Tape kirjoitti:TKC ollut nyt muutamaa päivää vaille kuukauden alla, ajettu joku 1000 kilometriä. Takakumista lähtenyt aivan selkeä siivu kumia. Joku sanoi, että kuluminen rauhoittuu kilometrien myötä TKC:lla, en tiedä rauhoittuuko mun kaasukäsi (sen mitä tuo LC4 nyt jaksaa murottaa), kyllä on lapsettanut sitten niin paljon viimeisen kuukauden aikana, että voipi olla lyhytikäinenkin hanke tuo takakumi.

Kuullostaa tutulta, itsekin kun sain tohtoriin TKC:t, niin kylläpä sitä alkoi lapsettamaan ja perä sivulle joka mutkasta lähdettäessä..
Tre - Kuhmo - Suomussalmi - Tre reissulla huomasi kyllä että asvalttikin sitä syö, tosin se paineiden nosto edessä 2,5 ja takana 2,8 auttaa.
Nyt ajettu 5000km ja uusi odottaa jo alle tuloa, tässä keskellä ehkä vielä joku 4-5mm pintaa. Kuluminen hidastunut kyllä huomattavasti, mutta kyllä se alkaa irtosoralla jo aika lailla liukas olemaan jarrussa ja kiihdyteltäessä. Sivuilla tietty nappulaa vaikka kuinka.
Paljon on kuluminen oikeasta kädestä kiinni, varmasti siististi ajelemalla ajaisi yli 8000km, mutta kun eihän sitä malta olla kääntämättä..
Todella tyytyväinen olen itse ollut renkaisiin, ja jatkan varmaan aika pitkään näiden käyttöä, kiitokset vaan foorumilaisille, jotka kirjoituksillaan näihin saivat tutustumaan.
Etunen ei kyllä Tohtorissa ole ongelma, takanen sateella asvaltilla on se liukas pää.
Riku