Paras paikka asua Euroopassa?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
Re: Paras paikka asua Euroopassa?
Nürnbergissäkös asustelet?
Kaivelin tässä docs.google.com :iin kertyneitä erinäisiä dokkareita (omalla kovalevyllä olevat ovat sitä "write-only" kamaa jota ei käy läpi kuin ehkä perikunta aikanaan..) ja siellä olikin ollut muutama "toivelista" -tyyppinen. Näissä on siis yleensä listattu jotain tiettyyn osa-alueeseen liittyvää ja niiden avulla tavallaan priorisoin lähiajan pakollisia hankintoja. Mukaan tietenkin eksyy aika paljon "eipä ole rahaa tällaiseen turhuuteen" -kamaa. Se mikä minua näin mielikuvitusystävättömänä ihmisenä yllätti oli että niistä jo kauan sitten unohtuneista kirjauksista hyvin suuri osa oli toteutuneita hankintoja myös sieltä epätodennäköistä -puolelta. Alitajunta lienee niin tajuttoman voimakas..
Huomattavaa kuitenkin oli että vaikka noi "hankinnat" toteutuivatkin, niin enpä mä kovin monessa niistä asia-alueessa ole enää edes kovin aktiivinen, eli vaikka on käytetty niin hyvin harvoin koko rahalla.
(pitääkin tässä kirjata jonkun dokkarin perälle sopivan oivallinen elämäsuunnitelma..)
Huomattavaa kuitenkin oli että vaikka noi "hankinnat" toteutuivatkin, niin enpä mä kovin monessa niistä asia-alueessa ole enää edes kovin aktiivinen, eli vaikka on käytetty niin hyvin harvoin koko rahalla.
(pitääkin tässä kirjata jonkun dokkarin perälle sopivan oivallinen elämäsuunnitelma..)
Русский военный корабль, иди на хуй
- vtwin
- Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB
Kyllä vain.Marko Hemmilä kirjoitti:Nürnbergissäkös asustelet?
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
kai sä oot pyörän jo hommannut? tuota sun nimimerkin alla olevaa kilkatikalkatintanta ei lasketa.
- vtwin
keli on aivan pa$ka, mitä täällä pyörällä tekee? tossa se ruostuis ja menettäis arvoaan katulampun kelmeässä valossa. Katellaan keväämmällä, että vieläkö täällä tarttee olla.. sitten haetaan puimuri ja ajetaan auringonlaskuun.
kannattaa kokeilla ensin, ennenkuin tuomitsee.tuota sun nimimerkin alla olevaa kilkatikalkatintanta ei lasketa
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Tökkäsinpä minäkin pitkästä aikaa tähän aloittamaani, nyt taas kaamoksessa hyvin ajankohtaiseen aiheeseen.Mutta MIKÄ on "ZDM H1"? Mopo tietty, mutta sitä kun kuuklettaa, niin eikö piru tule vtwinin postaus tällä foorumilla ekaksi osumaksivtwin kirjoitti:keli on aivan pa$ka, mitä täällä pyörällä tekee? tossa se ruostuis ja menettäis arvoaan katulampun kelmeässä valossa. Katellaan keväämmällä, että vieläkö täällä tarttee olla.. sitten haetaan puimuri ja ajetaan auringonlaskuun.
kannattaa kokeilla ensin, ennenkuin tuomitsee.tuota sun nimimerkin alla olevaa kilkatikalkatintanta ei lasketa
Oli minulla jokin muukin punainen lanka, mutta se katosi, kun kirjoitin edellistä...
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Ylijoelle ja ostaisin vanhan kotitaloni takaisin,siellä olisi hyvä harrastaa kurapyöräilyä kesät ja talvet. 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- vtwin
Se on semmonen sepelimylly.rainerb kirjoitti:...Mutta MIKÄ on "ZDM H1"? ...
Kyllä mun googlen ekasta osumasta jo jotain osviittaa saa.. johonkin puolalaiselle sivulle viittaa, kuvia ei kyllä tarjoa.