Mistä rengastalkkia pk-seudulla?
Valvoja: Moderaattorit
-
Janne
- Pyörä: SE & MXV & EN
- Viesti:
Mistä rengastalkkia pk-seudulla?
Mopoliikkeistä ei talkkia löydy. Muutamassa autorengasliikkeessä olen käynyt, mutta niissäkään ei ole sattunut olemaan.
Mistä pk-seudulla tuota saisi?
Mistä pk-seudulla tuota saisi?
Kysäiseppä sellaisesta paikasta jossa vaihdetaan kuorma-autojen, traktoreiden, metsäkoneiden yms. renkaita. Kun menee oman kipon/pussin kanssa kysymään, niin ei paljoa maksa.
En ole kyllä ihan varma löytyykö kaikista, mutta itse hain tuollaisesta, eikä maksanut mitään. Autojen renkaita vaihtavista liikkeistä ei taida löytyä, koska autojen renkaissa ei sisäkumia käytetä.
En ole kyllä ihan varma löytyykö kaikista, mutta itse hain tuollaisesta, eikä maksanut mitään. Autojen renkaita vaihtavista liikkeistä ei taida löytyä, koska autojen renkaissa ei sisäkumia käytetä.
- Pyörä: Laku
Älkää nyt naurako, mutta olen käyttänyt talkinkorvikkeena vuosikaudet perunajauhoa. Tuntuisi ainakin toimivan oivallisesti, ja löytyy aina emännän tykötarpeista.
Velimiehen moperiin hiljakkoin vaihdettiin kumeja, ja siinä sisäkumi oli tarttunut päälikumiin niin hyvin, ettei varovaisella voimankäytöllä irronnut. perunajauhoja peliin - ei tartu enää.
Velimiehen moperiin hiljakkoin vaihdettiin kumeja, ja siinä sisäkumi oli tarttunut päälikumiin niin hyvin, ettei varovaisella voimankäytöllä irronnut. perunajauhoja peliin - ei tartu enää.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
-
arimatti
- Pyörä: Kawasaki KLX650
Re: Mistä rengastalkkia pk-seudulla?
Miksi hommata talkkia nimikkeellä "rengastalkki" kun on olemassa muitakin vaihtoehtoja. Itse käytin viime viikonlopulla vauvatalkkia kun sitä oli kaapissa. Toimi aivan bueno ja sai hyvät tuoksutkin kaupanpäälle.
Ja täytyy sanoa että talkkia kun laitoin päälygummien reunoihin niin nousipa vanteellekin aivan kuin itsestään. Ei tarvinu laittaa kuin hiukka yli kakkosen ilmat ja plop, rengas oli vanteella.
Perheenlisäys kunniaan niin vaimo hakee meille talkkia pyytämättä.
Ja täytyy sanoa että talkkia kun laitoin päälygummien reunoihin niin nousipa vanteellekin aivan kuin itsestään. Ei tarvinu laittaa kuin hiukka yli kakkosen ilmat ja plop, rengas oli vanteella.
Perheenlisäys kunniaan niin vaimo hakee meille talkkia pyytämättä.