Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset
Valvoja: Moderaattorit
mikaj
Viesti
Kirjoittaja mikaj » To Touko 22, 2008 12:23 pm
jyrki kirjoitti:
Mistä voi hankkia rengasrasvaa 'harrastelijamäärissä'?
Tuollainen kiinnostaisi meikäläistäkin! Tai sitten jokin vaihtoehtoinen, noita mainittuja pesuaineita tehokkaampi ratkaisu.
Mika
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Viesti
Kirjoittaja Veijo » To Touko 22, 2008 12:25 pm
mikaj kirjoitti: jyrki kirjoitti:
Tuollainen kiinnostaisi meikäläistäkin! Tai sitten jokin vaihtoehtoinen, noita mainittuja pesuaineita tehokkaampi ratkaisu.
Mika
Käyt hakemassa kavereittesi kanssa rengasliikkeestä yhden purkin kimpassa. Niin me tehtiin täällä Pirkanmaalla.
-Veijo
mikaj
Viesti
Kirjoittaja mikaj » To Touko 22, 2008 1:19 pm
Veijo kirjoitti: mikaj kirjoitti: jyrki kirjoitti:
Mika
Käyt hakemassa kavereittesi kanssa rengasliikkeestä yhden purkin kimpassa. Niin me tehtiin täällä Pirkanmaalla.
-Veijo
Kuinka suuria nuo purkit ovat? Ne mitä olen nähnyt autonrenkaita asennettaessa käytettävän ovat muistuttaneet enemmän saavia kuin purkkia.
Mika
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Viesti
Kirjoittaja Veijo » To Touko 22, 2008 1:46 pm
mikaj kirjoitti: Veijo kirjoitti: mikaj kirjoitti:
Mika
-Veijo
Kuinka suuria nuo purkit ovat? Ne mitä olen nähnyt autonrenkaita asennettaessa käytettävän ovat muistuttaneet enemmän saavia kuin purkkia.
Mika
4 kg purkki, ks.
http://merikiuru.fi/read_shop_product.p ... p=tuotteet
mikaj
Viesti
Kirjoittaja mikaj » To Touko 22, 2008 2:31 pm
Kiitos Veijo! Ei tuo nyt niin kallis pönttö ole etteikö voisi jokusen kaverin kanssa ostaa pois. Pitää vaan löytää sopiva korjaamo tms. Halukkaita kimppaan, voin vaikka tarjota omaa työpanostani sen ostopaikan etsintään?
Mika
Crop
Pyörä: enskaton
Viesti
Kirjoittaja Crop » Pe Touko 23, 2008 8:52 pm
Miten tunnistan paksun sisäkumen, jos oon ostamassa niitä netistä, esim.
linkki . Meinasin toki ostella muutakin tuolta.
Onko noista kallein se norsun nahka?
Tosporado
Pyörä: Triumph Speed Triple 1050
Viesti
Kirjoittaja Tosporado » Pe Touko 23, 2008 9:04 pm
Crop kirjoitti: Miten tunnistan paksun sisäkumen, jos oon ostamassa niitä netistä, esim.
Ei taida olla mikään noista normaalia paksumpi. Erona on vain renkaiden koko (leveys+profiili).
Kratti
Pyörä: F800GS
Viesti
Kirjoittaja Kratti » Pe Touko 23, 2008 9:25 pm
Crop kirjoitti: Miten tunnistan paksun sisäkumen
Michelinillä taitaa ainakin olla merkintä UHD. Hintalappu taitaa olla toinen, josta nuo tunnistaa
Crop
Viesti
Kirjoittaja Crop » Pe Touko 23, 2008 9:49 pm
Tosporado kirjoitti: Crop kirjoitti: Miten tunnistan paksun sisäkumen, jos oon ostamassa niitä netistä, esim.
Ei taida olla mikään noista normaalia paksumpi. Erona on vain renkaiden koko (leveys+profiili).
Jaa kas oliki asia, jota en hoksannu katella. Ihmettelin vaan noita myyjän koodeja.
Crop
Viesti
Kirjoittaja Crop » Pe Touko 23, 2008 9:53 pm
Tosporado kirjoitti: Crop kirjoitti: Miten tunnistan paksun sisäkumen, jos oon ostamassa niitä netistä, esim.
Jaa kas oliki asia, jota en hoksannu katella. Ihmettelin vaan noita myyjän koodeja.
Kratti kirjoitti: Crop kirjoitti: Miten tunnistan paksun sisäkumen
Michelinillä taitaa ainakin olla merkintä UHD. Hintalappu taitaa olla toinen, josta nuo tunnistaa
l
Joo näytti löytyvän inasen alle 19e. Vähän tuon vuoksi hintaa kummastelinki ja kyselin, että miten sen paksun tunnistaa.
oppeS
Viesti
Kirjoittaja oppeS » Ke Heinä 16, 2008 12:25 am
Itse olen hakenut n. eurolla paikalliselta TB:ltä rengasrasvaa renkaanvaihtoa varten omaan purkkiin- ei tarvi välttämättä rengasliikkeeseen asti mennä hakemaan. Käyttö on niin vähäistä, ettei isoa purkkia tarvitse hankkia.
TTA
Viesti
Kirjoittaja TTA » Ke Heinä 16, 2008 12:32 am
Miten rengasrasva eroaa fairystä ja vaseliinista?
niemikko
Viesti
Kirjoittaja niemikko » Ke Heinä 16, 2008 12:18 pm
vasemiini jää liukkaans ei hyvä voi rengas pyörähtää vanteella.
fairyllä on tullut itse laitettua tähän asti muttta täytyy hommata ja kokeilla tota ainetta.
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303
SUPER ENDURO
Å
Pyörä: Liian monta
Viesti
Kirjoittaja Å » Ke Heinä 16, 2008 2:10 pm
oppeS kirjoitti: Itse olen hakenut n. eurolla paikalliselta TB:ltä rengasrasvaa renkaanvaihtoa varten omaan purkkiin- ei tarvi välttämättä rengasliikkeeseen asti mennä hakemaan. Käyttö on niin vähäistä, ettei isoa purkkia tarvitse hankkia.
Gummeja hakiessa kysäisin paikalliselta rengasliikkeeltä, josko ois rengasrasvaa myynnissä. Sanoi, että ei oo, mutta ootapa vähän. Katosi jonnekin ja palatessaan tyrkkäsi kahvimukillisen rasvaa kouraan. Totes vaan, että tuolla varmaan pärjäät jonkin aikaa ja mulle ei tosta tuu konkurssia
. Tämä oli sitä asiakaspalvelua ja yhteistyötä, jonka vuoksi renkaat oon ottanu paikallisesta firmasta (kun hinnatkin on ollu tosi lähellä ulkomaisiin nähden).
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
RikuRassi
Pyörä: Aprilia RSV4
Viesti
Kirjoittaja RikuRassi » La Elo 02, 2008 11:47 am
Vasta tuossa katselin tuon missä Petteri Silvan heilauttaa tuon nastanakin pois ja takas vanteelle, moussen kanssa vielä...
Tainnut tosiaan 15v aikana jonkunmoisen läjän heitellä päälle..
Kuten missä tahansa touhussa, ilo katsella kun joku osaa homman!
Riku
- Don't force it, get a bigger hammer -