Ktm 525 exc vuotaa öljyä vesipumpuntakaa mystisestä kolosta.
Valvoja: Moderaattorit
Ktm 525 exc vuotaa öljyä vesipumpuntakaa mystisestä kolosta.
Elikkäs vesipumpuntakaa vuotaa öljyä pikkusen. Vaihdoin pumpun stefat, ei auttanut. Mistä tuo öljy valuu.
Re: Ktm 525 exc vuotaa öljyä vesipumpuntakaa mystisestä kolosta.
eikö siinä öljyjen ja vesien välissä ole sellainen tyhjä tila mihin valuu öljyä jos stefa vuotaa ettei öljyt mene vesien kanssa sekasin ja siitä sitten on reikä ulos mistä ylimääräiset tulee pois`? ei mitään hengenvaarallista pitäisi olla
Re: Ktm 525 exc vuotaa öljyä vesipumpuntakaa mystisestä kolosta.
Hieman vain ihmetyttää kun stefat on vaihdettu 3h sitten, venttiili remontin yhteydessä. Varmaan asettunut huonosti ja hajonnut. Oli todella vaikea saada stefa paikalleen. Sisemmän stefan kun joutuu vastakarvaan asentamaan. Takertuu lukkosokan uraan. Jotain niksejä jolla tuon uutta laittaessa helposti huulet uran yli.
-
Syke
- Viestit: 1565
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
- Paikkakunta: Iitti
Re: Ktm 525 exc vuotaa öljyä vesipumpuntakaa mystisestä kolosta.
Katoitko samalla pumpun akselin?
Ainakin Crf:ssä ei tarvinut olla kummoistakaan jälkeä ni jo vuoti.
Ja se mystinen kolo ilmaisee myös jos vesipuolen stefa vuotaa.(silloin luonnollisesti tulee ulos jähynestettä)
Ainakin Crf:ssä ei tarvinut olla kummoistakaan jälkeä ni jo vuoti.
Ja se mystinen kolo ilmaisee myös jos vesipuolen stefa vuotaa.(silloin luonnollisesti tulee ulos jähynestettä)
Braa-aab!
Re: Ktm 525 exc vuotaa öljyä vesipumpuntakaa mystisestä kolosta.
Tämä mystinen kolo on "juorureikä" joka ilmoittaa jos joku tiivisteistä vuotaa ettei vedet ja öljyt mene sekaisin. Epäilen että stefat pitävät mutta se alumiini rengas missä
on kaksi O-rengasta on vuodon aiheuttaja, se on hankala laittaa paikalleen että rengas säilyy ehjänä , tahtoo rikkoa O-renkaan kun se lyödään paikalleen. http://duke.uw.hu/KTM-racing/KTM4R/KTM% ... 202004.pdf Tuosta linkistä löytyy korjausopas kyseiseen pyörään. sivulta 61 osa 4 on tämä alumiinirinkula ja sivulta 62 ja 87 näkyy millainen kartio täytyis olla että stefat saa hyvin paikalleen
on kaksi O-rengasta on vuodon aiheuttaja, se on hankala laittaa paikalleen että rengas säilyy ehjänä , tahtoo rikkoa O-renkaan kun se lyödään paikalleen. http://duke.uw.hu/KTM-racing/KTM4R/KTM% ... 202004.pdf Tuosta linkistä löytyy korjausopas kyseiseen pyörään. sivulta 61 osa 4 on tämä alumiinirinkula ja sivulta 62 ja 87 näkyy millainen kartio täytyis olla että stefat saa hyvin paikalleen