Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

JKM
Pyörä: 1100GS,1150GSA

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja JKM »

juhan kirjoitti: Juu en tunnusta, että nelostietä ajelisin, ellei jotain kyläkauppoja tai seurantaloja tartte nopeesti kierrellä :lol:.
Googlessa muuten näkyy "suditusjäljet" sen seurantalon edessä, liekö tämänpäiväiset :?:
On tainnut "metsuri" keretä käydä googlen kuvaajan jälkeen , ennen "kuvasurauttelijaa" seurantalon edessä? :lol:
Jutale
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Saatoin kyllä jättää jotain jälkiä sinne tänne reilun 100km:n surautukselle,vahinkoja kaikki. 8)Tuskin sentään Googlessa niin tuoreita kuvia? Piti vaan äkkiä se kauppa hakea,kotoa matkaa reilu kymppi,jotenkin vaan huomaamatta venähti sekin matka taas... :P
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Jari S
Pyörä: Haussa

Viesti Kirjoittaja Jari S »

Olikos foorumilaisia jonka mattavihreä "zetor" 650SE oli parkissa Oulun Isokadun motskariparkissa. Oli kyllä komea peli! 8)
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
Babelbabek
Pyörä: cr250 -94 / domi

Viesti Kirjoittaja Babelbabek »

Ei en tulllut vastaan...enkä vihtaan, heheheh :lol: no paska juttu! mutta silti piti päästää tuo ulos systeemistäni...
Pallokala
Pyörä: NX650, 450MT

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Lajitoveri ajeli äsken Kallansilloilla vastaan AT:lla. Itse paukuttelin punamustalla Domilla etelään päin niin ajatuksissani, etten kerennyt edes lapasta nostaa...
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
Harri Hemmilä
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Tänään n.klo 17.40 Oulun Emc:llä musta DR, ite olin kotilolla hakemassa mopon osia...
Iissä havaittu Konin alueen hiekkatiellä nappularenkaan sutijälkiä... Yksi jälki tuoksahti Michelinille :P Tunnustaako joku? Oli aika tuoreita jälkiä...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Babelbabek kirjoitti:Ei en tulllut vastaan...enkä vihtaan, heheheh :lol: no paska juttu! mutta silti piti päästää tuo ulos systeemistäni...
Saman kommentin olen itsekin monasti meinannut laittaa. Pakkohan se on kysymykseen "Tulitko vastaan" vastata "en tullut".
Oikeastaan harvemmin tulee ketään vastaan, liekö reitinvalintakysymys?
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Babelbabek
Pyörä: cr250 -94 / domi

Viesti Kirjoittaja Babelbabek »

Lakupilotti kirjoitti:
Babelbabek kirjoitti:Ei en tulllut vastaan...enkä vihtaan, heheheh :lol: no paska juttu! mutta silti piti päästää tuo ulos systeemistäni...
Saman kommentin olen itsekin monasti meinannut laittaa. Pakkohan se on kysymykseen "Tulitko vastaan" vastata "en tullut".
Oikeastaan harvemmin tulee ketään vastaan, liekö reitinvalintakysymys?
joo ei ole lupaus seikkailusta tuo vastaan tuleminen ehkä sitten :lol:
Jallu
Pyörä: Gelände/Straße

Viesti Kirjoittaja Jallu »

Valtatie 5, Paaso, etelään päin matkalla uudehko R1200GS Adventure... ...hinausauton lavalla... Pyörä päällisin puolin ehjä, mitä lienee tapahtunut?

Ettei ollut sama GS joka matkasi pohjoiseen samalla tiellä nelisen tuntia aikaisemmin?
Jari S
Pyörä: Haussa

Viesti Kirjoittaja Jari S »

Tänään onkin tullut kuravehkeitä vastaan pitkin päivää.
Ennen puolta päivää tuli Oulunsalon Karhuojantiellä vastaan Super Enduro ja tovia myöhemmin samainen SE tuli vastaan Hailuodontiellä.
klo.17 maissa tuli vastaan Limingantiellä lentokentän tienhaarassa pikku Bemari ja heti perään automuseon kohdalla toinen. Sitten vielä kotimatkalla n.20 aikoihin lentokentäntiellä tuli vastaan AfricaTwini.
Liekkö Foorumin väkeä, vai muuten vain oikeiden vehkeiden päälle ymmärtäviä?
Itse ajelin jokaista vastaan tuolla omalla Rothmans AT:lläni.
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
Tärinäjyrä
Pyörä: Cube 29er

Viesti Kirjoittaja Tärinäjyrä »

Kajaanissa petäisen niskassa aamusta hopeinen 800 gs etelän suuntaan menossa.
Tuppi nurin...
daddy0
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Lauttasaaressa sorakuormaauto KTM Racing tarroilla bongattu pariinkiin kertaan. Taitaa olla Vihdistä päin.
mek
Pyörä: R 1250 GS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mek »

daddy0 kirjoitti:Lauttasaaressa sorakuormaauto KTM Racing tarroilla bongattu pariinkiin kertaan. Taitaa olla Vihdistä päin.
Luulen, että se on tuosta melkein naapurista. Tässä ajelee harva se päivä ko. talon harmaa KTM-tarroin leimattu Sprinter, maanrakennusyrittäjiä ovat, poika vissiin ajaa enduroa tosimielellä.
heneld
Pyörä: Honda XRV 650 RD03

Viesti Kirjoittaja heneld »

Harmaa neliölamppuinen transalppi tänään tulit vastaan heti Lamperilan tielle käännyttyäsi? Itse at:lla liikkeessä..

Ohjaustehostin ilmeisestikin advelle olit esittelemässä luonnollisia kasvualustoja kuten myös minä at:lle :lol: , moottoritiellä vastaan tulit kolmisopen ramppien kohdalla?

Henkka
Ohjaustehostin
Pyörä: KTM Adventure

Viesti Kirjoittaja Ohjaustehostin »

heneld kirjoitti:Harmaa neliölamppuinen transalppi tänään tulit vastaan heti Lamperilan tielle käännyttyäsi? Itse at:lla liikkeessä..

Ohjaustehostin ilmeisestikin advelle olit esittelemässä luonnollisia kasvualustoja kuten myös minä at:lle :lol: , moottoritiellä vastaan tulit kolmisopen ramppien kohdalla?

Henkka

Kylläpä hyvinnii :mrgreen:

Pena
Vastaa Viestiin