Mun tossa työkalumallissa se "ryyppyvipu" on bensahanan vieressä ja tangossa on vain puolipuristimen vipu, joka painaa samalla sammutusnapin päälle. Minä olen ymmärtänyt, että puolipuristin vedetään päälle polkaisukohtaa etsiessä ja tästä syystä se painaa samalla sammuttimen päälle, jottei tule palautetta eli muulinpotku jalkapohjaan, jos tapahtuu ennenaikainen palotapahtuma kattilahuoneessa.Enska600 kirjoitti:Muuta vikaa siitä ei löytynyt kuin se että yritettiin polkea "väärästä kohtaa".
Kone oli pirun tarkka siitä että sen polki ensin oikeaan kohtaan, jonka jälkeen tangon ryyppyvivun näköisestä vivusta puolipuristin päälle ja voimakas polkaisu. Ja aina viimeistään toisella käyntiin. Siinäkin äänet oli kyllä melko "karkeat".
Oikea kohta on todellakin se homman juju. Itse ähräsin/hikosin melkoisesti, ennen kuin opin löytämään. Eli polkimessa erottaa kaksi erilaista "tiukkaa paikkaa": Sellainen äkkitiukka ja terävä sekä pehmeästi tiukkeneva ja "löysä". Mä otan aina sen äkkitiukan yli ja tunnustelen, että se pehmeä vastus alkaa tuntua. Siitä kohtaa sitten poljin ylös ja se masterpolkaisu. Tällä periaatteella homma on ainakin toiminut - lieneekö sitten ihan oikein. Ja jos oikein hifistelee, niin kohtaa hakiessa voi kuunnella imuäänistä, mikä tahti on menossa. Mutta vielä ajattelin tuota käynnistämistä harjoitella ja eri versioita kokeilla, jos vaikka huonoissa olosuhteissa sattuu homma eteen tulemaan