tkc 80
Valvoja: Moderaattorit
Ei ainakaan viime kesänä löytynyt kun yritin sellaista kiireellä etsiä.
Olen tilaillut noita aikaisemmin moottoripyörä.org:n shopista.
Voisi kyllä tilailla kimpassa suoraan reifenversandilta tai vastaavasta. Itsellä tarve kuitenkin vasta joskus kesäkuun puolella. Itseäni kiinnostaisi enemmän tällä kertaa Michelin T63 tai se uusi Dunloppi.
Riku
Olen tilaillut noita aikaisemmin moottoripyörä.org:n shopista.
Voisi kyllä tilailla kimpassa suoraan reifenversandilta tai vastaavasta. Itsellä tarve kuitenkin vasta joskus kesäkuun puolella. Itseäni kiinnostaisi enemmän tällä kertaa Michelin T63 tai se uusi Dunloppi.
Riku
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
Viikonloppuna kokeilemaan D606 + D908RR yhdistelmääSeppo Honkanen kirjoitti:Tuntuu kestävän ihan eri tavalla. Nyt on tullut asfalttiajoakin Dunlopille, eikä rengas häviä silmissä kuten TKC80:nen. Meluisahan se on, mutta korvatulppien kanssa siedettävä.
T. Sepi
Tuntuuko D908RR takanen soralla huomattavasti paremmalta kuin TKC?
Millaiset on kokemukset kostealla asfaltilla tuolla Dunlopilla TKC:hen verrattuna? Silläkin selvinnee mukavasti siirtymätaipaleista. Varsinaiseen asfaalttimatkailuun voi laittaa alle orkkis Pirellit.
- Seppo Honkanen
Sinänsä TKC tuntuu fantastiselta sekakäyttäjän renkaalta. Tosin kokemusta tuolla isolla kottaraisella ei vielä ole muuta kuin tuosta orkkis Pirellistä ja TKC:stä. TKC sulaa kyllä aika nopeasti alla ja pitokin asfaltin ulkopuolella voisi olla parempi. Nimenomaan hyvää offroad/soratie rengasta olen hakenut ja niiden kommenttien perusteella mitä olen kuullut, tuo D908RR vaikuttaa erittäin lupaavalta. Jos tarkoituksena on ajaa matka-ajoa asfaltilla, niin laitan alle nuo Pirellit. Nappularenkaat on joka tapauksessa Excelin valsseilla ja Pirellit orkkiksilla. Laitoitko itse Dunlopit alkuperäisvanteille? Onko ongelmia orkkisvanteiden leveyden kanssa?Seppo Honkanen kirjoitti:TKC80:seen verrattuna, Dunlop on soralla aivan omaa luokkaansa. Pitoa on miltei liikaa, luistoihin heitto kaasulla ei ole yhtä vaivatonta kuin TKC:lla. Asfalttipainotteiseen (60/40 suhteessa) mopon käyttöön suosittelen edelleen TKC80:sia.
T. Sepi
-
950Tomi
- Pyörä: KTM 950 Adventure
Laitoin juuri itsekin TKC:t alle, kyllä pitolisä Scorpioneihin oli huima sorallaJay kirjoitti:
Sinänsä TKC tuntuu fantastiselta sekakäyttäjän renkaalta. Tosin kokemusta tuolla isolla kottaraisella ei vielä ole muuta kuin tuosta orkkis Pirellistä ja TKC:stä. TKC sulaa kyllä aika nopeasti alla ja pitokin asfaltin ulkopuolella voisi olla parempi. Nimenomaan hyvää offroad/soratie rengasta olen hakenut ja niiden kommenttien perusteella mitä olen kuullut, tuo D908RR vaikuttaa erittäin lupaavalta. Jos tarkoituksena on ajaa matka-ajoa asfaltilla, niin laitan alle nuo Pirellit. Nappularenkaat on joka tapauksessa Excelin valsseilla ja Pirellit orkkiksilla. Laitoitko itse Dunlopit alkuperäisvanteille? Onko ongelmia orkkisvanteiden leveyden kanssa?
-Tomi
- Stobe
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Mulla kans polttelee TKC 80:t vierashuoneen lattialla. Vaan eipä ole Enduro 3:t vielä loppu. Ja muutenkin ajattelin vaihdella ne vasta 2 kk:n kuluttua niin on sitten kesäloman surautuksille uudet kumit alla.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Seppo Honkanen