KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja JanneH »

Huomiooo!

Tässäpä tulloo hinta/ maksuyhteystiedot:






Hinnat sisämajoitus 12€, muu majoitus 3€. Maksu sisältää:

makkarat ja sinapit
kahvit
maidot
sokerit
kertakäyttöastioita
saunaan pesuaineet
ym ym tarpeen mukaan

Sisämajoituksessa hintaan kuuluu muutamalle nopeimmalle sänky ja lopuille paikka lattialla
Jos sisämajoittautujia tulee tarpeeksi niin silloin vuokraamma lisäksi vielä sen 6 hlön mökin samasta pihapiiristä ,siinä maksu oli 50e/vkl
Maksu suoritetaan tilille:OP Kontiolahti Janne Hyvärinen 516541-218355
Viittetekstiksi KKKK09 ja oma nikki foorumilta.

Maksuaikaa Kesäkuun loppuun asti. Maksu toimii ilmoittautumisen sitovana varmistuksena. Mahdollisten peruutusten yhteydessä maksuja ei palauteta, vaan mahdollinen varasijalla oleva hoitaa maksun perujan kanssa keskenään.

Näillä hinnoilla ,jos osallistujia tuo määrä mikä on ennakkoon ilmoittautunut(n.20 sisälle+n.20 telttaan) kertyy rahaa 300 euroa.
Mökki maksoi muistaakseni sen 230 euroa/vkl joten rahojen pitäisi riittää kyllä vaikka kaikki ennakkoilmoittautuneet eivät tulisikaan.. mieluummin niin jotta rahaa jää vähän yli ettei tartte tapahtumassa hattua kierrättää.. kaikki varat käytetään ko. tapahtumassa.


Jos kymysyksiä tai epäselvyyksiä niin soittaa voip: nollaneljäsataa 603 026 -JanneH-


Sisämajoitukseen (paikkoja n.20+6):
1. Tomi H (ktm 640E - Tre)
2. Kirppu (ktm 640adv - Oulu)
3. jor ( - Raahe)
4. Zidi (sxc - Sorsakoski)
5. AM (bmw r1100gs - Kurikka)
6. paskli (g650x - Tre)
7. Ohagar (ta - Oulu)
8. akui68 (ktm adv - Joensuu)
9. kode10 (xt - Polvijärvi)
10. Jari Vee itte (at750 - TRE)
11. Timo Kalkkila (bmwF800gs - Riihimäki)
12. KarMa (- Veikkola)
13. peeär (- Hollola)
14. Tapio Leppänen (-Jämsä)
15. Olli Hakala (-Jämsänkoski)
16. MViktor (xt 600z )
17. aka (- Kuopio)
18. PantseK (TA - Lahti)
19. AMJ (ktm LS4 640E - Äänekoski)
20. mtk71 (aprilia pegaso 650 - Lohja)
21. PSA ((BMW1150ADV - Espoo)
22. TomiK (- Lohja/Lieksa)
23. holore (ktm adv- Kuopio)


Telttamajoitus:
- Hinku. (650nx - Kontiolahti)
- JanneH (TA - Kontiolahti)
- jarikettu( - Kuopio)
- neku (ktm690 - Kontiolahti)
- Mika70 (dr650 - Lieksa)
- -jn- (gs1200 - Itä)
- heikko (bmw f650gs - Kontiolahti)
- knif (dr 650 rs-Reijola)
- ju55i (- Lieksa)
- PAH (AT - Joensuu)
- muma ( - Joensuu)
- kelloas (yamaha wr250r - Heinola)
- Customi (ktm990?)
- lturune (ktm690 - Kontiolahti)
- -jarkko- (TA - Eno?)
- esapirinen (domi)
- heneld (- Kuopio)
JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja JanneH »

Nostellaanpas välillä..

Lauantaina kävin ajamassa viimmeiset ajamattomat osuudet ja näin ollen reitti on valmis..
Tiet ovat oikein mukavaa mutkaista ja mäkistä soratietä ja metsäautotietä.
Ajamma vielä koko reitin kerralla,niin tietää kauanko siinä menee.

