LC4 startti

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

pohjanmaa
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 6:56 pm
Paikkakunta: Hyvinkää

LC4 startti

Viesti Kirjoittaja pohjanmaa »

Tervehdys ! Onko kellään kokemusta KTM LC4 starttimoottorin ongelmista.
Eli kyseessä KTM Duke 1 vm 1997 ja starttimoottori ei kytkeydy pyörittämään moottoria. Pyörii itsekseen ja lyö yli pahuksenmoisella mekkalalla. Onko mahdollisesti pahakin korjata. Starttiratas ?? Vapaakytkin ??
Neuvoja
T.Raimo
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

On kokemusta, vapaakytkin.
pohjanmaa
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 6:56 pm
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja pohjanmaa »

Tervehdys ! Joutuuko purkamaan paljonkin ? Tarvitseeko erikoistyökaluja.
Ajattelin tehdä homman itse.

T.Raimo
Jarno
Viestit: 2617
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

pohjanmaa kirjoitti:Tervehdys ! Joutuuko purkamaan paljonkin ? Tarvitseeko erikoistyökaluja.
Ajattelin tehdä homman itse.

T.Raimo
Taitaa onnistua kone paikoillaan.
Oikea poski ja vauhtipyörä pitänee irroittaa.

Virallisen mielipiteen homman suoritamisesta löytää täältä, ihan hyödyllinen opus LC4 koneen kanssa puuhastellessa.
pohjanmaa
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 6:56 pm
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja pohjanmaa »

Kiitoksia em. tiedoista. Mahtaneeko maahantuojalta tai jälleenmyyjiltä saada ostettua magneeton ulosvetäjää ( Kokusan ) 584.29.009.000 on varaosan
numero. On nimittäin järjettömän tiukassa tuo magneetto. Annoin lämpöä ja kokeilin tavallisella levitettävällä ulosvetäjällä magneeton takapuolelta. Loppui usko. Takareuna kun on vielä pyöreä.
Tietoa siitä, onko ulosvetäjiä myynnissä esim. maahantuojalla ??

T. Raimo
Vastaa Viestiin