Paras paikka asua Euroopassa?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Re: Paras paikka asua Euroopassa?

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Nürnbergissäkös asustelet?
psi
Pyörä: Africa Twin RD07

Viesti Kirjoittaja psi »

Kaivelin tässä docs.google.com :iin kertyneitä erinäisiä dokkareita (omalla kovalevyllä olevat ovat sitä "write-only" kamaa jota ei käy läpi kuin ehkä perikunta aikanaan..) ja siellä olikin ollut muutama "toivelista" -tyyppinen. Näissä on siis yleensä listattu jotain tiettyyn osa-alueeseen liittyvää ja niiden avulla tavallaan priorisoin lähiajan pakollisia hankintoja. Mukaan tietenkin eksyy aika paljon "eipä ole rahaa tällaiseen turhuuteen" -kamaa. Se mikä minua näin mielikuvitusystävättömänä ihmisenä yllätti oli että niistä jo kauan sitten unohtuneista kirjauksista hyvin suuri osa oli toteutuneita hankintoja myös sieltä epätodennäköistä -puolelta. Alitajunta lienee niin tajuttoman voimakas..

Huomattavaa kuitenkin oli että vaikka noi "hankinnat" toteutuivatkin, niin enpä mä kovin monessa niistä asia-alueessa ole enää edes kovin aktiivinen, eli vaikka on käytetty niin hyvin harvoin koko rahalla.

(pitääkin tässä kirjata jonkun dokkarin perälle sopivan oivallinen elämäsuunnitelma..)
Русский военный корабль, иди на хуй
vtwin
Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB

Viesti Kirjoittaja vtwin »

Marko Hemmilä kirjoitti:Nürnbergissäkös asustelet?
Kyllä vain.
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
VAK
Pyörä: pyöräkuume on kova

Viesti Kirjoittaja VAK »

kai sä oot pyörän jo hommannut? tuota sun nimimerkin alla olevaa kilkatikalkatintanta ei lasketa.

vtwin

keli on aivan pa$ka, mitä täällä pyörällä tekee? tossa se ruostuis ja menettäis arvoaan katulampun kelmeässä valossa. Katellaan keväämmällä, että vieläkö täällä tarttee olla.. sitten haetaan puimuri ja ajetaan auringonlaskuun.
tuota sun nimimerkin alla olevaa kilkatikalkatintanta ei lasketa
kannattaa kokeilla ensin, ennenkuin tuomitsee.
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

vtwin kirjoitti:keli on aivan pa$ka, mitä täällä pyörällä tekee? tossa se ruostuis ja menettäis arvoaan katulampun kelmeässä valossa. Katellaan keväämmällä, että vieläkö täällä tarttee olla.. sitten haetaan puimuri ja ajetaan auringonlaskuun.
tuota sun nimimerkin alla olevaa kilkatikalkatintanta ei lasketa
kannattaa kokeilla ensin, ennenkuin tuomitsee.
Tökkäsinpä minäkin pitkästä aikaa tähän aloittamaani, nyt taas kaamoksessa hyvin ajankohtaiseen aiheeseen.Mutta MIKÄ on "ZDM H1"? Mopo tietty, mutta sitä kun kuuklettaa, niin eikö piru tule vtwinin postaus tällä foorumilla ekaksi osumaksi :P Ja vielä osto-myynti palstalla....

Oli minulla jokin muukin punainen lanka, mutta se katosi, kun kirjoitin edellistä... :roll: Kyllä se eteläisempi maisema vieläkin olisi kovin houkutteleva.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Ylijoelle ja ostaisin vanhan kotitaloni takaisin,siellä olisi hyvä harrastaa kurapyöräilyä kesät ja talvet. :mrgreen:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
vtwin

rainerb kirjoitti:...Mutta MIKÄ on "ZDM H1"? ...
Se on semmonen sepelimylly.

Kyllä mun googlen ekasta osumasta jo jotain osviittaa saa.. johonkin puolalaiselle sivulle viittaa, kuvia ei kyllä tarjoa. :P
Vastaa Viestiin