, yks ylimääränenkin on jos joku haluaa. 11% pitää pistää Valmerin hinnan päälle jotta kaupat syntyy ja ilmottaa ennen huomista klo 14 jotta otan mukaan
Otan myös mukaan ton 644:n jonka just kihnusin alta pois (se oli helppo, C-02 päälle päätti kiukutella), sen saa rullakebabia ja kaljaa vastaan, jotka pitää tarjoilla la-iltana ;D Nappula on siis kulunu keskeltä n. 12mm matalaksi, reunoilta millin-pari vähempi. Kotimatkalla voi sit sladittaa assulla loput nappulat, domikin sutii kallistettuna vielä kakkosellakin

Mulle vaan riitti viime viikonloppuna, heitin nyt alle C-02/C-21 tuumien että ei ne niin hirveet ulisijat ja tärisijät (kokemus -07) assulla ollu että mieluummin puolumpinaisella vaikkakin hiljasella kuviolla enää dyynihiekkaa lähtisin kyntään...
Rampe, en löytäny sun puhelinnumeroo, mahtoko unohtua?