KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

kode10
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 7:09 pm

KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja kode10 »

Moroo..

Odottelu päättyy.soransiirtotapahtuma saa jatkoa..
Elikkäs toi okun-erän maja on sit varattu tukikohdaks,jossa sisämajotukseen n.30-40 henk.mut siitä keväämmällä tarkemmin ko tilat on tutkittu.... 8) Hintataso pysynee samoissa ko edelliset vuodet.. Telttailijoille myös hyvät maastot..
Paikka käyty tutkii ja ok. Sisämajottujia otetaan nyt 30 ja katsotaan paikanpäällä sit miten paljo vielä ahetaan torppaan.. Jokainen hoitaa sit makuualustat itselleen.. Hintakin on tiedossa ja uutisoidaan siitä tarkemmin tuonnenpana..
Seurailkaa tilannetta..

P.S Ilmotelkaa jos jonkun nimim. puuttuu listoilta.
P.S.S Sisätilaa pukkaa peruutusten takia..


Tossa kartta tietoo paikasta....
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 43&lang=fi


Sisämajotukseen:

1.Ramirin
2.Jor
3.Ohagar
4.Ahti
5.pejosa
6.Tertsu
7.AMJ
8.Timo Kalkkila
9.mtk71
10.Maikki_S
11.Ankara
12.Mika70
13.Neku
14.paskli
15.OLL1
16.Esaam
17.Jussi_S
18.esapirinen
19.aka
20.Tee_vee
21.HEXA
22.TK
23.jarikettu
24.jarip
25.janne.k
26.antti kivinen
27.lturune
28.AriK
29.Pänhäm


Telttamajotus:

1.Kode10
2.JanneH
3.AM
4.Roiske
5.Customi
6.PantseK
7.Creative
8.LateK
9.Aatos
10.TimoVaari
11.Juha
12.hmrman
13.j.s.h
14.RD03Jarkko
Viimeksi muokannut kode10, Ma Elo 01, 2011 4:23 pm. Yhteensä muokattu 23 kertaa.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Hienoa,

Tosta on helppo piirtää reitit Panjan korpeen. Ja muuten löytyy myös suota ja Horsmaa...... :mrgreen: :mrgreen:

Ahti ja Adve.
Avatar
AM
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 5:45 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Kurikka

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja AM »

Tulossa teltan kanssa.
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Avatar
MViktor
Viestit: 307
Liittynyt: To Elo 28, 2008 4:39 pm
Pyörä: R 850 GS
Paikkakunta: Heinävesj

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja MViktor »

Pääsee vasta lauantai-iltapäivällä pelipaikoille, vaikka lähellä onkin, eli la-su välille sisäpaikka, jos se mahdollista on.

Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Laitoin YV:llä ilmoittautumisen, lisää listaan kun kerkiät.
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Vähänkö siistiä päästä uusiin maisemiin. :)
kode10
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 7:09 pm

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja kode10 »

Hinku. kirjoitti:Vähänkö siistiä päästä uusiin maisemiin. :)
..Eikös juu.. :-)
Avatar
kirppu
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 10:32 am
Pyörä: NN.
Paikkakunta: Kempele

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja kirppu »

kode10 kirjoitti:
Hinku. kirjoitti:Vähänkö siistiä päästä uusiin maisemiin. :)
..Eikös juu.. :-)

Mahtavaa Kosti! Pakko kait se on nyt viimeistään alkaa metästää itelle jokin 2-rattainen :lol:
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

YV:llä heitetty. Elokuussa Okuun. Hyvä Kosti.
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
Avatar
Jussi_S
Viestit: 776
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Mukana ollaan! Ja sisämajoitukseen mieluusti.
AT -95
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja creative »

Ainakin päiväkäviänä..Mutta sanotaan että teltta majoitus, kun ei ole varmaa..
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
esapirinen
Viestit: 6
Liittynyt: La Tammi 06, 2007 1:48 pm
Paikkakunta: Vilppula

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja esapirinen »

Jippii!! Odotettu ja mukaan jos mahtuu sisämajotukseen niin sinne jos ei tiin teltta tai riippumatto on mukana.
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja aka »

Sisälle minut olisi hyvä saada.
-aka
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Jokohan tänä vuonna onnistuisi ko. koitos osaltani... Tuvassa voisin torkkua.
Avatar
Å
Viestit: 1849
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Å »

Sisälle oisin tunkemassa.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Vastaa Viestiin