Ulkonäköön on sitten tarkoitus paneutua ajatuksella "itse tein ja säästin" eli itse asiassa katteet on jo maalattu ja odottelee paikalleen laittoa kunhan muuten saa hommat siihen pisteeseen että katteet voi laittaa takaisin. Valoja on tarkoitus vähän modata, stonga vaihtaa alumiiniseen ja nuo norsunkorva-kahvasuojat vaihtaa vähän kyrväkkäämmän näköisiin. Virralle ulosottoa navia ja puhelinta varten. Naville (HP:n PDA TOM TOM-softalla) oli tarkoitus tehdä telinettä, mutta nyt on puhelimessa TT6 joten taidan hoitaa kaksi asiaa yhdellä laitteella ja laittaa vain puhelimelle telineen.
Sellaista näin aluksi, tänään tuli vähän putsailtua tuota Laserin putkea, on ottanut väriä ja paskoo itseensä ajan saatossa.
Eilen tuli katsottua mitä takaiskari on syönyt ja olisiko se huollettavissa, ei ollut mutta toimivalta vielä tuntuu.
Katteita olen maalailut viime päivinä maalina antrasiitti-muovipuskurimaali joka on suhteellisen matta harmaa. Ajatuksen sain aiemmin myynnissä olleesta darrasta jossa oli jotakin tutkamaalia
Satulasta on menossa erään kaverin kanssa vaihtokauppaa, orkkis musta menisi kaverille ja mulle tulisi geelinen musta-harmaa jos kaveri on tyytyväinen orkkikseen. Geelistä ei ollut tykännyt. Väreiltään tuo geelinen sattuisi minulle oikein hyvin.
Ajovaloehdokkaat tuli tänään haettua Biltemasta, voisi askarrella niitä paikoilleen. Tänään myös väkersin ajovaloille rosteritangosta art-deco-kiveniskusuojaa... Näillä käsillä ja työkaluilla ei ihan symmetristä saanut eika hitsisaumat ole luokkaa, mutta kasassa tuo tuntuu pysyvän. Tyylistä ei paljon pisteitä kyllä saa...
Kaatumarautojen maalaus on vielä kesken, tulevat mustaksi eli mopoon jää sitten vielä vähän orkkis-väriäkin eli mustaa.
Takalaukuille (pehmeät) pitää tehdä jonkinlaiset tellingit, ajatuksena mahdollisimman keveät tukiraudat vain estämään laukkujen osuminen putkeen / takarenkaaseen. Työkalusäiliön idean varastin tältä foorumilta, eli tulossa viemäritarvikkeita sitä varten.
Tutussa mainostoimistossa kävin juttelemassa tarra-asioista, halusin mahdollisimman huomaamattomat tarrat, mutta kuitekin jonkilaiset tunnukset eli kaikki neonvärit jotka silmää hivelee on pannassa. Keksivät sitten hiekkapuhallusteipit jota on hopeanharmaan sävyisenä ja transparenttina. Saattaa toimia ihan hyvin eli sivusta ei juuri näy mutta suoraan katsottuna heijastaa näkyviin... Pitää tehdä testivedokset. Tosin sille tarramiehellekkiin laitoin asiasta mailia josko tulisi hyviä ehdotuksia. Saa muuten antaa ehdotuksia tarroituksista.
Kuvia rojektista laitan jatkosakin yhden Picasan kansion alle eli tänne:
http://picasaweb.google.com/MarkoViik/Projekti2008
Marko