Pääkaupunkiseudun maalaamot

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

AT99
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:10 pm

Pääkaupunkiseudun maalaamot

Viesti Kirjoittaja AT99 »

Onko kokemuksia asiallisesta ja edullisesta maalusliikkeestä pääkaupunkiseudulla, antakaas vinkkejä?
AT:n tankki kaipaa uutta maalipintaa järkihintaan. Perus Hondan musta on kyseessä, ei mitään American chopper meininkiä.
Kyselin parista liikkeestä ja hintahaitari oli 200-350€, sisältäen tosi maalit, mutta tuntuu silti kovin suolaiselta?
Ruoste
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 6:56 am
Paikkakunta: Yli-ii

Viesti Kirjoittaja Ruoste »

Aika suolanen hinta.. ite maalautin Oulussa harleyn tankin ja etu&takalokarin pohjatöineen, maaleina Candy apple red + rainbow flake + xmäärä lakkaa ja tuo lysti maksoi 400eur.
pohjanmaa
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 6:56 pm
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja pohjanmaa »

Kysy TTS Rajamäki automaalauspuolelta. Itse olen maalauttanut useamman pyörän osia.
Hinta ja laatu kohdallaan. Opettaja on Korhonen p. 09-29041371

T. Raimo Hyvinkää
Vastaa Viestiin