Motoristi survival
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Mä ilmoittauduin oitis.
Olen ollut siellä kerran ja oli hyvä kurssi.
Toinen kerta antaa varmaan myös paljon. ja kun on uusi pyöräkin niin sillä on hyvä harjoitella käsittelyä uudestaan. ( edellisellä kurssilla mulla oli BMW R1150 R, ja siitäkin sai jalkatapit maahan kahdeksikkoajossa helposti)
Kiitos Tomi vinkistä. Mä luulin, että ne on lopppuunmyytyjä jo MP-messujen aikaan. Noilla muillakin kursseilla näyttää olevan tilaa ( paitsi ekalla ). Mikäs nyt kun ei kurssit mene kaupaksi, onko hinta liian kova?
Pekka

Olen ollut siellä kerran ja oli hyvä kurssi.
Toinen kerta antaa varmaan myös paljon. ja kun on uusi pyöräkin niin sillä on hyvä harjoitella käsittelyä uudestaan. ( edellisellä kurssilla mulla oli BMW R1150 R, ja siitäkin sai jalkatapit maahan kahdeksikkoajossa helposti)
Kiitos Tomi vinkistä. Mä luulin, että ne on lopppuunmyytyjä jo MP-messujen aikaan. Noilla muillakin kursseilla näyttää olevan tilaa ( paitsi ekalla ). Mikäs nyt kun ei kurssit mene kaupaksi, onko hinta liian kova?
Pekka
Muistelen jo aiemmin koettaneeni vastata tähän threadiin, mutta mitä lie sille käynyt...
Toivottavasti tuo ei nyt peruunnu, sillä vakavasti harkitsen juuri tuohon kesäkuiseen osallistumista, mutta pitäisi saada tuon kesän alun aikatauluja ensin selville. Hiukan kyllä mietityttää pitkähkö siirtymä melkeimpä ajokauden avajaiseksi.
Pariin tuollaiseen koulutukseen olen osallistunut, aina kun on ollut uusi pyörä ajossa. Kovasti hyödyllisenä olen noita pitänyt, eikä varmaankaan tekisi pahaa nytkään osallistua.
Toivottavasti tuo ei nyt peruunnu, sillä vakavasti harkitsen juuri tuohon kesäkuiseen osallistumista, mutta pitäisi saada tuon kesän alun aikatauluja ensin selville. Hiukan kyllä mietityttää pitkähkö siirtymä melkeimpä ajokauden avajaiseksi.
Pariin tuollaiseen koulutukseen olen osallistunut, aina kun on ollut uusi pyörä ajossa. Kovasti hyödyllisenä olen noita pitänyt, eikä varmaankaan tekisi pahaa nytkään osallistua.
Häh. Alkaako sulla ajokausi vasta kesäkuussa???TV kirjoitti: Hiukan kyllä mietityttää pitkähkö siirtymä melkeimpä ajokauden avajaiseksi.
No mieti nyt vähän. Hyviä ajokelejä on jo nyt huhtikuussa, ainakin pääteillä, isoilla hiekkateilla ja kohta myös pienillä hiekkateillä. Täytyy vaan ottaa huomioon metsävarjonen jäät jne.
Mä ajoin tän kevään ekan reissun tänään , 230 km, vanhoilla sileillä endurorenkailla. Ja hauskaa oli.
Pekka
... aika olisi sattunut, mutta eipäs sitten pääsekkään, kun pyörä sanoi yhteistyösopimuksen irti.
Regu lie kärähtänyt ja samantapaista oiretta sitten siinä, kun yhdessä toisessa ketjussa mainittu, eli akun kuumeneminen. Lisänä sitten liittimet, polttimot ym tykänneet kyttyrää. Saas nähdä mitä kaikkea...