Lähettäskö siitä että tämän viikon perjantaina klo.18,00 Ruskeasannan Shellillä, ja ensi viikosta alkaen keskiviikko klo. 18,00 sama paikka? Tulee ken pääsee.
Internet on nykypäivän raamattu, keskustelupalstoilta löydät aina haluamasi vastauksen...
Mennään mennään, tätä mä just tarkotin, sovitaan aika ja paikka joka pysyy samana, niin ei tartte erikseen sopia joka kerta vaan ne tulee jotka pääsee. Joka viikko varmaan joku pääsee. Jos jollekin on keskiviikko ongelma niin voihan sen sopia vaikka pariton vk. keskiviikko parillinen torstai tai ihan miten vaan. Pääasia ettei tartte ilmoittautua mitenkään, ilmaantuu vaan. Tehdään mahdollisimman helpoksi ja vähiten sitovaksi niin säilyy toi moottoripyöräilyn idea ? PS. kiitos Jyrki reitti oli ainakin mulle ihan riittävä, ja kädetkin lämpes... kahvanlämmittimillä.
Internet on nykypäivän raamattu, keskustelupalstoilta löydät aina haluamasi vastauksen...
Saitteko porukan kasaan vai menikö kiistelyksi... jouduin soittohommiin niin en päässyt, olin vielä 17.15 tulossa. ...kle. Ja kyllä mun perässä ainakin piikillä pysyy, menisin vissiin itsekin kovempaa jos olis 150 kg kevyempi peli. Mutta kattellaan maisemia !
Asiasta tielle.. Onkos täällä helsingissä minkäänmoisia kokoontumis-ajoja matkaenduroille? Siis isompia kuin 3 pyörää shellin pihalla yms? siis yhtään niitä väheksymättä, mutta tuntuu, ettei jengi ole oikein valmis lähtemään, jos ei ole tarkkaa päivää ja aikaa, sekä voi olle varma, että sinne tulee porukkaa enemmänkin.
Tuntuu, ettei täällä helsingissä muutenkaan oikein tahdo mitään kokoontumis-ajoja juuri olla.. Itse olisin mieluusti mukana, esim järjestelemässä/osallistumassa jossain tämän kaltaisessa tapaamisessa?
Valaiskaa arvon kuskit, olenko jäänyt jostain paitsi, vai onko todellakin näin?
Hmm.. Meen mieluiten vihdintietä Vihtiin.. Periaatteessa voitaisiin vaikka nähdä Hanko-Hyvinkään tien Nesteellä.. Sieltä voisi sitten lähteä jotain soratietä, itse tiedän sieltä ainakin yhden pienen sorareitin..