Honda SLR
Valvoja: Moderaattorit
Honda SLR
Tieto mestarit ! Kiitos ! Tämmöseen värkkiin ketjupaketti, mikä kestää ? ja mistä pysyä erossa? Paljon juttua Domin + SLR kaasareista omat kokemukset sormet poissa ilman putsarin reijässä se h, kaasari vaati sitä ali painetta, testi eri suuttimilla nyt 2,00 pää normaali tyh.k.Huh Mikä ero.Moi Olli
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Re: Honda SLR
Varmaan turhaa suositella ulkomaalaisia nettikauppoja.matruusi kirjoitti:Joo varmaan löytys kun etsii. Vanha ukko ja hidas kone . En tiedä tänään on joku virus homma kaikki toimii niin hitaasti???Sori!
http://www.louis.de/ tai
Linkki
Muokkasin linkkiä, pitkä linkki kun venyttää sivun aivan holtittoman kokoiseksi.
Re: Honda SLR
Camoonsuomeapliisniinapujakinvarmaanlöytyynimimteknpistlispistmatruusi kirjoitti:Tieto mestarit ! Kiitos ! Tämmöseen värkkiin ketjupaketti, mikä kestää ? ja mistä pysyä erossa? Paljon juttua Domin + SLR kaasareista omat kokemukset sormet poissa ilman putsarin reijässä se h, kaasari vaati sitä ali painetta, testi eri suuttimilla nyt 2,00 pää normaali tyh.k.Huh Mikä ero.Moi Olli
Jos nyt tehdään niin, että matruusi kirjoitat uudestaan tuon avausviestisi suomen kielellä, en oikeesti tajunnut yhtään mitään tekstistäsi tuon ketjupaketti-osan jälkeen.
Ketjupaketista sen verran, että itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen JT:n rattaisiin ja DID VM -ketjuun, enkä mielelläni muita osta.
JT:n rattaita saa ainakin Stormilta ja Duellin jälleenmyyjiltä. Joskus niitä tulee Louisin paketeissakin, mutta kun niistä ei voi aina olla varma. DID:n ketjuja saa All Rightilta ja niiden jälleenmyyjiltä.
Ketjupaketista sen verran, että itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen JT:n rattaisiin ja DID VM -ketjuun, enkä mielelläni muita osta.
JT:n rattaita saa ainakin Stormilta ja Duellin jälleenmyyjiltä. Joskus niitä tulee Louisin paketeissakin, mutta kun niistä ei voi aina olla varma. DID:n ketjuja saa All Rightilta ja niiden jälleenmyyjiltä.
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
En tunne matruusia mutta minä arvelen että suomi ei ole hänen äidinkielensä. Voin olla väärässäkin, mutta kaikki hänen viestit ovat samaa tyyliä.karmolis kirjoitti:Jos nyt tehdään niin, että matruusi kirjoitat uudestaan tuon avausviestisi suomen kielellä, en oikeesti tajunnut yhtään mitään tekstistäsi tuon ketjupaketti-osan jälkeen.
Tarkennus
Se juttu meni vähän sekaisin tosiaan huonon kielen osaamisen ja muutenkin, kiitos teille jotka vastasi niihin ketju kysymyksiin ! Siinä yritin kertoa jatkossa minkäläisiä kokemuksia on itsellä semmosen SLR n. kaasari värkkäämiseseen. Yritin ensin suurennellä sitä imuaukkoa ilman putsarissa , mutta siihen ei vissiin saisi koske jos on semmonen alipaine kaasari . No reijät umpeen ja isompi suutin ( pakopuoli avara yksi pönttö) nyt eri pyörä on vääntöä. Moi !