suzuki dr-z 400 S -02
Valvoja: Moderaattorit
suzuki dr-z 400 S -02
vaihdoin ko. pyörään crd:n sliparin ja pitäis varmaan suutimia vaihtaa suuremmaksi..voisko joku kertoa minkäkokoset kannattaa laittaa? minkä kokoset on vakiona?
Pelkkä slipari ei vielä aiheuta toimenpiteitä, mutta snorkkeli kannattaa poistaa ja samalla isontaa ilmanottoaukkoa 3*3 tuuman suuruiseksi. Tällöin suuttimia pitää isontaa. www.drz.info sta säätövinkit
Vakiosuuttimet on 22,5 ja 142,5.
Vakiosuuttimet on 22,5 ja 142,5.
suzuki dr-z 400 S -02
snorkkeli?
aika kovast paukuttaa ja slipari vaihtaa väriä siniseks..
mut eiks noi vehkeet käy laihalla jo tehtaalta tullessaan..
minkä kokoset suuttimet kandeis laittaa ?
aika kovast paukuttaa ja slipari vaihtaa väriä siniseks..
mut eiks noi vehkeet käy laihalla jo tehtaalta tullessaan..
minkä kokoset suuttimet kandeis laittaa ?
suzuki dr-z 400 S -02
kattelin kyllä..
mut eiks se paukuttaminen just johdu vähä siitä ku käyp laihal?
mitäs se snorkkeli vaikuttaa??
kieltämättä kävi joo mieles että seuraava koko olis ehkä koitettava..
mut eiks se paukuttaminen just johdu vähä siitä ku käyp laihal?
mitäs se snorkkeli vaikuttaa??
kieltämättä kävi joo mieles että seuraava koko olis ehkä koitettava..
Mulla paukkumista on rauhoittanut tyhjäkäyntiseoksen rikastaminen.
Snorkkeli on imuäänen - ja virtauksen vaimennin elikkäs tehonkuristin. Eli keuhkoista tukokset poikkeen ja sitten seospuoli kuntoon. Mielestäni on turha tehdä mitään tehoon vaikuttavia muutoksia niin kauan kuin henkireikä on ummessa.
Snorkkeli on imuäänen - ja virtauksen vaimennin elikkäs tehonkuristin. Eli keuhkoista tukokset poikkeen ja sitten seospuoli kuntoon. Mielestäni on turha tehdä mitään tehoon vaikuttavia muutoksia niin kauan kuin henkireikä on ummessa.
suzuki dr-z 400 S -02
jees..elikkäs ilmaboksin avarrus ja se snorkkeli hevon...ties minne ja sit 150 pääsuutin ja 27,5 tyhjäkäyntisuutin..koska eikös tuo tyhjäkäyntisuutin vaikuta just pienille kierroksille?
aika noviisi oon näis hommis mut kait sitä oppii..
noil vois pelaa paremmin..muuta en kyllä aio tehäkkään..saapi mun puolesta piisata tai sit isomman pyörän vaihto.
aika noviisi oon näis hommis mut kait sitä oppii..
noil vois pelaa paremmin..muuta en kyllä aio tehäkkään..saapi mun puolesta piisata tai sit isomman pyörän vaihto.
Re: suzuki dr-z 400 S -02
Näillä lääkkeillä pääsee alkuun.deeär kirjoitti:jees..elikkäs ilmaboksin avarrus ja se snorkkeli hevon...ties minne ja sit 150 pääsuutin ja 27,5 tyhjäkäyntisuutin..