Kuka vielä ajaa vai pitäisikö sanoa kuka jo ajaa.
Tänään tuli tän vuoden ensimmäiset 70 km ajettua.
Soralla on välillä vähän jäätä mutta muuten sulaa.
Että hyvää uutta vuotta vaan kaikille
Eilen oli ihan haikea fiilis, kun piti vuoden moottoripyöräkausi lopettaa, mutta onneksi sain sitten heti taas tänään kauden alkuun.
Olipa muutenkin ihan loistava väliviikko, tapaninpäivän ajelusta uudenvuoden päivään joka päivä ajelemassa, paitsi perjantaina joka oli lepopäivä. Polarin sykemittarin mukaan energiaa kului huikeat pikkasen yli 10 000 kcal (vastannee 1.4 kg rasvaa).
7,5km ajettu taajama-ajoa akkulaturia hakiessa. Olin perhana jättänyt autosta sisävalon palamaan joululomaksi ja arvatenkin se oli sit tyhjä. Laturia lähdin tallilta polkupyörällä hakemaan (siis 7,5km päästä) ja matkalla tuli mieleen että minähän en takasin polje. Mopo tulille ja menoks.
tapolo kirjoitti:Eilen oli ihan haikea fiilis, kun piti vuoden moottoripyöräkausi lopettaa, mutta onneksi sain sitten heti taas tänään kauden alkuun.
Sehän jäi kauden 2007 aloitus minulla lyhyeksi silloin eilen kun tuli niitä tekniikka murheita Itävallan-ihmeeseen, mutta nyt on osat tallilla, pistän pyörän huomenna nippuun ja lauantaina taas maastoon niin ja Hox! tässä ei sitten ole säävarausta.
DR Markku kirjoitti:Vasta kaksi ajopäivää tälle kaudelle, innokkaimmilla on jo n. 33% enemmän.
Te olette hoitaneet homman hyvin. Minä olen viimeksi ajanut itsenäisyyspäivänä bemulla kesärenkailla, piikkiratas-jammulla en ole ajanut kahteen kuukauteen. Jammun selässä olen kyllä istunut ja pärisytellyt, peilitkin on pitänyt sen jälkeen pyyhkiä
Juuh, eipä ole ollu täällä ongelmia ajokelien suhteen, työt ja kuskin ajokunto oikeesti enempi rajottanu. Lunta ja jäätä piisaa. Nastoilla kuirvailtu jo pitkään. Kotka kaipais kyllähi paremman ajovalon, ku tuo lyhyt päiväki on sellasta hämärän nuhjua ja kolmen jälkeen on säkkipimmeetä...
Tase kirjoitti:
Te olette hoitaneet homman hyvin. Minä olen viimeksi ajanut itsenäisyyspäivänä bemulla kesärenkailla, piikkiratas-jammulla en ole ajanut kahteen kuukauteen. Jammun selässä olen kyllä istunut ja pärisytellyt, peilitkin on pitänyt sen jälkeen pyyhkiä
Uutta lunta tulee ja just kävin vähän surauttelemassa piikkirenkailla
Tase: laitahan Jammu tulille