Leirikengät pieneen tilaan
Valvoja: Moderaattorit
-
jaa
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Re: Leirikengät pieneen tilaan
Feelmaxeilla olen jo useamman reissun tehnyt. Ostin 3-4 vuotta sitten. Yksi Manner-Euroopan reissu ja sitten useampia lähimaisemiin suuntautuneita, kuten esim. kesäisin kaikki työreissut pääkallopaikalle. Hyvin on pohjat kestäneet, ovat vilakat kuumille keleille ja jos nyt sattuvat kastumaan niin kuivuvat nopsaan. Kylmille keleille sitten olen pitänyt ajokenkiä vaan jalassa, on sitten kyseessä ollut rymyreissu (crossisaappaat) tai joku "sivistyneempi" reissu.
- Josasu
- Pyörä: BMW F650GS DAKAR
Reinot on mukavimmat jalkaan ajojen jälkeen 
BMW F650GS DAKAR 2005
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
[quote="jaa"]Feelmaxeilla olen jo useamman reissun tehnyt. Ostin 3-4 vuotta sitten. Yksi Manner-Euroopan reissu ja sitten useampia lähimaisemiin suuntautuneita, kuten esim. kesäisin kaikki työreissut pääkallopaikalle. Hyvin on pohjat kestäneet, ovat vilakat kuumille keleille ja jos nyt sattuvat kastumaan niin kuivuvat nopsaan. Kylmille keleille sitten olen pitänyt ajokenkiä vaan jalassa, on sitten kyseessä ollut rymyreissu (crossisaappaat) tai joku "sivistyneempi" reissu.[/quote]
Feelmaxit tuli hankittua. monia paljasjalka lenkkareita ja avantokenkiä tuli syynättyä ja hypisteltyä mut kyllä nää Feelmaxit oli ei ehkä huokeimmat mutta ominaisuuksiltaan vakuuttavimmat. Feelmaxpari näyttäis vievän likistettynä noin yhden normilenkkarin tilan. Ainakaan vielä ei ostokrapulaa havaittavissa. Saa nähdä kuinka asia on ens viikonlopun jälkeen , kun pääsevät neitsytmatkalle.
Feelmaxit tuli hankittua. monia paljasjalka lenkkareita ja avantokenkiä tuli syynättyä ja hypisteltyä mut kyllä nää Feelmaxit oli ei ehkä huokeimmat mutta ominaisuuksiltaan vakuuttavimmat. Feelmaxpari näyttäis vievän likistettynä noin yhden normilenkkarin tilan. Ainakaan vielä ei ostokrapulaa havaittavissa. Saa nähdä kuinka asia on ens viikonlopun jälkeen , kun pääsevät neitsytmatkalle.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
-
kuuraparta
- Pyörä: KTM
Täältä ääni Feelmaxeille, monta kesää on menty. Ainoa mikä on pieni miinus noissa mun malleissa, on se että kastuvat melko herkästi kun seisoskelee mättäillä... mutta eipä se kesäkeleillä paljon haittaa.
Tuli poikettua viime maanantaina turun Kauppakeskus Skanssin Partioaitassa. Siellä oli näitä leirikenkiä 50 % alennuksessa. Hieman otti pattiin , kriisipullon avaaminen oli hyvin lähellä pari rumaa sanaakin pääsi.
Any bike can be taken off road. The question is:
Kenkien osalta suosittelen tarkistamaan ainakin kenkäkaupat.fi. Välillä löytänyt ihan näppäriä tarjouksia.
- PantseK
- Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC
Ääni näille: http://www.kenkaevita.fi/thumb-41195/IM ... ?width=450
Menee pieneen tilaan ja todella hyvät kävellä pidempiäkin matkoja. Ei ihan mettäreissulle, mutta euroopan turneella tosi hyvät kun sukan kanssa menee ihan baarikengästä ja ilman sukkaa sandaaleista.
Menee pieneen tilaan ja todella hyvät kävellä pidempiäkin matkoja. Ei ihan mettäreissulle, mutta euroopan turneella tosi hyvät kun sukan kanssa menee ihan baarikengästä ja ilman sukkaa sandaaleista.
Missä noita voisi kokeilla ja ostaa?PantseK kirjoitti:Ääni näille: http://www.kenkaevita.fi/thumb-41195/IM ... ?width=450
Verkkokaupasta on hankala ostaa kenkiä, kun koot ovat mitä sattuu.
Siis tuollaisia, linkki
Pekka
- PantseK
- Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC
Koo kengästä olen kaksi paria noita ostanut. Toki Riekeriä myy muutkin kenkäkaupat. Tähän aikaan vuodesta voi tosin olla vaikea löytää tuon mallisia kenkiä. Koot ovat suoraan sen mitä jalkakin. Lesti suht leveä suomalaiselle lättäjalalle
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Yhdellä tutulla oli crocsit taikka jäljitelmät remmillä pyörässä kiinni. Siinä oli minusta oivallus, halvat kengät jotka voivat huoletta kastua ja joilla kumminkin on ihan kohtuullista kävellä.
Joo kokeiltu on on ja helvetin huono idea. Mistäkö tiedän. No siitä kun se crosi sieltä jossain välissä jonnekin arolle tippuu niin yhdellä kengällä on aika epämukavaa talsia. Nykyään laitan kaikki tavarat joita kuvittelen jossakin vaiheessa tarvitsena säkkien/laukkujen sisäpuolelle.Tase kirjoitti:Yhdellä tutulla oli crocsit taikka jäljitelmät remmillä pyörässä kiinni. Siinä oli minusta oivallus, halvat kengät jotka voivat huoletta kastua ja joilla kumminkin on ihan kohtuullista kävellä.
Feelmaxeja olen kokeillut mutta ei käy mun jaloille. Kuin muovipussit olis vetäny jalkaan. Löysin sitten hieman lenkkarin oloiset kengät joissa päällipuoli on ohutta materiaalia (pohjakin ohuempi kuin lenkkareissa). Vievät vähän tilaa irtohihnalla niputettuna ja noilla käy vaikka lenkillä. Merkkiä en tähän hätään muista. Tarkistaisin ainakin intersportin ja partioaitan valikoimat.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Pekkavee: noissa Riekereissä koot pitävät hyvin paikkansa; mulla on suomalaisen leveä kanttura ja käytössä on kahdet kesäiset nahka-Riekerit, kokoa 43 joka vastaa kotimaisia 43:sia.
Kiitos tiedosta.mstmpkulj kirjoitti:Pekkavee: noissa Riekereissä koot pitävät hyvin paikkansa; mulla on suomalaisen leveä kanttura ja käytössä on kahdet kesäiset nahka-Riekerit, kokoa 43 joka vastaa kotimaisia 43:sia.
-
skuikka
- Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta
Feelmaxit on parantuneet mutta en olisi pahastunut vaikka olisivat parantuneet enemmän. 400km aika tarkkaan juostu Feelmax Osmilla ja eilen meni puhki. Ei kulunut vaan repesi kuvion pohjasta.