Ketkä ajaa vielä??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

Pieneltä aaton ajelulta palasin just. Hyvin oli soratiet sulanut eilisessä sateessa, mutta pimeetä on.

Hyvää Uutta Vuotta!

Happi
tand
Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200

Ken vielä ajaa

Viesti Kirjoittaja tand »

:D Kuka vielä ajaa vai pitäisikö sanoa kuka jo ajaa.
Tänään tuli tän vuoden ensimmäiset 70 km ajettua.
Soralla on välillä vähän jäätä mutta muuten sulaa.
Että hyvää uutta vuotta vaan kaikille
T-and
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

Vuoden eka lenkki ajettu.Lyhyeksi jäi ,sumua, tihkua, hauskat tiet vielä jään peittämät.
tapolo

Kausi aloitettu taas

Viesti Kirjoittaja tapolo »

Eilen oli ihan haikea fiilis, kun piti vuoden moottoripyöräkausi lopettaa, mutta onneksi sain sitten heti taas tänään kauden alkuun.

Olipa muutenkin ihan loistava väliviikko, tapaninpäivän ajelusta uudenvuoden päivään joka päivä ajelemassa, paitsi perjantaina joka oli lepopäivä. Polarin sykemittarin mukaan energiaa kului huikeat pikkasen yli 10 000 kcal (vastannee 1.4 kg rasvaa).

Nyt onkin hyvä taas mennä töihin lepäämään.

:-)
karmolis
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja karmolis »

7,5km ajettu taajama-ajoa akkulaturia hakiessa. Olin perhana jättänyt autosta sisävalon palamaan joululomaksi ja arvatenkin se oli sit tyhjä. Laturia lähdin tallilta polkupyörällä hakemaan (siis 7,5km päästä) ja matkalla tuli mieleen että minähän en takasin polje. Mopo tulille ja menoks.
Jarmo
Pyörä: Puimuri

Re: Kausi aloitettu taas

Viesti Kirjoittaja Jarmo »

tapolo kirjoitti:Eilen oli ihan haikea fiilis, kun piti vuoden moottoripyöräkausi lopettaa, mutta onneksi sain sitten heti taas tänään kauden alkuun.
Sehän jäi kauden 2007 aloitus minulla lyhyeksi silloin eilen kun tuli niitä tekniikka murheita Itävallan-ihmeeseen, mutta nyt on osat tallilla, pistän pyörän huomenna nippuun ja lauantaina taas maastoon :D niin ja Hox! tässä ei sitten ole säävarausta.
-Jarmo
DR Markku
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Vasta kaksi ajopäivää tälle kaudelle, innokkaimmilla on jo n. 33% enemmän. :mrgreen:
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

DR Markku kirjoitti:Vasta kaksi ajopäivää tälle kaudelle, innokkaimmilla on jo n. 33% enemmän. :mrgreen:
Te olette hoitaneet homman hyvin. Minä olen viimeksi ajanut itsenäisyyspäivänä bemulla kesärenkailla, piikkiratas-jammulla en ole ajanut kahteen kuukauteen. Jammun selässä olen kyllä istunut ja pärisytellyt, peilitkin on pitänyt sen jälkeen pyyhkiä :lol: :lol:
Tomi
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Juuh, eipä ole ollu täällä ongelmia ajokelien suhteen, työt ja kuskin ajokunto oikeesti enempi rajottanu. Lunta ja jäätä piisaa. Nastoilla kuirvailtu jo pitkään. :D Kotka kaipais kyllähi paremman ajovalon, ku tuo lyhyt päiväki on sellasta hämärän nuhjua ja kolmen jälkeen on säkkipimmeetä...
MTRO
Pyörä: 950SE, 525 EXC, 150TPI

Viesti Kirjoittaja MTRO »

Talviloma ja ajokausi tälle vuodelle avattu! Kesärenkailla pitää kyllä asfaltilla pysytellä melkein.
JSL
Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003

Viesti Kirjoittaja JSL »

Eilen tuli mopokausi avattua. Tänään oli aamulla sangen mukava keli ajella töihin :) Huomenna pitää alottaa vuorostaan polkupyöräilykausi 8)
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Tase kirjoitti: Te olette hoitaneet homman hyvin. Minä olen viimeksi ajanut itsenäisyyspäivänä bemulla kesärenkailla, piikkiratas-jammulla en ole ajanut kahteen kuukauteen. Jammun selässä olen kyllä istunut ja pärisytellyt, peilitkin on pitänyt sen jälkeen pyyhkiä :lol: :lol:
Uutta lunta tulee ja just kävin vähän surauttelemassa piikkirenkailla :lol:
Tase: laitahan Jammu tulille :!:
Kura lentää...
FinMoto

Viesti Kirjoittaja FinMoto »

valinnanvaikeutta ajellakko vai mennä hiihtään :lol:
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

tertsu kirjoitti: Uutta lunta tulee ja just kävin vähän surauttelemassa piikkirenkailla :lol:
Tase: laitahan Jammu tulille :!:
Kyllä minä vielä laitan. Tulisi vaan lunta ja jäätä sen verran että nastat ei tylsyisi :lol: :lol:
kymppivalve
Pyörä: fillari

Viesti Kirjoittaja kymppivalve »

Minäkin olen höylännyt 150m katua eestaas ainaskin tuhatkertaa. On tosiaan niin vähän lunta ettei viitsi lähteä ajamaan edes sangille.
adventure muka painava?
Vastaa Viestiin