Odottelu päättyy.soransiirtotapahtuma saa jatkoa..
Elikkäs toi okun-erän maja on sit varattu tukikohdaks,jossa sisämajotukseen n.30-40 henk.mut siitä keväämmällä tarkemmin ko tilat on tutkittu....
Paikka käyty tutkii ja ok. Sisämajottujia otetaan nyt 30 ja katsotaan paikanpäällä sit miten paljo vielä ahetaan torppaan.. Jokainen hoitaa sit makuualustat itselleen.. Hintakin on tiedossa ja uutisoidaan siitä tarkemmin tuonnenpana..
Seurailkaa tilannetta..
P.S Ilmotelkaa jos jonkun nimim. puuttuu listoilta.
P.S.S Sisätilaa pukkaa peruutusten takia..
Tossa kartta tietoo paikasta....
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 43&lang=fi
Sisämajotukseen:
1.Ramirin
2.Jor
3.Ohagar
4.Ahti
5.pejosa
6.Tertsu
7.AMJ
8.Timo Kalkkila
9.mtk71
10.Maikki_S
11.Ankara
12.Mika70
13.Neku
14.paskli
15.OLL1
16.Esaam
17.Jussi_S
18.esapirinen
19.aka
20.Tee_vee
21.HEXA
22.TK
23.jarikettu
24.jarip
25.janne.k
26.antti kivinen
27.lturune
28.AriK
29.Pänhäm
Telttamajotus:
1.Kode10
2.JanneH
3.AM
4.Roiske
5.Customi
6.PantseK
7.Creative
8.LateK
9.Aatos
10.TimoVaari
11.Juha
12.hmrman
13.j.s.h
14.RD03Jarkko