Mitä yhteistä on Opelin ostajalla ja kissanpennulla ??
Silmät aukeaa parin viikon päästä ....
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Et ole ainoa. Mulle tuli kanssa alkuviikosta.gixxerman kirjoitti: Ja sit lisää vitutusta:LOMAUTUSVAROITUS koko vitun firmassa,hohhoijaa.
Minä olen kolmatta viikkoa lomautettuna.Hemppa kirjoitti:Et ole ainoa. Mulle tuli kanssa alkuviikosta.gixxerman kirjoitti: Ja sit lisää vitutusta:LOMAUTUSVAROITUS koko vitun firmassa,hohhoijaa.
Ou shit,tollahan ois jo saanut hyvän moponJarski61 kirjoitti:No meitsin opeli söi just parillatonnilla osia.
uusi syöttöpumppu
jakopään remmi
vesipumppu
kiristinrulla
starttimoottori
ja laatikollinen muuta pientä nippeliä.
Lomautus uhkaa ei kyllä ole.
T jarski
(on se päivä viellä huomennakin)
Jaahas, taululle ilmestyi kutsu YT-neuvotteluihin. Odotettavissa ~90 päivää talonrakennuslomaa, ehkä. "Yippie-Kay-Yay, Mother Fucker!"kevlar kirjoitti:Minä olen kolmatta viikkoa lomautettuna.Hemppa kirjoitti:Et ole ainoa. Mulle tuli kanssa alkuviikosta.gixxerman kirjoitti: Ja sit lisää vitutusta:LOMAUTUSVAROITUS koko vitun firmassa,hohhoijaa.
Oikein,että en ole ainoa ooppeliomistaja,jolla menee...Miloois poikkeat katsomassa tuota aurinkokeräinsysteemiä?Nyt on talli puhdas ja sinne on ilmestynyt 1200 gessu,tosin ei oma,joten vieraatkin voi käydä.Jarski61 kirjoitti:No meitsin opeli söi just parillatonnilla osia.
uusi syöttöpumppu
jakopään remmi
vesipumppu
kiristinrulla
starttimoottori
ja laatikollinen muuta pientä nippeliä.
Lomautus uhkaa ei kyllä ole.
T jarski
(on se päivä viellä huomennakin)
Tämä minun kommentti kuuluis positiiviselle puolelle, mutta kun on tähän jatkumoa. Maanantaina töihin, ja on niin iso yhteistyösopimus tehty että tais olla lomautus tässäPallokala kirjoitti:Jaahas, taululle ilmestyi kutsu YT-neuvotteluihin. Odotettavissa ~90 päivää talonrakennuslomaa, ehkä. "Yippie-Kay-Yay, Mother Fucker!"kevlar kirjoitti:Minä olen kolmatta viikkoa lomautettuna.Hemppa kirjoitti: Et ole ainoa. Mulle tuli kanssa alkuviikosta.
Mää voin vaihtaa sen dieselin pensaan aapeeceen kurssilla.Omakinen kirjoitti:Ostin auton.
Olikohan tuo nyt sitten se piinattu relluOmakinen kirjoitti:Ostin auton. Joo, sain mielestäni halvalla. Pakuksi rekisteröity TDI farmari. Mielessä pyöri että mukavaa ajella mukavalla autolla ja halvalla. Ei verotkaaan paina. Ajoin ostohetkestä 12.1 kilometriä ja auto teki stopit. AD-korjaamon huoltomieskin sitä kävi ihmettelemässä muttei keksinyt missä vika. Myyjä sanoi ettei häntä kiinnosta kun on jo saanut rahat. Tuntuu hyvälle. Nyt on hyvä mieli.Tosi hyvä mieli.
Ps. Nyt sais halvalla Vm. 2000 Renault Megane 1.9 DTI RXE Farmarin jos kiinnostaa. Dieselvero 60€ vuodessa.
Ps.PS Siinä ois tankkikin täynnä
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()