On tainnut "metsuri" keretä käydä googlen kuvaajan jälkeen , ennen "kuvasurauttelijaa" seurantalon edessä?juhan kirjoitti: Juu en tunnusta, että nelostietä ajelisin, ellei jotain kyläkauppoja tai seurantaloja tartte nopeesti kierrellä.
Googlessa muuten näkyy "suditusjäljet" sen seurantalon edessä, liekö tämänpäiväiset
Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
Re: Tulitko vastaan??
- Jutale
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Saatoin kyllä jättää jotain jälkiä sinne tänne reilun 100km:n surautukselle,vahinkoja kaikki. 8)Tuskin sentään Googlessa niin tuoreita kuvia? Piti vaan äkkiä se kauppa hakea,kotoa matkaa reilu kymppi,jotenkin vaan huomaamatta venähti sekin matka taas... 
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Olikos foorumilaisia jonka mattavihreä "zetor" 650SE oli parkissa Oulun Isokadun motskariparkissa. Oli kyllä komea peli! 
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
- Babelbabek
- Pyörä: cr250 -94 / domi
Ei en tulllut vastaan...enkä vihtaan, heheheh
no paska juttu! mutta silti piti päästää tuo ulos systeemistäni...
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
Lajitoveri ajeli äsken Kallansilloilla vastaan AT:lla. Itse paukuttelin punamustalla Domilla etelään päin niin ajatuksissani, etten kerennyt edes lapasta nostaa...
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
mutka vie yli harjun
kone hengittää
-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
Tänään n.klo 17.40 Oulun Emc:llä musta DR, ite olin kotilolla hakemassa mopon osia...
Iissä havaittu Konin alueen hiekkatiellä nappularenkaan sutijälkiä... Yksi jälki tuoksahti Michelinille
Tunnustaako joku? Oli aika tuoreita jälkiä...
Iissä havaittu Konin alueen hiekkatiellä nappularenkaan sutijälkiä... Yksi jälki tuoksahti Michelinille
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Saman kommentin olen itsekin monasti meinannut laittaa. Pakkohan se on kysymykseen "Tulitko vastaan" vastata "en tullut".Babelbabek kirjoitti:Ei en tulllut vastaan...enkä vihtaan, hehehehno paska juttu! mutta silti piti päästää tuo ulos systeemistäni...
Oikeastaan harvemmin tulee ketään vastaan, liekö reitinvalintakysymys?
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
- Babelbabek
- Pyörä: cr250 -94 / domi
joo ei ole lupaus seikkailusta tuo vastaan tuleminen ehkä sittenLakupilotti kirjoitti:Saman kommentin olen itsekin monasti meinannut laittaa. Pakkohan se on kysymykseen "Tulitko vastaan" vastata "en tullut".Babelbabek kirjoitti:Ei en tulllut vastaan...enkä vihtaan, hehehehno paska juttu! mutta silti piti päästää tuo ulos systeemistäni...
Oikeastaan harvemmin tulee ketään vastaan, liekö reitinvalintakysymys?
- Jallu
- Pyörä: Gelände/Straße
Valtatie 5, Paaso, etelään päin matkalla uudehko R1200GS Adventure... ...hinausauton lavalla... Pyörä päällisin puolin ehjä, mitä lienee tapahtunut?
Ettei ollut sama GS joka matkasi pohjoiseen samalla tiellä nelisen tuntia aikaisemmin?
Ettei ollut sama GS joka matkasi pohjoiseen samalla tiellä nelisen tuntia aikaisemmin?
Tänään onkin tullut kuravehkeitä vastaan pitkin päivää.
Ennen puolta päivää tuli Oulunsalon Karhuojantiellä vastaan Super Enduro ja tovia myöhemmin samainen SE tuli vastaan Hailuodontiellä.
klo.17 maissa tuli vastaan Limingantiellä lentokentän tienhaarassa pikku Bemari ja heti perään automuseon kohdalla toinen. Sitten vielä kotimatkalla n.20 aikoihin lentokentäntiellä tuli vastaan AfricaTwini.
Liekkö Foorumin väkeä, vai muuten vain oikeiden vehkeiden päälle ymmärtäviä?
Itse ajelin jokaista vastaan tuolla omalla Rothmans AT:lläni.
Ennen puolta päivää tuli Oulunsalon Karhuojantiellä vastaan Super Enduro ja tovia myöhemmin samainen SE tuli vastaan Hailuodontiellä.
klo.17 maissa tuli vastaan Limingantiellä lentokentän tienhaarassa pikku Bemari ja heti perään automuseon kohdalla toinen. Sitten vielä kotimatkalla n.20 aikoihin lentokentäntiellä tuli vastaan AfricaTwini.
Liekkö Foorumin väkeä, vai muuten vain oikeiden vehkeiden päälle ymmärtäviä?
Itse ajelin jokaista vastaan tuolla omalla Rothmans AT:lläni.
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
- Tärinäjyrä
- Pyörä: Cube 29er
Kajaanissa petäisen niskassa aamusta hopeinen 800 gs etelän suuntaan menossa.
Tuppi nurin...
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
Lauttasaaressa sorakuormaauto KTM Racing tarroilla bongattu pariinkiin kertaan. Taitaa olla Vihdistä päin.
Luulen, että se on tuosta melkein naapurista. Tässä ajelee harva se päivä ko. talon harmaa KTM-tarroin leimattu Sprinter, maanrakennusyrittäjiä ovat, poika vissiin ajaa enduroa tosimielellä.daddy0 kirjoitti:Lauttasaaressa sorakuormaauto KTM Racing tarroilla bongattu pariinkiin kertaan. Taitaa olla Vihdistä päin.
-
heneld
- Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Harmaa neliölamppuinen transalppi tänään tulit vastaan heti Lamperilan tielle käännyttyäsi? Itse at:lla liikkeessä..
Ohjaustehostin ilmeisestikin advelle olit esittelemässä luonnollisia kasvualustoja kuten myös minä at:lle
, moottoritiellä vastaan tulit kolmisopen ramppien kohdalla?
Henkka
Ohjaustehostin ilmeisestikin advelle olit esittelemässä luonnollisia kasvualustoja kuten myös minä at:lle
Henkka
-
Ohjaustehostin
- Pyörä: KTM Adventure
heneld kirjoitti:Harmaa neliölamppuinen transalppi tänään tulit vastaan heti Lamperilan tielle käännyttyäsi? Itse at:lla liikkeessä..
Ohjaustehostin ilmeisestikin advelle olit esittelemässä luonnollisia kasvualustoja kuten myös minä at:lle, moottoritiellä vastaan tulit kolmisopen ramppien kohdalla?
Henkka
Kylläpä hyvinnii
Pena