KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Nuin. :) Näyttäisi siltä, että KKKK 2009 kokoontuu tänä vuonna
Pohjois-Karjalan Kennelmiesten majalla 31.07-02.08.2009.
Soitan ja varmistan vielä että maja on vapaa, ja teen varauksen. Tuota möksää ei oikein uskalla
roikottaa varaamatta, kysyntää kuulemma on. (mainosmiesten puheita...)

Oheen vielä linkki: http://www.p-knkennelmiehet.net
... ja sijainti.
Viimeksi muokannut Hinku., Pe Maalis 06, 2009 12:45 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Olen eka ennakko ilmoittautuja.
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja Ahti »

En halunnut olla eka...

Olen toka.

Ahti.
Avatar
daddy0
Viestit: 892
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Kertokaahaan nyt vähän tuoreemmillekin jäsenille mikä tämä KKKK reissu on ja kenelle tarkoitettu?
Rampe
Viestit: 949
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 8:43 pm
Pyörä: Tervatien kulkijoita
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja Rampe »

daddy0 kirjoitti:Kertokaahaan nyt vähän tuoreemmillekin jäsenille mikä tämä KKKK reissu on ja kenelle tarkoitettu?
Tässä on linkki Raimon matkaendurosivulle ja siellä on tarinaa KKKK:sta.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Kuva
Zidi
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 1:25 pm
Pyörä: 2t
Paikkakunta: Sawo

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja Zidi »

Jeah,

jos aloittelijoidenkin sallitaan liittyä joukkoon niin olisinko sitten kolmas ennakkoilmoittautuja...


-Juha-
Beta 200 rr
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Ei tääl kettään hyljeksitä, mukaan vaan.
Minäkin ilmottaudun ja Janne. Teen jonkinnäköstä luetteloo ilmottautuneista huomenis,
ei nyt, miut hätistetään saunaan.. -->
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Lisää minutkin listalle.

- KarMa
Avatar
Ohagar
Viestit: 321
Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 5:59 pm
Pyörä: Africa Twin
Paikkakunta: Oulu

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja Ohagar »

Sain pidennetyn viikonloppuvapaan :shock: Joten ilmoittaudun mukaan.
Let us be a part of the cure, never part of the plague.
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)
Avatar
peeär
Viestit: 221
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 7:18 am
Pyörä: Kawa klx250S
Paikkakunta: Hollola

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja peeär »

Minä myös :P

Eli päiväthän olivat 31.07-02.08.2009
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Peeär, päivät on nuo mainitsemasi. Lisään ne vielä tuohon topikin otsikkoon.

Mukailen Tomin viimevuotista systeemiä, ainakin osittain, mitäpä sitä pyörää uudestaan keksimään.
Minusta tuo ilmoittautuminen jaettuna sisä- ja ulkomajoitukseen oli hyvä systeemi?
Henkilö, joka varmisti majan varauksen, sanoi sisämajoituspaikkoja olevan 15 kpl, 5 sänkypaikkaa ja 10 lattiapaikkaa.
Maastonmuodoista kämpän ympärillä ei vielä ole tietoa, kuten ei myöskään mahdollisista aitta-, laituri-, tai takkahuonenukkumispaikoista. :)
Teemme Yamahamiehen kanssa excursion majalle lähiaikoina.

Mitäs olette mielipuolta ajoryhmälistasta? Viimeksihän meillä oli ryhmittäytymislista, mutta toimiko se?
Oma käsitykseni oli, että pari ryhmää taisi muotoutua etukäteen, mutta osa ryhmistä muodostui
nuotiolla pe-iltana? Vai muistanko väärin?

Entäpä ennakkoon suunniteltu reitti? Lähitienoon teistä saa reittejä vaikka useamman. Oma ehdotukseni olisi,
että järjestävä taho vois laatia pari-kolme runkoreittiä, joihin vois lisäksi merkitä runkoreiteiltä poikkeavia
katsastamisen arvoisia pätkiä. Ja nämä reitithän nyt olis tietenkin vaan ehdotuksia, sillä jokainen suunniteltu
reitti on tekijän oma näkemys hyvästä reitistä. Vaikka reitti olisi suunniteltu monenlaisia mopoja/kuskeja
silmälläpitäen, niin loppujen lopuksihan jokainen ryhmä laatii sen oman reittinsä.
Tämmöistä suunnittelupalvelua olisi nyt kuitenkin tarjolla.
Tomi H
Viestit: 14
Liittynyt: La Huhti 26, 2008 9:05 pm
Pyörä: KTM 250 sx-f
Paikkakunta: Tampere

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Tomi H »

Minutkin voi lisätä ilmottautuneiden listaan, sisämajoitus..

Tomi
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

TomiKoo kirjoitti:Harmi, kun ei itsellä ole (ehjää) pyörää, millä liittyä seuraan. Jätän siis ilmoittautumatta... :cry:
:shock:
No mutta tiedäthän toki itsekin, että ei se tuo tuommoinen käy.
Mehän vaikka tehdään sulle pyörä. Domista tippuu niin paljon osaa, että kyllä heinäkuun lopussa
on jo yhden pyörän tarpeet kasassa!
Sitäpaitsi kesään on vielä aikaa, ehtiihän tässä tapahtua vaikka mitä.
Viimetipan jälki-ilmoittautuminen otetaan kyllä vastaan. :)

(Parane vielä kauheesti hehkuttaa... Tiedä tuostakaan omasta kuin kestää.. :roll: )
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Siirrän listaa aina viestiketjussa eteenpäin.
(Muuten päivitän kohta väärää listaa... :roll:)
Viimeksi muokannut Hinku., Pe Maalis 06, 2009 9:17 pm. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Minäkin ilmoittaudun mukaan!!

Sisämajoituspaikan jätän kyllä muille, jos sataa yöllä vanhoja mummoja yms niin painelen mökille nukkumaan lämpöisän takan äärelle :lol: :lol:
Vastaa Viestiin