Mistä rengastalkkia pk-seudulla?

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Janne
Pyörä: SE & MXV & EN
Viesti:

Mistä rengastalkkia pk-seudulla?

Viesti Kirjoittaja Janne »

Mopoliikkeistä ei talkkia löydy. Muutamassa autorengasliikkeessä olen käynyt, mutta niissäkään ei ole sattunut olemaan.

Mistä pk-seudulla tuota saisi?
VAK
Pyörä: pyöräkuume on kova

Viesti Kirjoittaja VAK »

Kysäiseppä sellaisesta paikasta jossa vaihdetaan kuorma-autojen, traktoreiden, metsäkoneiden yms. renkaita. Kun menee oman kipon/pussin kanssa kysymään, niin ei paljoa maksa.

En ole kyllä ihan varma löytyykö kaikista, mutta itse hain tuollaisesta, eikä maksanut mitään. Autojen renkaita vaihtavista liikkeistä ei taida löytyä, koska autojen renkaissa ei sisäkumia käytetä.

Pyörä: Canyon ja Cube

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Kisarenkaassa Antilla tuota ainakin oli iso purkki. Sai kaupanpäälle renkaita hakiessa. Varmaan myy erikseenkin.

-petteri
mikaj

Viesti Kirjoittaja mikaj »

Talkki ei paljon maksa apteekissakaan. Toiseen harrastukseen liittyvän pelastautumispuvun kumiosiin moista kaipasin ja muistaakseni nelisen euroa maksoi kohtalainen pönikkä apoteekissa. Saa hajulla ja ilman. Ostakaa ilman, se haju on paha sellainen.

Mika
hamis53
Pyörä: DR650R -92

Viesti Kirjoittaja hamis53 »

Kuukausi-puolitoista sitten ostin tuosta Malmin-Tattarisuon väliltä (vastapäätä Malmin kentän tienhaaraa) olevasta Vianorin myymälästä (asiakaspalvelusta) pari purkkia á 500g. Hinta taisi olla 6-7 euron luokkaa purkki.
-Hämis-
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Mie olen evakuoinut lapsilta ylijääneen vauvanpepputalkin. Liekö samaa tavaraa?
mikaj

Viesti Kirjoittaja mikaj »

Pasi kirjoitti:Mie olen evakuoinut lapsilta ylijääneen vauvanpepputalkin. Liekö samaa tavaraa?
Samaa kamaa. Talkki on sellaisenaan mineraali, käyttöjä ties kuinka monta ja käsittääkseni ainoa missään käyttökohteessa yleisesti käytetty lisäaine on näissä pepputalkeissa käytettävä hajuste.

Mika
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Tampereella TipTop talkkia saa ostaa mm. Korja-kumista. Voi sitä tilata Sommeriltakin.
Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Älkää nyt naurako, mutta olen käyttänyt talkinkorvikkeena vuosikaudet perunajauhoa. Tuntuisi ainakin toimivan oivallisesti, ja löytyy aina emännän tykötarpeista.

Velimiehen moperiin hiljakkoin vaihdettiin kumeja, ja siinä sisäkumi oli tarttunut päälikumiin niin hyvin, ettei varovaisella voimankäytöllä irronnut. perunajauhoja peliin - ei tartu enää.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
arimatti
Pyörä: Kawasaki KLX650

Re: Mistä rengastalkkia pk-seudulla?

Viesti Kirjoittaja arimatti »

Miksi hommata talkkia nimikkeellä "rengastalkki" kun on olemassa muitakin vaihtoehtoja. Itse käytin viime viikonlopulla vauvatalkkia kun sitä oli kaapissa. Toimi aivan bueno ja sai hyvät tuoksutkin kaupanpäälle.
Ja täytyy sanoa että talkkia kun laitoin päälygummien reunoihin niin nousipa vanteellekin aivan kuin itsestään. Ei tarvinu laittaa kuin hiukka yli kakkosen ilmat ja plop, rengas oli vanteella.
Perheenlisäys kunniaan niin vaimo hakee meille talkkia pyytämättä.
Vastaa Viestiin