suzuki dr-z 400 S -02

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Deeär
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 6:26 pm
Paikkakunta: Hamina

suzuki dr-z 400 S -02

Viesti Kirjoittaja Deeär »

vaihdoin ko. pyörään crd:n sliparin ja pitäis varmaan suutimia vaihtaa suuremmaksi..voisko joku kertoa minkäkokoset kannattaa laittaa? minkä kokoset on vakiona?
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Pelkkä slipari ei vielä aiheuta toimenpiteitä, mutta snorkkeli kannattaa poistaa ja samalla isontaa ilmanottoaukkoa 3*3 tuuman suuruiseksi. Tällöin suuttimia pitää isontaa. www.drz.info sta säätövinkit

Vakiosuuttimet on 22,5 ja 142,5.
Deeär
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 6:26 pm
Paikkakunta: Hamina

suzuki dr-z 400 S -02

Viesti Kirjoittaja Deeär »

snorkkeli?
aika kovast paukuttaa ja slipari vaihtaa väriä siniseks..
mut eiks noi vehkeet käy laihalla jo tehtaalta tullessaan..
minkä kokoset suuttimet kandeis laittaa ?
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Snorkkeli on siellä satulan alla oleva n. 10cm pitkä kumiputki. Jos haluat välttämättä isontaa suutinta niin miten olis seuraava koko? Luitko jo drz.infon tekstit?
Deeär
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 6:26 pm
Paikkakunta: Hamina

suzuki dr-z 400 S -02

Viesti Kirjoittaja Deeär »

kattelin kyllä..
mut eiks se paukuttaminen just johdu vähä siitä ku käyp laihal?
mitäs se snorkkeli vaikuttaa??
kieltämättä kävi joo mieles että seuraava koko olis ehkä koitettava..
kiwikasa
Viestit: 30
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 8:41 pm

Viesti Kirjoittaja kiwikasa »

Omaan sm:ään pistin dynojetin ohjeen mukaan... 155 suutin, neula 2 koloon ja seos ruuvia n.3.5 kier auki.

muuten tuntus pelaavan hyvin mut paukuttaa tai paremminkin rätisee aika reilusti pienillä kierroksilla :(

ehkä pitäs neulaa koittaa nostaa vielä jos paranis :?:
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Mulla paukkumista on rauhoittanut tyhjäkäyntiseoksen rikastaminen.

Snorkkeli on imuäänen - ja virtauksen vaimennin elikkäs tehonkuristin. Eli keuhkoista tukokset poikkeen ja sitten seospuoli kuntoon. Mielestäni on turha tehdä mitään tehoon vaikuttavia muutoksia niin kauan kuin henkireikä on ummessa.
Deeär
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 6:26 pm
Paikkakunta: Hamina

suzuki dr-z 400 S -02

Viesti Kirjoittaja Deeär »

jees..elikkäs ilmaboksin avarrus ja se snorkkeli hevon...ties minne ja sit 150 pääsuutin ja 27,5 tyhjäkäyntisuutin..koska eikös tuo tyhjäkäyntisuutin vaikuta just pienille kierroksille?
aika noviisi oon näis hommis mut kait sitä oppii..

noil vois pelaa paremmin..muuta en kyllä aio tehäkkään..saapi mun puolesta piisata tai sit isomman pyörän vaihto. :wink:
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: suzuki dr-z 400 S -02

Viesti Kirjoittaja Pasi »

deeär kirjoitti:jees..elikkäs ilmaboksin avarrus ja se snorkkeli hevon...ties minne ja sit 150 pääsuutin ja 27,5 tyhjäkäyntisuutin..
Näillä lääkkeillä pääsee alkuun.
Vastaa Viestiin