ABS 710
HG 195
BC 145
Hauptständer 110
Blinker weiss 35
DWA 205
Viele Grüße
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Johtuu ilmeisesti siitä että tilasin pyörän jo viime syksynä. Jo ennen kuin edes yhtään kuvaa oli näkynyt julkisuudessa. Silloin pyörä luvattiin minulle jo Tammikuussa, mutta todellisuudessa se tuli viime viikolla.shline kirjoitti:Höh...miten sä sen nyt jo oot saanu? Mulle luvattiin vasta viikolle 16. Epäreilua..toisaalta täällä on polviin asti lunta
Millä renkailla se tuli tehtaalta vai oliko tosiaan Karoot alla?Tero K kirjoitti:Johtuu ilmeisesti siitä että tilasin pyörän jo viime syksynä. Jo ennen kuin edes yhtään kuvaa oli näkynyt julkisuudessa. Silloin pyörä luvattiin minulle jo Tammikuussa, mutta todellisuudessa se tuli viime viikolla.shline kirjoitti:Höh...miten sä sen nyt jo oot saanu? Mulle luvattiin vasta viikolle 16. Epäreilua..toisaalta täällä on polviin asti lunta
Kurahousu kirjoitti:Millä renkailla se tuli tehtaalta vai oliko tosiaan Karoot alla?Tero K kirjoitti:Johtuu ilmeisesti siitä että tilasin pyörän jo viime syksynä. Jo ennen kuin edes yhtään kuvaa oli näkynyt julkisuudessa. Silloin pyörä luvattiin minulle jo Tammikuussa, mutta todellisuudessa se tuli viime viikolla.shline kirjoitti: Höh...miten sä sen nyt jo oot saanu? Mulle luvattiin vasta viikolle 16. Epäreilua..toisaalta täällä on polviin asti lunta
Mitenkäs tuo renkaiden nopeusluokka? F800GS taitaa speksien mukaan vaatia V-luokan gummit, mutta eipä taida löytyä rupulikumia, jossa kyseinen luokka täyttyy. Tuskin V-luokan nopeuksia nappuloilla hätyytellään, mutta kyse lienee enemmänkin lainsäädännöstä. Autoissa pitää olla se tarra kojelaudassa, jos renkaiden nopeusluokka ei täyty...Tero K kirjoitti: Ei tullut tehtaalta Karooilla. Siinä oli alla Bridgestonen Battle Wingit. Otin ne samantien pois ja laitoin Karoot alle.
Miksei se voisi olla, eikös normikoko tuossa ole vain pykälän leveämpi, 150?Timo Kalkkila kirjoitti:Tosin jos takarengas voisi olla 140-leveä, niin se lisäisi valinnanvaraa.
Jooh, Superissa oli sellainen tarra jo uutena. Ei sillä että uskoisin sen ketään kiinnostavan...Tarran mahdollistamat poikkeamat pätevät pyöriinkin.