gixxerman kirjoitti:Vittu,B W:v...n kalliista subbarista aikoinaan(kun oli rahaa)petti elementti.Kartion ripustus p.....a.No alan miehenä Autostudion autosubielementti tilalle.Toimii,alan harrastajat varmaan teilaavat minut tästä ristisiitoksesta.Mutta köyhän on pakko yrittää.Ko firma on aika hyvä ja edullinen,jos näitä asioita joku muu kurapyöräilijä harrastaa.Hyvä on,nyt minut kait teilataan,että,mitä kurapyöräilijä tekee kotiteatterilla.Vastaus on,että boxerin ääni on ilo korvalle myös kotiteatterin kautta.
Mulla on kännykässä tekstarin äänenä Darran pörinää, mutta on se aika surkeaa kuultavaa kännykän pienen ämyrin kautta. Tarttiskohan sitä kehitellä joku reppumallinen subbari
Saahan niitä kännykkään pluetöötillä pelaavia parempia ämyreitä.Eikun vaan hankkimaan ja lama nurin.Osta tänään mitä voit,sillä huomenna se on luultavasti vielä kalliimpaa
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Ai perhana, kun pääsi jo unohtumaan, että lama menee ohi törsäämällä. Ei muuta kun huomenna pankkiin mars hakemaan yks sata tonnia kulutusluottoa näin alkajaisiks ja sen jälkeen rälläämään ja tuhlaamaan
Kale kirjoitti:Ai perhana, kun pääsi jo unohtumaan, että lama menee ohi törsäämällä. Ei muuta kun huomenna pankkiin mars hakemaan yks sata tonnia kulutusluottoa näin alkajaisiks ja sen jälkeen rälläämään ja tuhlaamaan
Näinhän jossakin lehdessä neuvottiin tekemään,että eurot liikkeelle,niin lama taittuu
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Kaiken maailman pillereitten ja rohtojen jälkeen noissa lukemissa.
Toi on se 5-6 päivän kuume mikä mullaki oli. =)
Kyll se siitä.
Ei vieläkää lomautuksista tietoo, koht meen naama punasena huutaan et "PÄÄSEEKÖ TÄÄL LOMILLE, VAI MIKÄ ON MEININKI!?!?"
Tulee hulluks ku kukaan ei kerro mitää..
Nyt on usko koetuksella. Honda petti mut tänä aamuna. Töihin tullessa TA:n sähkökeiju hävis osittain, vilkut, takavalo, jarruvalo ja merkkivalot eivät toimineet. Onneks mopo kävi ja ajovalo toimi, mutta harmitti niin vietävästi, kun tähän ei vaan ole varautunut, että mun mopossa on vikaa.
No, työmaalla mopo pääsi oikein lämpimää halliin, ei siksi,että se olis sitä ansainnut, vaan siksi että pääsin näkösuojaan pomoilta. Vikakin löytyi, sieltä oli sulake ja takavalon polttimo palanut, voitteks kuvitella. SULAKE PALANUT. Moisia romuja tekevät Japanin pojat. Saa nähdä kuinka pitkää uus sulake kestää, vai pitääkö tarkastaa noi omat kytkennät.
Happi kirjoitti:Nyt on usko koetuksella. Honda petti mut tänä aamuna. Töihin tullessa TA:n sähkökeiju hävis osittain, vilkut, takavalo, jarruvalo ja merkkivalot eivät toimineet. Onneks mopo kävi ja ajovalo toimi, mutta harmitti niin vietävästi, kun tähän ei vaan ole varautunut, että mun mopossa on vikaa.
No, työmaalla mopo pääsi oikein lämpimää halliin, ei siksi,että se olis sitä ansainnut, vaan siksi että pääsin näkösuojaan pomoilta. Vikakin löytyi, sieltä oli sulake ja takavalon polttimo palanut, voitteks kuvitella. SULAKE PALANUT. Moisia romuja tekevät Japanin pojat. Saa nähdä kuinka pitkää uus sulake kestää, vai pitääkö tarkastaa noi omat kytkennät.
Happi
Juu, paskoja tekevät. Viime syksynä mun kärvähti -94 Darrasta ulkonäöstä päätellen alkuperäinen sulake. Prkl, kun eivät mitään kestä. Aina tars olla rinkallinen sulakkeita mukana, kun hiukan heittää lenkkiä
Happi kirjoitti:Nyt on usko koetuksella. Honda petti mut tänä aamuna. Töihin tullessa TA:n sähkökeiju hävis osittain, vilkut, takavalo, jarruvalo ja merkkivalot eivät toimineet. Onneks mopo kävi ja ajovalo toimi, mutta harmitti niin vietävästi, kun tähän ei vaan ole varautunut, että mun mopossa on vikaa.
Happi
Juu, paskoja tekevät. Viime syksynä mun kärvähti -94 Darrasta ulkonäöstä päätellen alkuperäinen sulake. Prkl, kun eivät mitään kestä. Aina tars olla rinkallinen sulakkeita mukana, kun hiukan heittää lenkkiä
Pari kesää sitten niin darras paloi johtoja (omia mitä oli laitettu tohoon gepsiin sun muuta härveleille) kun aito bilteman 10A sulake EI palanut,sulake meni rikki vasta tallin lattian ja kantapään välistä.
Et "hyvällä" säkällä löytyy kyll kestäviäkin
Ja joo,sulake oli 10 senttiä akust ja etukatteissa paloi piuhat eikä suostunut sammua ennen ku kädellä tukahdutti
Happi
Ei voi olla mahdollista, sulakekin vielä? Viime syksynä paloi alpista polttimo takaa. Kyllä vitutti vaihtaa uusi polttimo alkuperäisen tilalle, kun vanha palveli vain 20 vuotta. Ei kyllä mitään tietoa jaappanin pojilla hyvästä laadusta...
Olisko pitänyt hakea alkup. varaosa merkkiliikkeestä, originaali nippondenso vai mikä-se-nyt-oli, ja kysästä samalla että meneekö takuuseen?
genesis kirjoitti:
Viime syksynä paloi alpista polttimo takaa. Kyllä vitutti vaihtaa uusi polttimo alkuperäisen tilalle, kun vanha palveli vain 20 vuotta. Ei kyllä mitään tietoa jaappanin pojilla hyvästä laadusta...
Olisko pitänyt hakea alkup. varaosa merkkiliikkeestä, originaali nippondenso vai mikä-se-nyt-oli, ja kysästä samalla että meneekö takuuseen?
Ei pe***le kui sä pystyt tommosell ajeleen ku joka 20. vuos joutuu vaihtaa polttimot ja joka 21. vuos sulakkeet
genesis kirjoitti:
Viime syksynä paloi alpista polttimo takaa. Kyllä vitutti vaihtaa uusi polttimo alkuperäisen tilalle, kun vanha palveli vain 20 vuotta. Ei kyllä mitään tietoa jaappanin pojilla hyvästä laadusta...
Ei pe***le kui sä pystyt tommosell ajeleen ku joka 20. vuos joutuu vaihtaa polttimot ja joka 21. vuos sulakkeet
Ei pysty millään, sen takia ostinkin oranssia ja nyt tuon arjalaishenkisen vekottimen, ni ei tullut turhaan hankittua tota huoltotasoa, alppia sille kun ei tartte nostaa....