Leirikengät pieneen tilaan

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

jaa
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata

Re: Leirikengät pieneen tilaan

Viesti Kirjoittaja jaa »

Feelmaxeilla olen jo useamman reissun tehnyt. Ostin 3-4 vuotta sitten. Yksi Manner-Euroopan reissu ja sitten useampia lähimaisemiin suuntautuneita, kuten esim. kesäisin kaikki työreissut pääkallopaikalle. Hyvin on pohjat kestäneet, ovat vilakat kuumille keleille ja jos nyt sattuvat kastumaan niin kuivuvat nopsaan. Kylmille keleille sitten olen pitänyt ajokenkiä vaan jalassa, on sitten kyseessä ollut rymyreissu (crossisaappaat) tai joku "sivistyneempi" reissu.
Josasu
Pyörä: BMW F650GS DAKAR

Viesti Kirjoittaja Josasu »

Reinot on mukavimmat jalkaan ajojen jälkeen :)
BMW F650GS DAKAR 2005
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

[quote="jaa"]Feelmaxeilla olen jo useamman reissun tehnyt. Ostin 3-4 vuotta sitten. Yksi Manner-Euroopan reissu ja sitten useampia lähimaisemiin suuntautuneita, kuten esim. kesäisin kaikki työreissut pääkallopaikalle. Hyvin on pohjat kestäneet, ovat vilakat kuumille keleille ja jos nyt sattuvat kastumaan niin kuivuvat nopsaan. Kylmille keleille sitten olen pitänyt ajokenkiä vaan jalassa, on sitten kyseessä ollut rymyreissu (crossisaappaat) tai joku "sivistyneempi" reissu.[/quote]

Feelmaxit tuli hankittua. monia paljasjalka lenkkareita ja avantokenkiä tuli syynättyä ja hypisteltyä mut kyllä nää Feelmaxit oli ei ehkä huokeimmat mutta ominaisuuksiltaan vakuuttavimmat. Feelmaxpari näyttäis vievän likistettynä noin yhden normilenkkarin tilan. Ainakaan vielä ei ostokrapulaa havaittavissa. Saa nähdä kuinka asia on ens viikonlopun jälkeen , kun pääsevät neitsytmatkalle.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
kuuraparta
Pyörä: KTM

Viesti Kirjoittaja kuuraparta »

Täältä ääni Feelmaxeille, monta kesää on menty. Ainoa mikä on pieni miinus noissa mun malleissa, on se että kastuvat melko herkästi kun seisoskelee mättäillä... mutta eipä se kesäkeleillä paljon haittaa.
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Tuli poikettua viime maanantaina turun Kauppakeskus Skanssin Partioaitassa. Siellä oli näitä leirikenkiä 50 % alennuksessa. Hieman otti pattiin , kriisipullon avaaminen oli hyvin lähellä pari rumaa sanaakin pääsi.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
harma12
Pyörä: GSXR 750
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harma12 »

Kenkien osalta suosittelen tarkistamaan ainakin kenkäkaupat.fi. Välillä löytänyt ihan näppäriä tarjouksia.
PantseK
Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC

Viesti Kirjoittaja PantseK »

Ääni näille: http://www.kenkaevita.fi/thumb-41195/IM ... ?width=450
Menee pieneen tilaan ja todella hyvät kävellä pidempiäkin matkoja. Ei ihan mettäreissulle, mutta euroopan turneella tosi hyvät kun sukan kanssa menee ihan baarikengästä ja ilman sukkaa sandaaleista.
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

PantseK kirjoitti:Ääni näille: http://www.kenkaevita.fi/thumb-41195/IM ... ?width=450
Menee pieneen tilaan ja todella hyvät kävellä pidempiäkin matkoja. Ei ihan mettäreissulle, mutta euroopan turneella tosi hyvät kun sukan kanssa menee ihan baarikengästä ja ilman sukkaa sandaaleista.
Missä noita voisi kokeilla ja ostaa?
Verkkokaupasta on hankala ostaa kenkiä, kun koot ovat mitä sattuu.
Siis tuollaisia, linkki

Pekka
:shock: :shock: :shock:
PantseK
Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC

Viesti Kirjoittaja PantseK »

Koo kengästä olen kaksi paria noita ostanut. Toki Riekeriä myy muutkin kenkäkaupat. Tähän aikaan vuodesta voi tosin olla vaikea löytää tuon mallisia kenkiä. Koot ovat suoraan sen mitä jalkakin. Lesti suht leveä suomalaiselle lättäjalalle
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

Yhdellä tutulla oli crocsit taikka jäljitelmät remmillä pyörässä kiinni. Siinä oli minusta oivallus, halvat kengät jotka voivat huoletta kastua ja joilla kumminkin on ihan kohtuullista kävellä.
SamiV
Pyörä: AT

Viesti Kirjoittaja SamiV »

Tase kirjoitti:Yhdellä tutulla oli crocsit taikka jäljitelmät remmillä pyörässä kiinni. Siinä oli minusta oivallus, halvat kengät jotka voivat huoletta kastua ja joilla kumminkin on ihan kohtuullista kävellä.
Joo kokeiltu on on ja helvetin huono idea. Mistäkö tiedän. No siitä kun se crosi sieltä jossain välissä jonnekin arolle tippuu niin yhdellä kengällä on aika epämukavaa talsia. Nykyään laitan kaikki tavarat joita kuvittelen jossakin vaiheessa tarvitsena säkkien/laukkujen sisäpuolelle.
Hanski T
Pyörä: Ducati MTS V4S ja Streetfighter S

Viesti Kirjoittaja Hanski T »

Feelmaxeja olen kokeillut mutta ei käy mun jaloille. Kuin muovipussit olis vetäny jalkaan. Löysin sitten hieman lenkkarin oloiset kengät joissa päällipuoli on ohutta materiaalia (pohjakin ohuempi kuin lenkkareissa). Vievät vähän tilaa irtohihnalla niputettuna ja noilla käy vaikka lenkillä. Merkkiä en tähän hätään muista. Tarkistaisin ainakin intersportin ja partioaitan valikoimat.
SF 1098S
MTS V4S
mstmpkulj
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja mstmpkulj »

Pekkavee: noissa Riekereissä koot pitävät hyvin paikkansa; mulla on suomalaisen leveä kanttura ja käytössä on kahdet kesäiset nahka-Riekerit, kokoa 43 joka vastaa kotimaisia 43:sia.
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

mstmpkulj kirjoitti:Pekkavee: noissa Riekereissä koot pitävät hyvin paikkansa; mulla on suomalaisen leveä kanttura ja käytössä on kahdet kesäiset nahka-Riekerit, kokoa 43 joka vastaa kotimaisia 43:sia.
Kiitos tiedosta.
skuikka
Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Feelmaxit on parantuneet mutta en olisi pahastunut vaikka olisivat parantuneet enemmän. 400km aika tarkkaan juostu Feelmax Osmilla ja eilen meni puhki. Ei kulunut vaan repesi kuvion pohjasta.
Vastaa Viestiin