Keskiviikkona 30.7 Pönttövuorella 690 kontka Kuopiosta muistaakseni->mitenkähän se viteokuva onnistu? Torstaina 31pv Hattuvaaran Taistelijan talolla adventure geesus, varotteli nyrkin kokosesta murskeesta,ilmeisesti tietyöpätkä. Palattiin suunitelman mukasesti Ilomantsiin ja sieltä Pielisen rantaa ylös. Paikalle oli myös ilmestyny vanhempi puna/musta gessu.Ja tänään Pudasjärvellä huoltiksella kahvitteli musta afrikkalainen.
Nii oltiin kaks päällä liikenteessä mustalla gs12:lla kaikki laukut pakattuna...mitä lie kähertimiä ja pakkelointi vehkeitä täynnä...
Olitteko forumilaisia, jotka ampaisitte kahdella domilla perääni vähän ennen nurmesta lieksan tiellä joskus puoli yhdeksän aikaan?
Tuli vasta kämpän pihalla mieleen että olisinhan tuota voinut jäädä rupattelemaankin, mutta taisi olla jo sormet ja nuppi sen verran jäässä että oli vain sauna mielessä
Olipas mukava käydä pitkästä aikaa ajamassa kunnon sorapätkiä.. 160km tuli mittariin
---enskan se olla pitää---
Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
Mahdollisia foorumilaisia bongattu 1.8 perjantaina koskenkylän vanhankylän ABC/st1 (rakennustyömaa vieressä)Kuskeilla oli Suzuki v-strom,KTM 990 Adv ja yksi herroista ajeli muistaakseni Kawan Ninjalla.Tunnistaako kukaan itsensä
Joku tallusteli tänään pientä karhunkierrosta Kuusamossa oranssinen KTM-sadeviitta päällään... Meinasin lohkaista jotain, mutta sade lakkasi enkä enää tunnistanut viitan kantajaa.
Olitko (jos nyt oikeen muistan) perjantaina 1. 8 noin kello 17 aikoihin Nortamonkadun ja Moision-
kadun risteyksessä? Tuntomerkit kyllä sopisivat. Olin se joka meni ensinmainittua pitkin etelään
päin ja kattelin että mikäs pyörä siinä onkaan...
Olitko (jos nyt oikeen muistan) perjantaina 1. 8 noin kello 17 aikoihin Nortamonkadun ja Moision-
kadun risteyksessä? Tuntomerkit kyllä sopisivat. Olin se joka meni ensinmainittua pitkin etelään
päin ja kattelin että mikäs pyörä siinä onkaan...
Olin juu. Oikein tunnistin pyöräsi. Mietin vaan oliko jo uusi omistaja, mutta ei näköjään.
Liekö ollut foorumilaisia, jotka tulivat tiistaina 12.8. vastaan kolmen enduron voimin (2+1 parvessa ; ) Nurmijärvi-Lieksa tiellä - ajaen Lieksaa kohti. Itse oli ajamassa rajaa pitkin kohti pohjoista DR 650:llä.
kapsu kirjoitti:Liekö ollut foorumilaisia, jotka tulivat tiistaina 12.8. vastaan kolmen enduron voimin (2+1 parvessa ; ) Nurmijärvi-Lieksa tiellä - ajaen Lieksaa kohti. Itse oli ajamassa rajaa pitkin kohti pohjoista DR 650:llä.
kapsu
jos (2) oli at ja ta ja at:ssa suomenlippu liehu ni sit oltiin me.(kari.k ja villek) ainakin lieksassa oltiin tiistaina.en kyl enää muista mitä tietä sinne tultiin.
Olikos joku foorumilainen tänään n klo 1 aikaan yöllä honda transalp kurapyörällä ajelemassa tampereella hämeenkadulla itse tulin super tenerellä perässä tulit kerran vastan myös lähellä metsoa (kirjasto)
En tiedä onko ihan siitä kiinni, että silmä kiinnittää nyt huomiota oikeisiin asioihin, mutta tässä nelostietä edestakaisin jkl - hvk, pe ja la molempiin suuntiin tullut vastaan ktm 990 adventure. Perjantaina taisi olla S malli ja lauantaina sateessa vastaan oranssi adventure. Liekkö foorumilaisia?
Saa nähdä kerkiääkö vielä itsekin uuden pyörän selkään täksi syksyksi vai meneekö keväälle..