Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Valvoja: Moderaattorit
- Nomad
- Pyörä: Ewan McGregor -03
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Moi,
Otan heti aamusta selvää putkien aikataulusta. Oli perjantaina muka niin kiirus, jotta unohtui. Päivitin tuonne ensimmäiselle sivulle jakeluja. Laitoin myös boldilla, kuka vastaa missäkin jakelusta. Ilmoitelkaa edelleen jos jotain puutteita.
Otan heti aamusta selvää putkien aikataulusta. Oli perjantaina muka niin kiirus, jotta unohtui. Päivitin tuonne ensimmäiselle sivulle jakeluja. Laitoin myös boldilla, kuka vastaa missäkin jakelusta. Ilmoitelkaa edelleen jos jotain puutteita.
- Nomad
Moi! Soitin juuri tuumacid:lle. Hyvällä tuurilla saan putket käsiini tulevana viikonloppuna. Jos ja kun joku ei tiedä vielä kuinka putki hänelle saapuu, niin keskustelkaa jakelut selväksi noissa yv ketjuissa.
Kaksi taisin joskus varata mutta minulle on hepreaa (olen kai vain tyhmä) miten tää jakelu nyt oikein meneekään ja mistä käyn kyselemään putkiloita?
- Nomad
Nuolaisin ennen kuin tipahti. Syöttöliikennettä hoitava laiva myöhässä - menee ensi viikkoon.Nomad kirjoitti:Moi! Soitin juuri tuumacid:lle. Hyvällä tuurilla saan putket käsiini tulevana viikonloppuna. Jos ja kun joku ei tiedä vielä kuinka putki hänelle saapuu, niin keskustelkaa jakelut selväksi noissa yv ketjuissa.
- Nomad
Et ole välttämättä tyhmä.TTA kirjoitti:Kaksi taisin joskus varata mutta minulle on hepreaa (olen kai vain tyhmä) miten tää jakelu nyt oikein meneekään ja mistä käyn kyselemään putkiloita?
Voi olla, että olet pudonnut pettämättömästä projektinhallinnastani.
Ilmoittele mulle yv:llä minnepäin haluat putket lähetettävän.
- Nomad

Loppu lähestyy. Lähden noutamaan putkiloisia lauantaina salaisesta toimipisteestä.
Tarkkailkaa tätä sivustoa ja yv -luukkuanne intensiivisesti lähipäivinä.
Osa oululaisista on vielä eksyksissä, muuten toimitukset alkavat olla selvillä. Oululaiset viimeinen herätys!
-Hannu
Euro per vaiva on aivan kohtuullinen korvaus järjestelijöille. Toivotaan että noista kertyy vaivanpalkkaa useampi kymmen euro vaivannäkijöille.
- jonkko
- Pyörä: KTM 640 Adventure
TomiKoo kirjoitti:Ekat putket jaettu, hyvältä näyttivät minun silmään! Yllättävän kevyitä kamppeita, eihän nuo paina juuri mitään. Olivat tulleet helvetillisen kokoisessa pahvilaatikossa, kaikki yhdessä kasassa. Hakemallani 45kpl:lla täytettiin jo puoli skodan konttia, joten Nomad saa varata pienen kuorma-auton lopuille...![]()
Tomi
Juu,on ne ihan jees noi putket,mulla on ollut 2 kiinni jo tarrakas ennen susirajan suraus,ja vieläkin ne ovat ihan ku uudet paitsi likaiset.
Ja kyllä niihiin ihmen paljon tavaraa mahtuu!!!
Ja vaikka mull on jo 2 kiinni mopottimes niin kyll mä otan ne 2 mitkä tilasinkin
Mutt se on turun aluen kasasta eikä pahemmin sun huolia
- Liitteet
-
- Suonenjoen suraus 13.9-08 012.jpg
- Tommoset ponttoonit,ja kelluu mopotin suossa ;-)
- (1.27 MiB) Tiedosto ladattu 131 kertaa
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
- Nomad
Perskules, kun odotin, että toimittavat ne 15kpl bokseissa. Täytynee metsästää jostain paffilootia. Se olen sitten minä joka niissä roskiksissa lymyää.TomiKoo kirjoitti: Olivat tulleet helvetillisen kokoisessa pahvilaatikossa, kaikki yhdessä kasassa.![]()
Tomi
- Nomad
Nyt on tuubeja! 
- Liitteet
-
- Putket.JPG
- (38.23 KiB) Tiedosto ladattu 115 kertaa
Niinpä näyttää putkia olevan. Olen vähän kade. Paljollako joku myy omansa, vai pitääkö alkaa yksin kappalein tilaamaan? Onko havaintoa, myykö kukaan noita (tai vastaavia) Suomessa?
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
- Nomad
Tais tuo TTA sulle pari varata? Ainakin itse merkkasin sut listalle.Kunkku kirjoitti:Niinpä näyttää putkia olevan. Olen vähän kade. Paljollako joku myy omansa, vai pitääkö alkaa yksin kappalein tilaamaan? Onko havaintoa, myykö kukaan noita (tai vastaavia) Suomessa?
Ymmärtääkseni Tuumacidille jäi Riihimäelle muutama ylimääräinen kappale. Samoin genesiksellä taitaa olla muutama ylimääräinen Porin suunnalla?
Edit: ja tällä hetkellä muutamasta Oululaisesta ei ole kuulunut mitään, joten sieltä vapautunee muutama.. ehkä.
Viimeksi muokannut Nomad, La Joulu 06, 2008 9:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moro..
Onko mittään aikataulua tuonnista tänne Kemin aluelle
tietää pittää rahhaa kotosala
T.Esa
T.Esa
- Nomad
Tais tuo tih puhella, että olisi ennen joulua tuolossa sinnepäin. Olen häneen yhteydessä, ja kyselen reitistä lähiaikoina. Siinä ois Oulu, Kemi ja Roi tarjolla, jos se hänelle passaa.estapa kirjoitti:Moro..
T.Esa
- genesis
- Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge
Löytyyhän noita, tais 5 kappaletta olla ylimääräisiä. Taisin tipahtaa kimpasta loppupeleissä, jos turkulaisilla on ylimääräisiä joita ei kukaan tunnusta omakseen, ne pari kappaletta taitaa olla mun. Annoin yhden apille poriin omistani joskus kuukausi sitten.Nomad kirjoitti:Tais tuo TTA sulle pari varata? Ainakin itse merkkasin sut listalle.Kunkku kirjoitti:Niinpä näyttää putkia olevan. Olen vähän kade. Paljollako joku myy omansa, vai pitääkö alkaa yksin kappalein tilaamaan? Onko havaintoa, myykö kukaan noita (tai vastaavia) Suomessa?
Ymmärtääkseni Tuumacidille jäi Riihimäelle muutama ylimääräinen kappale. Samoin genesiksellä taitaa olla muutama ylimääräinen Porin suunnalla?
Edit: ja tällä hetkellä muutamasta Oululaisesta ei ole kuulunut mitään, joten sieltä vapautunee muutama.. ehkä.
Mulla valitettavasti on 4 euroa kovempi hinta per kipale. Ostin niitä joskus erikseen testimielessä, tuli rahtikuluja pikkasen enemmän. (ja viikossa perille). Persnetolla ei ihan kykene myymään mutta todellisia kuluja vastaan kyllä.