-JanneH & Hinku.
JooMies
Viestit: 244
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 6:05 pm
Pyörä: HP2
Paikkakunta: Outokumpu/Kuopio
Viesti:

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja JooMies »

Jos myöhäsyttyiset saa ilmoittauta niin olisin tulossa myös paikalle. Teltaan voin majoittautua.
JooMies
Niinpä...
Avatar
MViktor
Viestit: 307
Liittynyt: To Elo 28, 2008 4:39 pm
Pyörä: R 850 GS
Paikkakunta: Heinävesj

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja MViktor »

JanneH kirjoitti:Nostellaanpas välillä..

Lauantaina kävin ajamassa viimmeiset ajamattomat osuudet ja näin ollen reitti on valmis..
Tiet ovat oikein mukavaa mutkaista ja mäkistä soratietä ja metsäautotietä.
Ajamma vielä koko reitin kerralla,niin tietää kauanko siinä menee.

-JanneH & Hinku.
Tehkääpä reitti goolemapsiin, niin näkee jo ennakolta ja voip tulostella issekseen.

Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Joo, reitti laitetaan googlemapsiin, heti kun keretään.
Kaivinkone kuokkii tuolla tonttia, päivätöistä ei meinaa iltasin päästä pois,
ja kun pääsee, oottaa talonmiehen duunit täällä koululla...
Työhousut vois kasvaa vaikka kinttuihin kiinni, kun ei noita tartte heittää pois
kun joskus yösydännä.

Jos vaikka nyt juhannuksen seutuun sais.
Siis reitin googleen.. :P

Päivitys listaan:
Sisämajoitukseen (paikkoja n.20+6):
1. Tomi H (ktm 640E - Tre)
2. Kirppu (ktm 640adv - Oulu)
3. jor ( - Raahe)
4. Zidi (sxc - Sorsakoski)
5. AM (bmw r1100gs - Kurikka)
6. paskli (g650x - Tre)
7. Ohagar (ta - Oulu)
8. akui68 (ktm adv - Joensuu)
9. kode10 (xt - Polvijärvi)
10. Jari Vee itte (at750 - TRE)
11. Timo Kalkkila (bmwF800gs - Riihimäki)
12. KarMa (- Veikkola)
13. peeär (- Hollola)
14. Tapio Leppänen (-Jämsä)
15. Olli Hakala (-Jämsänkoski)
16. MViktor (xt 600z )
17. aka (- Kuopio)
18. PantseK (TA - Lahti)
19. AMJ (ktm LS4 640E - Äänekoski)
20. mtk71 (aprilia pegaso 650 - Lohja)
21. PSA ((BMW1150ADV - Espoo)
22. TomiK (- Lohja/Lieksa)
23. holore (ktm adv- Kuopio)
24. Jarno S. (ktm990adv - Parikkala)


Telttamajoitus:
- Hinku. (650nx - Kontiolahti)
- JanneH (TA - Kontiolahti)
- jarikettu( - Kuopio)
- neku (ktm690 - Kontiolahti)
- Mika70 (dr650 - Lieksa)
- -jn- (gs1200 - Itä)
- heikko (bmw f650gs - Kontiolahti)
- knif (dr 650 rs-Reijola)
- ju55i (- Lieksa)
- PAH (AT - Joensuu)
- muma ( - Joensuu)
- kelloas (yamaha wr250r - Heinola)
- Customi (ktm990?)
- lturune (ktm690 - Kontiolahti)
- -jarkko- (TA - Eno?)
- esapirinen (domi)
- heneld (- Kuopio)
- JooMies (bmw f650gs)
Viimeksi muokannut Hinku., Ke Kesä 17, 2009 4:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Oiskohan tässä vaiheessa hyvä mainita, että hatara muistikuvani on,
että maasto majan ympärillä tais olla vähän kuoppaista? Vai oliko se muhkuraista? :shock:

Kangasta se kyllä oli, kuusikkoa..
Vai oisko ollu suota... hmm.. :mrgreen:
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Tarkennuksen vuoksi kysäisen mistäpäin Suomea on nimimerkki 'customi' ?

"Moro
Ja sitten varmasti aloittelija customi tulee mukaan jos vielä huolitaan
Oma yksiö mukana.
terv customi "

Varmistan vaan, ettei oo kaks ilmoittautujaa menny sekasin. Vai olenko ihan ite? :roll:
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Moro.

