Kotikatsomo: Rakkauden nälkä

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

James Bond

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

007 Rakastettuni,minkämerkkinen pyörä,oikein räjähtävällä sivuvaunulla varustettu ahdisteli James Bondia ja majuri Amiya Amarisovaa,heidän romanttisella rantaajelullaan sukeltavalla Lotus Espritillä?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Ei ole tullu sillä silmällä kateltua, mutta eiköpäs se joku Suska liene. Sen verran komeat on katteet siinä että ei ole kovin helppo paljastaa.

Tuossa Musta Sade-elokuvassa on kyllä myöskin kamalan kamalia ääniä niissä pyörissä ja hillittömästi vaihteita. Eihän se Katana ollu se pyörä siinä alun takaa-ajo kohtauksessa?

Komeaa matkaenduro ajelua on nähtävissä elokuvassa Romeo must die. Bemarilla ja Triumpilla siinä ajetaan ja olikos vielä mimmejä puikoisa?
gixxerman

ja lisää

Elokuva Torque,mikä oli pääsankarin pyörä siinä ainakin alkujutuissa ? Ja pääsankarihan oli tietysti Martin Henderson.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
karmolis
Pyörä: Vespa

Re: ja lisää

Viesti Kirjoittaja karmolis »

gixxerman kirjoitti:Elokuva Torque,mikä oli pääsankarin pyörä siinä ainakin alkujutuissa ? Ja pääsankarihan oli tietysti Martin Henderson.
Ihan lonkalta muistaisin että sillä oli Mille? Ja se helkkarin helikopterimoottorivehjekin jossain vaiheessa. Millennium Technologies jotain...
gixxerman

kyllä

mille se oli ja siinä lopussa se Y2K,helikopterin suihkuturbiinilla varustettu moottoripyörä
gixxerman

niin

Ja se Bondia ahdistellut mp oli tietysti kawan z1900
Vastaa Viestiin