Nyt piti olla Uraalla,mutta Hietsussa ollaan. Ensi vuonna uusi yritys :x

Sain Jannelta kartan KKKK 2009 reitistä,ja aloitan sen muokkaamisen ojien toiselle puolelle :lol: :lol:

Ahti.
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Mie kun en ojan yli mee kuin sivuluisussa,
niin ajattelin ajaa tuon Jannen laatiman reitin.
Haluaisko joku ryhmäytyä miun kans? :] (räpsyti räpsyti)
Mie en tuon Jannen völjyyn lähde, saan sen kans ajaa kyl.
Miun kans ei mittään mateluvauhtia tarvii ajella,
mutta ihmisten ilmoilla en tykkää kaahottaa kahva kierteellä.



PS. Mulla vois olla eväänä lihakukkoa.....
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Mie kun en ojan yli mee kuin sivuluisussa,
niin ajattelin ajaa tuon Jannen laatiman reitin.
Haluaisko joku ryhmäytyä miun kans? :] (räpsyti räpsyti)
Mie en tuon Jannen völjyyn lähde, saan sen kans ajaa kyl.
Miun kans ei mittään mateluvauhtia tarvii ajella,
mutta ihmisten ilmoilla en tykkää kaahottaa kahva kierteellä



PS. Mulla vois olla eväänä lihakukkoa.....
Minulle kyllä kävisi ihan tiet iliman upotuspaikkoja.
On sikäli silleet nuo kumekset,enkä tälle kesälle paa karkeeta alle.
Muutenni on hakusessa tuo ajaminen tuolla mopolla,jos maltat
välillä ootella niin mie lähen.
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
LateK
Viestit: 297
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
Paikkakunta: Espoo

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja LateK »

Tääl olis yks tosi myöhänen ilmottautuja, vieläkö sopii mukaan ?
Autossa tai teltassa silmät kiinni :lol:

-Late
Avatar
MViktor
Viestit: 307
Liittynyt: To Elo 28, 2008 4:39 pm
Pyörä: R 850 GS
Paikkakunta: Heinävesj

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja MViktor »

Hinku. kirjoitti:Mie kun en ojan yli mee kuin sivuluisussa,
niin ajattelin ajaa tuon Jannen laatiman reitin.
Haluaisko joku ryhmäytyä miun kans? :] (räpsyti räpsyti)
Mie en tuon Jannen völjyyn lähde, saan sen kans ajaa kyl.
Miun kans ei mittään mateluvauhtia tarvii ajella,
mutta ihmisten ilmoilla en tykkää kaahottaa kahva kierteellä.
Käypi hyvin, kun tuo selkäruoto ei oikein tykkää, jos mopoa nostelee uppopaikoista, eikä kovin kauheeta rytkytystäkään siedä.

Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
tand
Viestit: 105
Liittynyt: Su Tammi 16, 2005 8:55 pm
Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja tand »

Moro
Myöhään herään että voinkin tulla että mahtuuko vielä ulos omaan teltaan, ei tarvi sitten pitää niitä korvatulppia yöllä.
Tilille pistän sen 3 euroa. Tulen bemu f 800:lla.
Kesäisin terveisin.
T-and
neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja neku »

[quote="Mika70"][quote]Mie kun en ojan yli mee kuin sivuluisussa,
niin ajattelin ajaa tuon Jannen laatiman reitin.
Haluaisko joku ryhmäytyä miun kans? :] (räpsyti räpsyti)
Mie en tuon Jannen völjyyn lähde, saan sen kans ajaa kyl.
Miun kans ei mittään mateluvauhtia tarvii ajella,
mutta ihmisten ilmoilla en tykkää kaahottaa kahva kiertee

Kavereita ei jätetä! Jos ryhmään otetaan?
Mika sulla on kyllä kisasliksi takana,tsih.
Vedet kyllä tauolla keitän ja kahvin haudutan.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Avatar
heikko
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Marras 17, 2008 12:34 pm
Pyörä: R100GS PD

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja heikko »

Valitettavasti täytyy perua tuo oma ilmoittautumiseni ko tapahtumaan.
Tuli muita asioita jotka estävät osallitumisen.
Vastaa Viestiin